Stel je persoonlijke vraag #34

We hebben alleen nog een loodgieter nodig!!! :crazy_face:

1 like

Een snelle auto dus? Maakt mercedes en bmw ook. Denk dat elke willekeurige amg of m versie een up R (bestaat dat??) wel voorbij knalt.

4 likes

Ja, klopt, meer snelle auto’s idd, maar wel specifieke haha. Vind Mercedes en BMW gewoon geen mooie auto’s.

2 likes

Weet jij wie dit is (zonder te googlen)?

• Ja
  • Komt me bekend voor maar ik weet het niet
  • Nee

0 stemmers

Het is...

James Dean, een paar jaar voor hij doorbrak.
Best anders met een ander kapsel en een bril, maar wel een heel herkenbaar gezicht

3 likes

ben jij een goud- of zilverdrager?

• goud
  • zilver
  • rosegoud (shoutout 2014)
  • allebei

0 stemmers

6 likes

Alles goud behalve m’n ring, die is rosegoud want dat is het enige wat staat bij mijn permanent rode handen

4 likes

Witgoud en roségoud. Oh ook geelgoud trouwens maar dat zijn allemaal van die nep gold-plated dingen

2 likes

Hij heeft een hippe bril!

3 likes

Absoluut dat dit aantrekkelijk is. Helemaal als het echt een ontzettend sportieve bak is en de desbetreffende man ook echt goed er in kan autorijden. Goed geluid maakt het af.

Al is een knapperd op een motor misschien nog wel heter.

4 likes

Ik dacht Waldemar Torenstra

Edit: wat een bizarre naam is Waldemar Torenstra eigenlijk, moest googelen of het nou echt z’n naam was.

38 likes

Ja, daar vond ik hem ook op lijken, ik dacht dat veel meer mensen voor ‘komt me bekend voor’ zouden gaan.

En gek he, dat soort namen. Soms besef je dat ineens. Net zoals Fedja van Huet. Of Thekla Reuten.
Of Benedict Cumberbatch.

8 likes

Ik vind een man met een dure auto echt proleterig en onaantrekkelijk. Ik kruip 10 x liever op een man die in een Fiat Multipla rijdt dan een AMG

5 likes

In mijn geval was het een corvette. En een nieuw model (blijkbaar heet het a8??) en ik vind het zo overdreven en iets heel ongemakkelijks geven. Dat ding moest naar europa gebracht worden en ja doe met je geld wat je wil maar pff.

Ben je tevreden met de hoeveelheid geld die je uitgeeft per maand aa kleding?

• Ja
  • Nee ik zou willen dat het minder was
  • Nee ik zou willen dat het meer was

0 stemmers

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Ik zou echt wel meer kleding willen kopen, maar ik kan de laatste tijd echt precies niks vinden waar ik blij van wordt. Ik twijfel ook de hele tijd of het nou aan mijn lijf ligt. Ik ben niet echt dikker geworden, maar ik pas ineens niks meer? Nou, dan is de lol er ook snel af.
En ik heb schoenmaat 43. Dat was niet zo’n probleem, tot mijn favoriete niche webshop voor schoenen in grote maten (zivaano.com) een andere eigenaresse kreeg met een totaal andere smaak en die dus imo super lelijke schoenen ontwerpt. Dus nu moet ik daarvoor op zoek naar een alternatief (tips zijn welkom!)

1 like

A8 gaat over het type versnellingsbak (8 snelheden, automaat).

6 likes

Hoe spreek jij jouw (huis)artsen aan?

• alle artsen met ‘u’
  • dokter met ‘u’, tandarts met ‘jij’

0 stemmers

3 likes

Tandarts met jij omdat ik hem al m’n hele leven ken en hij net zo oud is als ik. Zn vader (mn vorige tandarts) sprak ik wel aan met u, ook al ken ik die ook m’n hele leven.

2 likes

Tandarts met jij omdat ze mijn leeftijd is. Maar ik krijg deze week helaas een nieuwe dus dan ga ik u gebruiken.

Ik vind het trouwens stom dat er een verschil is in de Nederlandse taal. Zo’n poppenkast. Alsof je opeens minder respect hebt voor iemand als je ‘je’ zegt in plaats van ‘u’. Maarja ik weet dat veel mensen dat wel zo zien dus daarom gebruik ik maar ‘u’ als mensen (bijvoorbeeld artsen, maar geen collega’s ofzo haha) ouder zijn dan ik.

4 likes

Allebei met jij

62 likes