Ik vind Milaan heel leuk! Vooral Brera en Navigli (wijkjes), en het dak van de duomo is prachtig. En gewoon pasta’s en wijn for days veel plezier!
als je ergens zit en een hond snuffelt bij allerlei mensen en wil geaaid worden, maar loopt niet naar jou toe. Voel je je dan beledigd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee dan ben ik blij
ik merk dat wij het vaak niet eens zijn
Dat houdt het leven interessant!
Ja. Klotebeest. Hoop dattie aan een stuk chocola knabbelt
Nou zeg
Als je blokjes kaas bij je hebt, dan heb je gelijk een hele roedel achter je aan.
Nou ik vind Milaan vet leuk juist! Je moet inderdaad niet alleen maar rond de Duomo blijven hangen maar eigenlijk altijd als ik naar Italië ga probeer ik wel één of een paar dagen Milaan mee te pakken.
Heb er laatst in het reistopic nog een heel epistel over getypt geloof ik, mocht je nog tips willen haha
Ohh nice! Ik ga in het reistopic kijken!
Wat vind je van Russell Brand?
- Neutraal
- Ken hem niet
- Leuk/grappig/iets anders overwegend positief
- Vervelend/stom/irritant/ iets anders overwegend negatief
0 stemmers
Dat Youtube-kanaal van hem is niet te doen.
Die kwam ik dus tegen haha en inspireerde me tot deze poll.
Ik vind hem echt vet interessant, en ook wel grappig.
Als je meerdere filmpjes van hem kijkt merk je dat er echt bijna nooit een clou is in wat hij vertelt. Hij werkt nergens naartoe en hij onderbouwt zijn mening ook niet. Bijna woordkots. Er zijn al genoeg middelbare witte mannen zonder goed verhaal die ik heb moeten aanhoren in mijn leven en Russell Brand kan ik er niet meer bij hebben.
Ja zijn YT filmpjes niet echt bekeken, wel zijn cabaretshows. Die vond ik wel leuk.
Oke ik verander mijn stem.
Ah heb ik het nu voor je verpest? Wist je helemaal niks van die controverses?
- Ja leuk
- Nee helemaal klaar mee
- Nooit leuk geweest
0 stemmers
Netflix, disney+, via een vriend Discovery+ (gebruik ik nu het meest) en we hebben Crunchyroll voor anime (nerds present)
Vermoeiend hysterisch