Ik voel mij vereerd
Dat vind ik wel goed eigenlijk! Want ik heb dit altijd met school gehad (werk nog niet) dat ik eigenlijk niet ziek wil zijn (tuurlijk niet) en ook zo snel mogelijk weer aan de slag wil omdat je anders te veel leerstof mist blabla en daardoor blijf doorwerken terwijl je eigenlijk ziek bent en het zo langer laat aanslepen.
Ook dat je van school maar een bepaald aantal dagen echt ziek “mag” zijn vind ik zo’n dingen in de hand werken dus het zou top zijn moest meer de nadruk liggen op écht rust nemen als je die nodig hebt en daarna weer goed aan de slag kunnen ipv blijven kwakkelen zoals je zegt
Haha ja ben het helemaal met je eens, had deze preek alleen niet zo verwacht van mijn opleider want zij is altijd super pittig en pro hard werken en altijd maar doorgaan, zo’n alles voor de carrière-type haha. Dus dit was ineens een heel soft gesprek en dan deze hele uiteenzetting over verschillende ziekteverzuimen
Zou jij iets geven om zogenaamde ‘dikke’ auto’s van je partner?
- NEE OPRECHT NIET (in deze is oprechtwel oprecht
- Mwah misschien een beetje
- Ja
0 stemmers
Gatverdamme autos ziin wel de meest a sexy niet leuke apparaten.
Ben laatst met afgetrapte allstarts uit een veel
een achterlijk dure bak gestapt en ik dacht weer. Wat een onzin!!
Ja, maar eerder dat ik gewoon een partner met een normale auto wil en niet in een luxe wagen wil zitten.
Ik zeg van niet, maar stiekem wel (and I hate myself for it)
Ja sorry, once you go stoelverwarming you can’t go back.
Maar ga je dan in die winkel (of thuis) zitten googelen naar de online prijs van het product?
Jumpsuit be like: hoe vertel ik subtiel dat ik laatst in een dikke auto heb gezeten
Nu geen partner, maar ik kan mannen in zo’n veel te grote auto soms heel aantrekkelijk vinden. beetje guilty pleasure
ik vind het dus vooral een afknapper wanneer mannen dat dus heel belangrijk vinden; het hebben van een dikke auto.
wat is een grotere afknapper
- een man met een hele dikke bak
- een man met een ligfiets
0 stemmers
In afgetrapte all stars voor de duidelijkheid.
Ik had daar laatst een discussie over met een aantal mannen (die ik niet zo goed kende) en die weigerden dus gewoon te geloven dat ik dat echt vond?
Ik vind auto’s echt het domste om geld aan uit te geven qua investering (een dure auto voor alle duidelijkheid)
Vind een “dikke bak” echt alleen geoorloofd als je echt rijk rijk bent & anders vind ik het gewoon een domme beslissing. En met een echte rijke man voel ik me niet chill omdat ik dan niet de independent woman kan zijn die ik wil.
zo nonchalant
Waar ik goede koffie kan halen
Heb jij een favoriete goede doel?
- Ja
- Had ik maar die hebben me teleurgesteld
- Nee
0 stemmers
Heb je een minst favoriete goede doel?
- Nee
- Ja want iets kuts over ontdekt
- Ja gewoon vind ze stom
0 stemmers
Ja ik vind goedkope, oude, lelijke auto’s die niet van een bepaald merk zijn echt een dikke afknapper.
Omg op mezelf maar kan er niks aan doen
Ik heb een keer aan vriendin die mee deed aan een challenge voor t.ear.f.und geld gedoneerd. En kolere wat een agressieve marketing stortvloed kwam er vervolgens mijn kant op. Dagelijks mail waar gewoon onduidelijk was hoe je je kan afmelden. Dus ik uiteindelijk ze op de spamlijst gezet om er vanaf te zijn… Krijg ik fucking post van ze??? En ook daarbij echt nul mogelijkheden om dat stop te zetten zonder door drie brandende hoepels te moeten springen. En ik heb ook hun nummer moeten blokkeren omdat ze ook nog eens gingen bellen.
Hou op. Ik wilde alleen maar mijn vriendin steunen