Stel je persoonlijke vraag #34

Je bestelt een doos koekjes met je partner, wat is je strategie

afbeelding

• Elke dag een aantal koekjes nemen tot het op is/het verdelen
  • “allebei Een hapje nemen van alles, elke dag een hapje van elk koekje”

0 stemmers

En nee alles in 1 keer opvreten is geen optie

1 like

Ik ben precies een @kaneel
Deze poll was een test om te kijken of ik zo afwijkend ben daarin, ja dus

Hoewel waar eten en op welke dag ga ik nu voor het eerst plannen. Om te voorkomen dat ik weer een hele stedentrip bij de mac vreet.

2 likes

Psychiaters zijn artsen in deze! Welzijnswerkers en psychologen wat mij betreft verzorgenden (van de geest) :grin:

1 like

Ik ga echt heel goed op planningen maar ik vind het ook oprecht leuk om dit van te voren te doen. Echt voorpret om uit te zoeken waar je heen wilt enzo. En dan lekker overzichtelijk in een excel bestand zetten.

En per dag een outfit plannen doe ik ook wel eens.

Ik kan overigens wel spontaan iets overslaan of ergens langer blijven hoor maar een beetje structuur van te voren vind ik wel fijn.

1 like

Hahaha ik plan het niet tot op de minuut, maar wel wat waar ligt zodat ik dan kan zien van oké op dag 2 is het het meest logisch om dan langs bezienswaardigheid a, b, c en d te lopen. En bij restaurants reserveer ik van tevoren dus dan plan ik automatisch ook welke dag natuurlijk

3 likes

Het is bijna zelfs dat ik de optie “ik bedenk niks van te voren” niet kan kiezen, anders had ik het gedaan denk ik. Ik ben zo iemand die 3 webpagina’s bezoekt over de stad/plek waar ik heen wil om te beslissen of het de moeite is, vervolgens na het boeken aan 3 mensen tips vraagt maar vervolgens niks met die tips doet. En dan zie ik het wel als ik daar ben. Wat er lukt, wat er niet lukt. Als ik maar kan genieten :grin:

13 likes

Ik ook! Huwelijksreis? Twee nachten geboekt en we zien vanaf daar wel weer verder. We hebben niet eens een retourticket omdat we niet weten waar we eindigen en met welk vervoermiddel we terug willen.

5 likes

Had jij vroeger zo’n sjaal?

• Ja
  • Nee
  • Draag ik nog steeds

0 stemmers

1 like

Haha ja ik ben wat dat betreft echt een kind van mijn vader. Mijn moeder is ook georganiseerd. Maar die heeft vervolgens ook een miljoen dagen van te voren stress over vanalles, en met name over mijn vader die zijn koffer nog niet in gepakt heeft. Hij doet dat 15 min van te voren. Het enige dat hij opzoekt van te voren is hoe hoog het geboekte hotel ligt tov zeeniveau (is zijn nieuwe dingetje, elke keer als wij een huis gaan bezichtigen zegt hij "oh het ligt op een terp, da’s handig als de zeespiegel stijgt :thinking:)

6 likes

Ik plan sowiewo nooit waar ik ga/wil eten. Wat erin resulteert dat we tegen de tijd dat we honger hebben op zoek gaan naar de nr 1 op tripadvisor (ja ik weet het, touristtrap enzo), die en de rest vd top5 vol zitten. Dan heb ik geen zin meer om te zoeken naar iets en beland ik in een of andere matige zaak. Elke keer weer :sob: en als ik dan ooit wel in een fatsoenlijke zaak zit die ik vooraf gepland heb, kan ik dat tijdens het eten ook 1000x herhalen. Echt blij dat het gelukt is

11 likes

Ik voel me ook al heel georganiseerd als ik eens een keer niet op het vliegveld in het vakantieland m’n hotel nog moet boeken :biggrin:

3 likes

zo genoten van je koeken in isolatie (WARNING breach of anonymity)
ze waren donderdag op haha

2 likes

@Karl_Lagerfeld 's vriend: …

4 likes

Ja ik ben al blij als het hotel geboekt is voordat we de lucht in gaan :partying_face:

6 likes

Ontdekkings-verzamel-plunder-marktmensdingesen. Die de nieuwe samenleving zoveel mogelijk ontvluchten en in hun eentje de omliggende omgeving rondtrekken om nog bruikbare zooi te verzamelen - evt op bestelling - en mee terug te nemen naar de rest :raising_hand_woman:

3 likes

Ja het is mij, maar zou sowieso een nieuwe auto kopen

Maar de laadpaal is heel ver lopen in de parkeergarage waar mijn auto staat dus dat is ook wel een beetje een belemmerende factor.

2 likes

Ik plan niet heel strak oid. Wel wat ik wil zien (incl. musea) en waar ik wil eten maar ik heb altijd mijn notitieboekje mee tijdens vakantie en ik heb ook mijn notities op mijn telefoon bij me. En dan pak ik dat lijstje er gewoon bij en kijk ik: nou waar ik heb ik nu zin in? Wat ik wel altijd plan is waar ik de eerste avond ga dineren en de eerste ochtend ga ontbijten, zodat je daar in ieder geval niet al teveel over na hoeft te denken. Maar ik ben dol op lijstjes maken dus als ik ergens eens een leuke plek zie om te eten in Barcelona oid dan sla ik dat op in mijn notities ook al heb ik geen plannen om daar binnen nu en twee jaar heen te gaan. Maar dan heb ik in ieder geval altijd wat opties!

Verder laat ik lekker op zijn beloop, als het minder mooi weer is dan ga ik een middag het museum in en lekker in tentje ergens lunchen. En als het mooi weer is dan haal ik iets lekkers bij de bakker en loop ik de bezienswaardigheden af.

3 likes

Niet precies deze maar ik draag af en toe nog mijn Keffiyeh

2 likes

Psychiaters zijn pre-apocalyptisch ook gewoon arts hoor :pleading_face:

10 likes

Oh ja, zeker mee eens! Ik bedoelde ook ‘in deze keuzeopties valt dat dus onder arts, want dat is wat ze zijn’ :nerd_face:

1 like