Waar haal je de meeste boodschappen?
- Albert Heijn
- Aldi
- Plus
- Jumbo
- Coop
- Lidl
- Dekamarkt
- Dirk
- Hoogvliet
- Marqt
- EkoPlaza
- Makro
- MCD
- Nettorama
- Sligro
- Spar
- Vomar
- Crisp
- Picnic
- Ergens anders
0 stemmers
Waar haal je de meeste boodschappen?
0 stemmers
Ik heb sinds enige tijd een Vomar in de buurt en daarvoor ging ik wel vaker naar de AH. Merk zoân duidelijk verschil in de kosten dat ik toch maar naar de Vomar blijf gaan ondanks dat ik het een onoverzichtelijke winkel vind
Wat is jouw stemgedrag voor de gemeente tov de laatste landelijke verkiezingen?
0 stemmers
Altijd AH, terwijl we 1 min verderop ook de Dirk en Aldi hebben. Als ik een keer bij Dirk boodschappen heb gedaan denk ik elke keer hier moet ik vaker naar toe, maar ga dan alsnog naar AH. Vind AH echt duur. Gewoon stom.
Ik laat ze zelf bezorgen, enige âluxeâ wat ik mezelf geef omdat ik geen zin heb om met drie kinderen boodschappen te doen. AH is de enige supermarkt die hier bezorgd
Haha nee het was juist te rechts advies toch? Dus @anon50301661 als rechtste rakker is hopeloos want die stemt al rechtser dan ik.
Maar ik zou zeggen stem PvdA, daar is nog nooit iemand aan gestorven (toch?)
Ik vind de vomar ook echt een vreselijke winkel. Ga je nooit naar de laidl? Ik vind die bij t zwembad wel chill. Daar ga ik altijd heen
Bestel jij wel eens iets bij Wehkamp?
0 stemmers
Ik hoorde net een reclame van ze en ik bedacht me dat ik letterlijk nog nooit gedacht heb âgoh laat ik eens op Wehkamp kijken, die hebben vast wat ik zoekâ
Ik ga alleen soms naar de Lidl als ze zoân specifieke week heb waar ik dan dingen van wil hebben. De Vomar is nog geen vijf minuten lopen vanuit mijn huis en ik ga voor werk wel vaak met de trein dus ga dan vaak naar de AH naast 't station als ik weet terug naar huis kom. De Lidl is ook max. tien minuten fietsen maar ligt dan toch buiten mân route haha.
Ik wil echt eens ergens anders boodschappen doen maar uit gemak kom ik altijd weer bij de AH. Heb al zeker een halfjaar geen boodschappen in een andere supermarkt gedaan. Oja de turkse een paar keer.
Vroeger wel, na dat artikel in de Volkskrant over dat ze daar mensen de schulden in praten niet meer.
âUndercover bij Wehkamp kwam ik voor het eerst echt in gewetensnoodâ
Wow wtf. Ik was al niet van plan om nu ineens wel dingen te bestellen daar maar nu al helemaal niet meer
Ik heb er vorig jaar een PS5 weten te bemachtigen en dat was het dan wel weer in de afgelopen 15 jaar.
Eerder het tegenovergestelde! Mijn oma is 87 en als ik zag hoeveel levenslust ze er uit haalde toen ze een flyerende D66âer in 't winkelcentrum vertelde dat ze nog nooit wat anders dan Partij van de Arbeid gestemd had en dat nu weer ging doen - daar kan ze tot dâr honderdste op teren hahah
Ik stem liever op een lokale partij tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. Daar zitten meestal mensen die echt voor lokale politiek gaan en geen carriĂšretijgers die per ze naar Den Haag vinden. Ook vind ik het fijn dat ze niet de lijn moeten volgen die ze in Den Haag hebben bedacht.
Maar ik heb de keuze uit linkse lokale partijen. Als ze allemaal rechts waren, had ik waarschijnlijk pvda of GroenLinks gestemd.
Een zelftest VOOR REIZEN (dus niet met klachten) doen in een café of restaurant:
0 stemmers
Ik vind het er niet supersmakelijk uitzien in een café of restaurant. En de mensen om je heen weten toch niet dat je het voor reizen doet, dus komt nogal raar over.
Vind ik een beetje hetzelfde als je nagels knippen in het openbaar. Als je t dan toch zo graag wil doen, doe het dan even op het toilet ofzo
Ik zag van de week ook een TikTok van iemand die al kuchend een zelftest deed in de trein. Ik verbaas me nergens meer over