Hij heeft een hippe bril!
Absoluut dat dit aantrekkelijk is. Helemaal als het echt een ontzettend sportieve bak is en de desbetreffende man ook echt goed er in kan autorijden. Goed geluid maakt het af.
Al is een knapperd op een motor misschien nog wel heter.
Ik dacht Waldemar Torenstra
Edit: wat een bizarre naam is Waldemar Torenstra eigenlijk, moest googelen of het nou echt zān naam was.
Ja, daar vond ik hem ook op lijken, ik dacht dat veel meer mensen voor ākomt me bekend voorā zouden gaan.
En gek he, dat soort namen. Soms besef je dat ineens. Net zoals Fedja van Huet. Of Thekla Reuten.
Of Benedict Cumberbatch.
Ik vind een man met een dure auto echt proleterig en onaantrekkelijk. Ik kruip 10 x liever op een man die in een Fiat Multipla rijdt dan een AMG
In mijn geval was het een corvette. En een nieuw model (blijkbaar heet het a8??) en ik vind het zo overdreven en iets heel ongemakkelijks geven. Dat ding moest naar europa gebracht worden en ja doe met je geld wat je wil maar pff.
Ben je tevreden met de hoeveelheid geld die je uitgeeft per maand aa kleding?
- Ja
- Nee ik zou willen dat het minder was
- Nee ik zou willen dat het meer was
0 stemmers
![]()
![]()
![]()
Ik zou echt wel meer kleding willen kopen, maar ik kan de laatste tijd echt precies niks vinden waar ik blij van wordt. Ik twijfel ook de hele tijd of het nou aan mijn lijf ligt. Ik ben niet echt dikker geworden, maar ik pas ineens niks meer? Nou, dan is de lol er ook snel af.
En ik heb schoenmaat 43. Dat was niet zoān probleem, tot mijn favoriete niche webshop voor schoenen in grote maten (zivaano.com) een andere eigenaresse kreeg met een totaal andere smaak en die dus imo super lelijke schoenen ontwerpt. Dus nu moet ik daarvoor op zoek naar een alternatief (tips zijn welkom!)
A8 gaat over het type versnellingsbak (8 snelheden, automaat).
Hoe spreek jij jouw (huis)artsen aan?
- alle artsen met āuā
- dokter met āuā, tandarts met ājijā
0 stemmers
Tandarts met jij omdat ik hem al mān hele leven ken en hij net zo oud is als ik. Zn vader (mn vorige tandarts) sprak ik wel aan met u, ook al ken ik die ook mān hele leven.
Tandarts met jij omdat ze mijn leeftijd is. Maar ik krijg deze week helaas een nieuwe dus dan ga ik u gebruiken.
Ik vind het trouwens stom dat er een verschil is in de Nederlandse taal. Zoān poppenkast. Alsof je opeens minder respect hebt voor iemand als je ājeā zegt in plaats van āuā. Maarja ik weet dat veel mensen dat wel zo zien dus daarom gebruik ik maar āuā als mensen (bijvoorbeeld artsen, maar geen collegaās ofzo haha) ouder zijn dan ik.
Allebei met jij
Gebruik je regelmatig een schoenlepel?
- Ja
- Nee
- Ik weet niet wat dat is
0 stemmers
oh, zo stom dat ik dat niet als optie had bedacht haha!
Ja precies dat. In het het engels is iedereen gewoon āyouā, lekker makkelijk.
Jaa, dit! Ik vind het echt stom. Vooral met familie etc, vind het gewoon zoān afstand creeren. Gelukkig is het in mijn familie gebruikelijk om iedereen met ājijā aan te spreken. Zoveel fijner vind ik en het wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor mijn ooms en tantes oid.
Op mijn werk moeten de kinderen mij met u aanspreken (vind ik echt onnodig, maargoed regelsā¦), maar vervolgens word ik wel voor de meest erge dingen uitgescholen⦠Wat heeft āuā dan voor zin? Ik vind dat respect van twee kanten hoort te komen en niet afhangt van het woordje āuā. Overigens doe ik het wel altijd omdat mensen het verwachten en het āzo hoortā.
Geen idee hoe het ding heet blijkbaar. Wel corvette. Ziet er ook echt creepy uit en volgens hem is ie pas in Europa verkrijgbaar vanaf 2023 Ik zou als het moest dan gewoon een enorme jeep of whatever kopen. Oh het heet c8.
U en jij vind ik sowieso enorm ouderwets en mag van mij gewoon lekker afgeschaft worden.
Wat vind je ervan als het gebruik van āuā wordt afgeschaft.
- Een goed idee
- Geen mening
- Nee ik wil graag u/jij behouden
0 stemmers
Je mag niet jijāen en jouāen! Gewoon heel vaag je zeggen en niemand wordt kwaad