Stel je persoonlijke vraag #34

Ik vind de ‘kap’ van A mooier maar ik vind de lamp die erin zit er niet helemaal lekker bij passen? B vind ik dan beter in balans maar die lijkt me wel heel onrustig licht geven

2 likes

Het lijkt net of A dezelfde lamp is als B maar waar de onderkant vanaf is gevallen.

2 likes

Op beide zal wel veel stof op komen

1 like

Ik vind die eerste lamp een aftreksel van de vertigo hanglamp. Die heeft een vriendin van me, en bij haar vind ik hem wel mooi staan in het interieur. Alleen die op jouw foto is echt vreemd in combinatie met die lamp erin.

1 like

Als je luxe paaseitjes hebt gekocht voor een vriendin, maar doordat je klachten had kan de afspraak niet doorgaan de komende paar weken. Hoe snel begin je zelf aan de zak paaseitjes?

• Dezelfde dag
  • Na een dag of twee
  • Na een week of langer
  • Niet, ze zijn houdbaar dus kan ze alsnog later geven

0 stemmers

2 likes

al voordat ik klachten had

12 likes

:troll:

(Ik stemde dit omdat ik dacht dat het refereerde aan Thierry/FvD die de vorige keer opriep om zoveel mogelijk machtigingen van anderen te verkrijgen en daar allemaal FvD mee te gaan stemmen.)

3 likes

Ik heb principes, maar het stopt bij stemrecht!!!

5 likes

Er staat hier een houdbaarheidsdatum op voor eind april, dan heb ik die vriendin wel gezien.

De privilege kaart trekken is de nieuwste manier om elke discussie te beëindigen als je geen inhoudelijke argumenten hebt

1 like

Ik heb t andersom. Ik hou niet van grote dure auto’s. :nerd_face:

Het ad hominem argument. Toch nog wat latijn ook al mocht dat van sommigen niet meer

2 likes

Wat stem jij deze gemeenteraadsverkiezingen?

• Bij1
  • SP
  • PvdA
  • PvDD
  • GroenLinks
  • D66
  • CDA
  • ChristenUnie
  • SGP
  • VVD
  • PVV
  • FVD
  • Denk
  • Lokale partij
  • Ik stem niet
  • Ik twijfel nog

0 stemmers

3 likes

BIJ1 en wss nog GroenLinks of PvdA voor het stadsdeel maar daar ben ik nog niet helemaal uit

2 likes

Ik denk blanco.

7 likes

Oh ja dat kan natuurlijk ook nog. Is er geen partij in je gemeente die bij je past?

1 like

Nee niet meer! Ik woon in Nieuw-West nu.

Bijkomende ergernis is dat GL een mega-witte lijst heeft voor Nieuw-West wat ik zeker in dit stadsdeel echt belachelijk vind en dat ik van PvdA niks kan vinden over de kandidaten? En er zijn ook niet echt programma’s voor de stadsdelen dus waar moet ik m’n keuze dan op baseren? Ik weet wel ongeveer wat een stadsdeel doet (denk ik, ik ken een stadsdeelcommissielid en heb hem wel eens wat horen zeggen lol) maar de informatievoorziening is echt belachelijk slecht vind ik. Maar qua linkse partijen is het in Nieuw-West volgens mij PvdA of GL de enige optie, daar zou ik toch nog uit moeten komen.

3 likes

Ik stem niet omdat ik niet in NL woon (en ik vanwege de EU gerechtigd ben in het land waar ik nu woon te stemmen bij gemeenteraadverkiezingen :tada: maar logischerwijs dus niet meer in NL haha)

Maar anders had ik gestemd voor BIJ1, PvDD of GroenLinks

2 likes

Ik ga voor Volt!

2 likes

Soms kijk ik naar mijn eigen werk en dan denk ik: i’m fucking good at this shit.

• Dit heb ik ook
  • Nee, ik doe maar wat
  • Hangt van mijn mood af
  • Anders…

0 stemmers