Ik probeer het vaak. Tijdens de lunch even een balletje opgooien, ‘wie heeft zin om na de pauze mijn klas over te nemen?’. Maar lukt nooit.
Funda.nl spreek ik uit als:
- f-U-nda
- f-OE-nda
0 stemmers
Idunno nog nooit gedaan, maar vraag me ook oprecht af wat onze voorouders dachten toen ze dit besloten te doen
Dit
Ik maakte de poll om te kijken of er überhaupt mensen zijn die het fijn vinden, maar blijkbaar wel haha
Je hebt een date en hij/zij zegt ‘into fashion’ te zijn. Welke outfit trek je aan?
- Jun Takahashi S/S 2014
- Moschino A/W 2018
- A.F. Vandevorst S/S 2016
- Alice Auaa S/S 2014
0 stemmers
De 1e, dan weet hij meteen wat voor queen ik ben
Stel iemand die dicht bij je staat wil jou machtigen om te stemmen omdat die zelf niet kan stemmen. Die wil dat je PVV/FvD gaat stemmen, wat doe je?
- Ik weiger
- Ik ga op diens keuze stemmen ookal stem ik hier zelf niet op
- Handig want ik stem hier zelf ook op
- Ik ga stiekem op iets anders stemmen
0 stemmers
En waar ligt de grens?
- Ik zou mijzelf sowieso nooit laten machtigen, maakt niet uit waarop die persoon wil stemmen
- Ik zou dan alleen op een linkse partij stemmen want dit stem ik zelf ook
- Ik zou dan alleen op een rechtse partij stemmen want dit stem ik zelf ook
- VVD zou ik nog wel doen, maar rechtser dan dit niet
- D66 zou ik nog wel doen, maar rechtser dan dit niet hoor
- Ik zou mijzelf nooit laten machtigen om op een rechtse partij te stemmen
- Ik zou mijzelf nooit laten machtigen om op een linkse partij te stemmen
0 stemmers
Ik vind dat echt heel erg prive, stemmen. Als iemand mij wil machtigen dan moet dat al een hele uitzonderlijke situatie zijn
Oh ik vind er niets privé’s aan, van je naasten weet je toch wel wat ze stemmen?
Ja klopt, van hen zou ik op zich gemachtigd kunnen worden maar zij zouden niet extreem rechts of links stemmen. Als iemand mij vraagt om te machtigen om op fvd te stemmen dan moet dat wel een uitzonderlijke situatie zijn
Liever Ann Demeulemeester of Rick Owens.
ELLE GIRL maakt een onverwachte doorstart en jij bent de nieuwe hoofdredacteur. Wat trek je aan bij de openingsparty met het thema ‘Pretty in Pink’?
- Moschino
- Balenciaga
- Rodarte
- Rick Owens
- Versace
- Junya Watanabe
0 stemmers
En wie staat er op de cover van de eerste uitgave?
- s10
- famke louise
- Jaimie Waes
- Monica Geuze
- Gravis Eloise
0 stemmers
Wat is het thema van het eerste nummer?
- bodypositivity
- seksueel grensoverschrijnend gedrag
- geestelijke gezondheid
- duurzaamheid
- feminisme
0 stemmers
Wanneer ga jij stemmen
- vandaag
- morgen
- overmogen
- nog geen idee
- ik mag niet stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen in Nederland
- ik ga gewoon niet stemmen
0 stemmers
Ik heb geen grens. Als iemand mij machtigt stem ik waarop ze willen, vind het irrelevant wat ik van die keuze vind. Zou het ook vrij bizar vinden als ik iemand zou machtigen en diegene dan zou zeggen “oké, maar ik wil niet rechts van volt voor je stemmen”. Het is niet JOUW stem toch, vind het heel raar om dan te bepalen.
Het is niet mijn stem dus dan moet die persoon maar lekker een ander slachtoffer zoeken. Ik heb wel principes
Ja prima, maar snap dus niet dat er mensen zijn die wel gemachtigd willen worden maar dan met voorwaarden.
Laat je dan helemaal niet machtigen denk ik dan als je principieel bent.
Wat is er bijzonder aan om je niet te laten machtigen door iemand omdat je niet op een fascist wil stemmen?
Denk dat ze bedoelde de mensen die aangeven dan gemachtigd te willen worden en ergens anders op gaan stemmen.
Das gewoon fout.
Ik vind dit wel wat anders dan actief voor iemand op een partij stemmen waar jij je niet prettig bij voelt.
Mijn grens is meer de moeite die ik ervoor wil doen, ik woon in een ander dorp dan vrienden/fam. Als het in 1 keer door kon met mijn eigen trip naar het stemlokaal zou ik het doen. Maar aangezien hier iedereen alleen in eigen dorp/ stad kan stemmen sla ik over
Ik vond mijn eerste tongzoen anders echt heel lekker en snapte meteen waarom het zo’n ding was En nu nog steeds vind ik het heel leuk/lekker, werd altijd heel chagrijnig van mijn ex die daar bijna nooit zin in had. Het liefst doe ik het elke dag.