Ik hou wel van mannen in dure auto’s, maar ik hou niet van mannen in dure auto’s die teveel met de dure auto bezig zijn en het behandelen als hun baby.
Kunnen we ook kappen met het steunen van Oxfam?
ja gaat lekker in de UK charity business, vergelijkbare casus bij STC
Gaat weer is lekker. Mijn conclusie: Als jullie goede doel willen steunen, steun mij. Slechts moreel mag ook, als je gierig bent.
het is maar een grapje
Nee haat het. Hoezo is dat een ding. En nee. Dut fsat dan ook nog eens over wat ik ezteeem lelinke auto’s vind, zos blijkbaar een corvette.
Dikke auto’s boeide me echt nul totdat ik de afgelopen paar dagen in een auto van de zaak heb mogen rijden (omdat de mijne in de garage stond/gedoe) en nu helemaal verkocht ben maar het gewoon weer moet doen met mn C1 ![]()
Heb wel wat beters met mijn tijd te doen
I love dikke bakken, maar voor mij is een dikke bak een Volkswagen Polo/Golf/Up GTI/R of een andere gelijke soort, niet zo’n lelijke Mercedes of BMW sedan. Mijn partner heeft ook een dikke bak en love it om erin te rijden en iedereen voorbij te racen ![]()
Jullie zijn gek, ik houd van toasty buns. Heb m zelfs in de zomer aan. Wil dit ook in mijn bank in de woonkamer zodra dat kan.
Haha ik dacht dat je het over een geurkaars genaamd ‘toasty buns’ had
Weet niet of een geurkaars van mijn toasty buns een succes gaat worden.
Ik vind een Volkswagen Golf of Polo juist geen dikke bak haha, vooral niet van die kneuzige modellen die meer lawaai maken dan snelheid.
Maserati of Aston Martin vind ik dan een dikke bak.
Ik heb in mijn gedachten een beige Porsche Macan en een witte Mercedes AMG G wagon.
Hou van nieuwe auto’s en alle technische snufjes.
We hebben alleen nog een loodgieter nodig!!! ![]()
Een snelle auto dus? Maakt mercedes en bmw ook. Denk dat elke willekeurige amg of m versie een up R (bestaat dat??) wel voorbij knalt.
Ja, klopt, meer snelle auto’s idd, maar wel specifieke haha. Vind Mercedes en BMW gewoon geen mooie auto’s.
Weet jij wie dit is (zonder te googlen)?
- Ja
- Komt me bekend voor maar ik weet het niet
- Nee
0 stemmers
ben jij een goud- of zilverdrager?
- goud
- zilver
- rosegoud (shoutout 2014)
- allebei
0 stemmers
Alles goud behalve m’n ring, die is rosegoud want dat is het enige wat staat bij mijn permanent rode handen
Witgoud en roségoud. Oh ook geelgoud trouwens maar dat zijn allemaal van die nep gold-plated dingen