Stel je persoonlijke vraag #34

Nee want dat betekend koud en ik haat koud

2 likes

Ik vind dat bij anderen niet gek ofzo, maar ik ben zó klein dat als mijn vriend even klein of kleiner zou zijn, we echt een kabouterduo zouden lijken ofzo.

Mijn vriend is ruim 20 cm langer dan ik en dat vind ik helemaal prima.

4 likes

Naar aanleiding van een artikel in een krant.

Drink jij iedere dag frisdrank? Ik tel in het ziekenhuis liggen enz even niet mee hoor, gewoon in het normale dagelijkse leven gaat het over.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ga ik nu een week eerder dood?

4 likes

Haha geen idee, vast niet. Maar was nieuwsgierig. Vind ik altijd wel mooie vragen om hier ook te checken haha.

2 likes

Elke dag één blikje suikervrije energy, dat is altijd m’n geluksmomentje van de dag. :smiling_face_with_three_hearts: Verder wel alleen maar water, thee en koffie.

7 likes

Een blikje cola bij een maaltijd, lunch of avondeten. Voor de rest 3l water.

3 likes

Ik zuip gewoon de hele dag cola zero. :rofl: (Afgewisseld met melk want dat is ook mijn verslaving)

6 likes

Huh in het ziekenhuis liggen? Ik snap niet zo goed wat het met frisdrank te maken heeft haha

11 likes

Ja gewoon. Ik drink het normaal voor het leven maar toen ik daar lag heb ik het niet gehad en als er nu een ramp gaat gebeuren drink je het misschien ook niet meer even dagelijks haha. Ja pff ik ben zo slecht in dingen uitleggen via internet sorry.

1 like

Ah nee ik snap je hoor, het was een voorbeeld van wanneer je het dan helemaal niet drinkt dus. Maar ik vond het voorbeeld zo specifiek haha

3 likes

Ja moest gewoon even snel iets bedenken wat ik van mezelf nog wist. :sweat_smile: Je hebt er altijd mensen bij die dan zeggen ja maar ik lag toen twee weken in het ziekenhuis (of whatever) dus toen dronk ik het niet dus hihaho nee drink het niet dagelijks.

2 likes

Dat is ook mijn guilty pleasure, maar echt ongelofelijk hoe erg je daar om gejudged wordt door de buitenwereld. Ik durf dat dus amper buiten de cocon van mijn eigen huis te drinken.

10 likes

Heb je wel eens een recept uit zo’n filmpje van Tasty gemaakt?

• Ja heb ik wel eens gedaan
  • Wel filmpjes bekeken maar nooit gemaakt
  • Nooit gekeken

0 stemmers

5 likes

Ja, maar alleen omdat mijn werk de hoofdsponsor is van het Nederlands team. Dus toevallig ken ik precies hen en verder niemand.

2 likes

Zomerspelen volg ik in grote lijnen wel (sommige sporten meer dan andere), maar de Winterspelen boeien me echt nul.

1 like

Ik hoef maar een keer op het ijs te vallen en ik ga jankend naar huis.

1 like

Cola zero is mijn crack

11 likes

Ik zit het wel te overwegen, puur omdat ik het een fascinerende sport vind. Jeux de boules op ijs, maar dan met iets meer invloed op de bal/curl.

6 likes

trek jij snel aan de bel als er iets niet helemaal klopt aan je bestelling in een cafe/restaurant?

• ja, altijd, direct (bijv je ontvangt een truffelmayo ipv gewone mayo)
  • soms, alleen als er iets belangrijks mis is gegaan (hoofdgerecht verkeerd oid)
  • nee, ik zeg vaak niets

0 stemmers

3 likes