Als iemand tegen je zegt dat je erg fotogeniek bent, vind je dat dan een compliment?
- Ja
- Een beetje
- Nee
0 stemmers
Ik vertaal dat naar: je ziet er in het echt lelijker uit
Als iemand tegen je zegt dat je erg fotogeniek bent, vind je dat dan een compliment?
0 stemmers
Ik vertaal dat naar: je ziet er in het echt lelijker uit
hmm ik vind fotogeniek wel echt een ding hoor, ik ben iig knapper in het echt dan op foto’s hahaha, zijn vaak bepaalde dingen die iemand fotogeniek maken (ogen altijd evenveel open, wat hoekerige gezichtsstructuur, bepaalde nuances in huidskleur etc. - staat allemaal los van hoe mooi iemand is, zijn bijna meer natuurkundige verschijnselen die sommige mensen er beter uit laten zien op foto’s dan anderen)
Lol als er één ding is dat niemand oooooit tegen me zou zeggen…
stel, je krijgt een nieuwe partner, die maar één lamp heeft en die continu mee door het huis verplaatst om geld/energie te besparen - zou dit een dealbreaker zijn? (ervanuitgaande dat het persoon verder wel normaal gedrag vertoond)
0 stemmers
Mijn partner zet eerst alle lampen aan en gaat vervolgens een kamer kiezen om in te zitten. In de rest van de kamers blijven de lampen aan.
Maar liever dat en zelf een keer extra langs de lichtknopjes, dan 1 lamp.
Hmm dit ga ik toevoegen aan de vrahen die ik op een eerste date zou stellen. Voorkomen is beter dan genezen.
welke van de volgende geldbesparende middelen zou je als eerst inzetten als je er één moest kiezen?
0 stemmers
Ik zou juist blij zijn dat ik daar niet naar toe hoef en uit dankbaarheid 20 euro doneren
Makkelijke keuze aangezien ik geen bananen eet
met welke ingrediënten heb jij wel eens gekookt?
0 stemmers
Sommige dingen klinken echt alsof je maar wat verzonnen hebt om te kijken of mensen er op gaan stemmen wtf is asafoetida
duivelsdrek
Klinkt heerlijk!
Volgens mij noemen ze het duivelsdrek en zo ruikt het ook. Wordt veel gebruikt in de indiase keuken en is echt heel sterk.
Ik heb er maar 4 niet
Ik dacht even dat je geïnspireerd was door deze video, maar die is niet zo uitgebreid. Ik wil nu wel karamel van tamarinde maken.
nee voornamelijk door onze god ottolenghi hahahaha
Ah ik had het kunnen weten haha
Ik mis een optie, namelijk geen van deze
Ik kan er maar 18 kiezen, maar heb wel met alles een x gekookt. Hoogstens vind ik eentje niet meetellen want was cactus uit een potje bij gebrek aan vers.
Gochujang is echt de beste spul ooit om mee te koken. Bij tofu rijst en groenten enzo echt heerlijk haha.
Probeer nu een pot gefermenteerde tofu leeg te krijgen. Dat is wel wat lastiger.