Stel je persoonlijke vraag #34

Als je iemand nieuws leert kennen, ga je die persoon dan opzoeken via social media of Google?

• Ja, bij iedereen
  • Ja, bij introductie van vriend(in) van vrienden
  • Ja, bij nieuwe collega('s) of een werkrelatie
  • Ja, bij nieuwe buren
  • Ja, bij nieuwe kennissen via hobby’s/sport/…
  • Ja, bij de nieuwe partner van een vriend(in)
  • Ja, bij een date via dating apps (voor je afspreekt)
  • Ja, bij een date via dating apps (nadat je hebt afgesproken)
  • Ja, bij anderen die je vergeten bent, namelijk…
  • Nee, nooit

0 stemmers

2 likes

save the children heeft vroeger echt shit gepulld waarvoor ze opgedoekt hadden moeten worden, dus ja die

7 likes

Ik hou van auto’s haha dus ik vind een “dikke bak” zelf ook leuk maar na 30x naar de garage te zijn gegaan om te bekijken en dingen erover te horen ben ik er ook wel klaar mee want verder dan een mooie buitenkant en opties kijk ik niet hahha hoeveel PK of wat voor motor ofzo zegt me niks en boeit me ook niet. Ik kijk alleen naar de looks :joy::joy:

3 likes

Bij mijn bedrijfswagen had ik nog budget over voor extra opties en kon ik kiezen tussen:
a) warmte-pack met stuur- en stoelverwarming
b) mooiere velgen en achterruitblindering

Als ik dit vertel aan mensen zegt iedereen “natuurlijk kies je dan voor optie A” maar nope, ik koos voor B :sunglasses: Ik heb een hekel aan stoelverwarming (en vind mijn velgen en achterruiten zo mooi nu). Het is niet dat ik er misselijk van word, maar ik vind het gewoon vervelend.

8 likes

Love een dikke auto als statussymbool. Helaas heb ik er geen moneys voor, dus rij ik in een basic auto :thumbsup: maar past eigenlijk wel bij mijn status van basic bitch

4 likes

ja inderdaad dit, hier een goed artikel erover

maar echt save the children die dit in grote lijnen heeft bedacht en uitgevoerd (uiteraard met toestemming/samenwerking van overheid, maar het feit dat een ~~ goed doel ~~ dit (deels) in gang heeft gezet is echt misselijkmakend)

5 likes

Ik hou wel van mannen in dure auto’s, maar ik hou niet van mannen in dure auto’s die teveel met de dure auto bezig zijn en het behandelen als hun baby.

11 likes

Kunnen we ook kappen met het steunen van Oxfam?

8 likes

ja gaat lekker in de UK charity business, vergelijkbare casus bij STC

2 likes

Gaat weer is lekker. Mijn conclusie: Als jullie goede doel willen steunen, steun mij. Slechts moreel mag ook, als je gierig bent.

het is maar een grapje

4 likes

Nee haat het. Hoezo is dat een ding. En nee. Dut fsat dan ook nog eens over wat ik ezteeem lelinke auto’s vind, zos blijkbaar een corvette.

1 like

Dikke auto’s boeide me echt nul totdat ik de afgelopen paar dagen in een auto van de zaak heb mogen rijden (omdat de mijne in de garage stond/gedoe) en nu helemaal verkocht ben maar het gewoon weer moet doen met mn C1 :smiling_face_with_tear:

4 likes

Heb wel wat beters met mijn tijd te doen

1 like

I love dikke bakken, maar voor mij is een dikke bak een Volkswagen Polo/Golf/Up GTI/R of een andere gelijke soort, niet zo’n lelijke Mercedes of BMW sedan. Mijn partner heeft ook een dikke bak en love it om erin te rijden en iedereen voorbij te racen :joy:

5 likes

Jullie zijn gek, ik houd van toasty buns. Heb m zelfs in de zomer aan. Wil dit ook in mijn bank in de woonkamer zodra dat kan.

9 likes

Haha ik dacht dat je het over een geurkaars genaamd ‘toasty buns’ had

4 likes

Weet niet of een geurkaars van mijn toasty buns een succes gaat worden.

1 like

Ik weet heel zeker dat daar een niche voor bestaat hoor :sunglasses: wenkbrauwwiebel

edit: ik vond het trouwens echt zo’n naam van iets dat Bonnie dan geweldig zou vinden zoooo knus!

1 like

Ik vind een Volkswagen Golf of Polo juist geen dikke bak haha, vooral niet van die kneuzige modellen die meer lawaai maken dan snelheid.

Maserati of Aston Martin vind ik dan een dikke bak.

20 likes

Ik heb in mijn gedachten een beige Porsche Macan en een witte Mercedes AMG G wagon.
Hou van nieuwe auto’s en alle technische snufjes.

4 likes