Ik had vorige week mn eerste tongzoen en moest er wel even aan wennen hahaha
Als je eten bestelt en je geeft een bepaalde tijd aan (dus niet âzsmâ) en het komt eerder dan die tijd, dan vind je dat
- Helemaal prima toch, hoe eerder hoe beter
- Irritant, geef niet voor niks een bepaalde tijd aan
0 stemmers
Echt dol op de Waddeneilanden, vooral Vlieland nu, na Dokter Deen
Opzich leuk, maar volgens mij is dat vanaf hier bijna 5 uur reizen totaal/ met de veerpont enzo, en met die benzineprijzen van nu en baby is dat niet zomaar spontaan âja leuk!â helaas.
wat is je favoriete franse saus
- hollandaise
- bechamel
- rouille
- sauce tartare
- bearnaise
- remoulade
- pistou
- veloute
- beurre blanc
- demi-glace
- andrs: meld je
0 stemmers
- fritessaus
- zaanse mayo
- vlaamse/franse mayo
- kewpie
- joppiesaus (= ban)
- aioli
- chili mayo (of sriracha mayo)
- truffel mayo
- andalouse
- samoerai
- garlic mayo
- wasabi mayo
- vegan mayo
- yoghurt mayo
- anders
0 stemmers
Mayonaise natuurlijk
Gewoon pata.t mayonass
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
ben jij wel eens in een restaurant geweest waar de bediening zo nonchalant gehurkt/bukkend je bestelling ging opnemen/menu uit ging leggen/whatever?
- ja
- nee
0 stemmers
Ik ben die persoon geweest, sorry not sorry
Ja toen ik met mijn destijds vriend uit eten was en de serveerster dit elke keer bij mij deed en niet bij hem. of ze probeerde op me te hitten of ze dacht dat ik niet helemaal spoorde en ik die kleuterjuf aanpak nodig had
Woow wist niet dat aioli zo populair is. Vind dat ook wel banwaardig
Het is zaterdag en jij hebt een reden om wakker te zijn (kroeg/nachtdienst/whatever). Vanaf welk tijdstip noem je zondag âvandaagâ ipv âmorgenâ?
Als in: ik ga vandaag lunchen met Sjaak.
- Direct om 00:00 uur: mân telefoon zegt zondag, dus het is âvandaagâ
- Vanaf 01:00 uur
- Vanaf 02:00 uur
- Vanaf 03:00 uur
- Vanaf 04:00 uur
- Vanaf 05:00 uur
- Vanaf 06:00 uur
- Vanaf 07:00 uur
- Zolang ik van plan ben nog te gaan slapen, blijft het âmorgenâ tot ik weer wakker wordt
0 stemmers
Alles
McDonaldâs fritessaus
Geen mayo
Voor de werkenden onder ons: neem jij wel eens op de dag zelf een paar uur (zomaar) vrij? Dus dat je 's ochtends op je werk (in overleg) zegt dat je 's middags een paar uur opneemt?
- Nee, ik geef dit altijd ver van tevoren aan.
- Nee, nvt
- Ja, dit doe ik heel soms
- Ja, dit doe ik regelmatig
- Anders
0 stemmers
Ja maar wij hanteren flexibele werktijden dus werk vaak op andere dagen langer door zodat ik dan op een andere dag na de lunch kan stoppen. Dus is niet echt vrij nemen vind ik.
Toevallig ga ik vanmiddag naar de kapper, haha. Maar kwam zo uit. Doe het eigenlijk bijna nooit, wel eens op mân verjaardag ofzo.