Stel je persoonlijke vraag #34

kan me nog een keer herinneren dat ik een broodje kruidenroomkaas had bij de La Place en er iets minder kaas dan normaal op zat

zou zelf nooit teruggaan in zo’n situatie maar een vriendin pakte onmiddelijk mn broodje om om een extra schep te vragen hahaha, tot ongenoegen van personeel

4 likes

10 jaar geleden ofzo kon je bij de Mac heel makkelijk tegoedbonnen krijgen bij een klacht. Dus toen ging ik altijd om het kleinste dingetje klagen. Wilden we een x in het restaurant opeten, maar er waren geen dienbladen meer, dus kregen we zo’n zak met eten; klagen > tegoedbon. Was echt goeie service

3 likes

hahahaha dit heb ik ook wel eens over de lidl gehoord

1 like

:astonished: :astonished: :astonished: :astonished: Broodje kruidenkaas La Place zat toch 3 hele bakjes op een broodje gepleurd met 3 blaadjes ijsbergsla!?!

29 likes

ja maar toen 2 bakjes!!1 inmiddels zijn ze sowieso erg karig hoor, netjes met een mes uitgesmeerd

3 likes

Ja dan hoef ik ze niet eens meer. Zonder 3 bakjes is er niks aan. Echt nostalgie dat broodje.

16 likes

Ja ik lust heel veel niet en als ik 15 euro voor een lunch betaal moet het gewoon perfect zijn

3 likes

Mijne ook. Soms wissel ik met pepsi max.

1 like

Blasfemie

2 likes

Als je op de markt bent en je wilt ongeveer 100 gram van iets bestellen, wat zeg je dan?

• Een ons
  • 100 gram
  • Iets anders
  • Waar ik woon spreken ze geen Nederlands

0 stemmers

En 500 gram?

• Een pond
  • 500 gram
  • Iets anders
  • Waar ik woon spreken ze geen Nederlands

0 stemmers

2 likes

Ik vind het nog knap dat ik nog weet dat een dozijn 12 is.

4 likes

Gigantische gouden courgette geplaatst op sokkel in Utrecht | De Utrechtse Internet Courant.

Deze is ook mooi.

Een metersgrote gouden courgette met de naam Kevin is op een sokkel gezet buiten bij het Centraal Museum in Utrecht. Het kunstwerk is gemaakt door de Engelse Sarah Lucas en staat symbool voor groei en vruchtbaarheid.

22 likes

Jammer dat het geen aubergine is :eggplant::eggplant:

5 likes

Dat zou dan een dickpick en dus ongewenst zijn. :wink:

1 like

De kunstenaar was zeker een SpongeBob fan

Kevin de zeekomkommer:

17 likes

Ja, dit zou ik ook zeggen denk ik :laughing:

1 like

Ik kom er net achter dat huisdieren ook bloed kunnen doneren. Best wel logisch, ze kunnen natuurlijk ook geopereerd worden maar ik had er werkelijk nooit bij stilgestaan.
Wist jij dat huisdieren ook bloeddonor kunnen worden?

• Nee :eek:
  • Ja ik wist dat
  • Ja ik wist dat en ik ken iemand die zijn huisdier bloed laat/liet doneren
  • Ja ik wist dat en ik laat/liet mijn huisdier zelf bloeddoneren

0 stemmers

Ik wist het omdat ik een geiten sanctuary volg en ooit zag ik een pic van een geit die doneerde.

4 likes

Wordt er wel eerst gevraagd of ze niet op hetzelfde geslacht vallen??

7 likes

Ja kwam er dus achter toen ik net deze foto zag van een hond die bloed aan het doneren is (hij kijkt zo zielig! Maar het is blijkbaar de hond van de dierenarts en hij doneert vaker)

7 likes