Stel je persoonlijke vraag #34

Vroeger wel, na dat artikel in de Volkskrant over dat ze daar mensen de schulden in praten niet meer.

‘Undercover bij Wehkamp kwam ik voor het eerst echt in gewetensnood’

4 likes

Wow wtf. Ik was al niet van plan om nu ineens wel dingen te bestellen daar maar nu al helemaal niet meer

1 like

Ik heb er vorig jaar een PS5 weten te bemachtigen en dat was het dan wel weer in de afgelopen 15 jaar.

4 likes

Eerder het tegenovergestelde! Mijn oma is 87 en als ik zag hoeveel levenslust ze er uit haalde toen ze een flyerende D66’er in 't winkelcentrum vertelde dat ze nog nooit wat anders dan Partij van de Arbeid gestemd had en dat nu weer ging doen - daar kan ze tot d’r honderdste op teren hahah

22 likes

Ik stem liever op een lokale partij tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. Daar zitten meestal mensen die echt voor lokale politiek gaan en geen carrièretijgers die per ze naar Den Haag vinden. Ook vind ik het fijn dat ze niet de lijn moeten volgen die ze in Den Haag hebben bedacht.

Maar ik heb de keuze uit linkse lokale partijen. Als ze allemaal rechts waren, had ik waarschijnlijk pvda of GroenLinks gestemd.

Een zelftest VOOR REIZEN (dus niet met klachten) doen in een café of restaurant:

• Kan gewoon
  • Nee is goor
  • Geen mening

0 stemmers

2 likes

Ik vind het er niet supersmakelijk uitzien in een café of restaurant. En de mensen om je heen weten toch niet dat je het voor reizen doet, dus komt nogal raar over.

4 likes

Vind ik een beetje hetzelfde als je nagels knippen in het openbaar. Als je t dan toch zo graag wil doen, doe het dan even op het toilet ofzo

17 likes

Ik zag van de week ook een TikTok van iemand die al kuchend een zelftest deed in de trein. Ik verbaas me nergens meer over

2 likes

Ja ben ik wel met je eens. Ik vind het niet per se vies om te zien bij een ander, in ieder geval niet viezer dan iemand die haar neus snuit. Maar zelf moet ik vaak wel ontzettend hard niesen van dat testen en dat zou ik mensen die lekker zitten te eten dan weer niet aan willen doen.

2 likes

Alleen omdat ze echt een goede aanbieding hadden met dekbedovertrekken. 1+1 gratis volgens mij. Ze hebben ook echt mooiere duurdere merken die ook meededen dus dat was een goede deal.

2 likes

Ohja dan snap ik dat je niet naar de laidl gaat. Moet wel een beetje op de route liggen idd. Ik doe er alleen weekboodschappen en verder kom ik er ook niet. Voor kleine dingetjes AH en bij vomar alleen als ze een interessante aanbieding hebben. Want ja, kutwinkel

1 like

Wat vind je goorder, als iemand zn tanden gaat stoken in een restaurant, of als iemand een zelftest doet?

• Zelftest
  • Tanden stoken
  • Vind het beide niet vies

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk vind ik 't allebei vies, doe lekker op de wc

22 likes

Ik ga nu bij de gemeenteraad zelfs op precies dezelfde persoon stemmen als vorig jaar bij de landelijke!

3 likes

Bedacht me ineens zo’n sketch uit sluipschutters, daar zijn ze aan het tandenstoken in het restaurant. Was het ooit niet gebruikelijk (of misschien nog steeds) om dat gewoon aan tafel te doen? Echt vind dat zo nasty, beetje je etensresten weg lopen stoken. En dan doen mensen nog wel hun hand voor hun mond maar het idee vind ik denk ik smeriger dan een zelftest.

Welke podcast(s) luister jij?

• Ik luister geen podcasts
  • Weer een dag
  • Tussen dertig en doodgaan
  • Broers met Sam en rijk
  • Moordcast
  • Reuze en Gorgels
  • 30 minuten rauw
  • Marc-marie en Aaf vinden iets
  • Makkelijke eters
  • Zelfspodcast
  • Echt gebeurd
  • Mediameiden
  • Teun en Gijs vertellen alles
  • Televisie
  • Dit komt nooit meer goed
  • De krokante leesmap
  • Stil in mij
  • Met groenteman in de kast
  • Ik luister wel podcasts, maar geen van bovenstaande

0 stemmers

4 likes

Ook nog: Haagse Zaken, De Stemming (favoriet), Wat Schaft De Podcast

4 likes

Damn Honey, Met z’n Allen, NRC Vandaag, Dag voor Dag, de Dienst

6 likes

Haha huh ik luister dagelijks podcasts maar niets van dit. Wat betekent dat?

5 likes