Stel je persoonlijke vraag #34

Ben jij een albumluisteraar of losse nummers?

• Albumluisteraar
  • Luister vaak losse nummers

0 stemmers

2 likes

Allebei

17 likes

Als ik iemand echt goed vind, het liefst hele albums. Anders losse flarden.

5 likes

Een allesluisteraar. Heb vaak dat ik dan van een artiest alles in een playlist gooi en dan op shuffle. Dus eigenlijk album en nummers door elkaar? Zelden dat ik een playlist luister van meerdere artiesten door elkaar :upside_down_face:

5 likes

Maar dat eerste is er aan de hand, volgens mij is er hier niemand die stiekem op een andere partij gaat stemmen na machtiging. Alleen mensen die dan “nee zeggen” (wat je goed recht is).

2 likes

Nee hoor in de poll antwoorden mensen dat ze stiekem op iets anders zouden stemmen

5 likes

Ik ben wel echt een combi van allebei. Ik heb een aantal afspeellijsten van m’n favo artiesten gemaakt (met albums maar ook losse nummers) en heb genre lijsten gemaakt waar dan vaak losse nummers in staan. Ik shuffle wel altijd dus weet echt nooit welk nummer op welk album staat etc. soms herken ik de stijl van een album wel, maar vragen over je favo album kan ik dus weinig mee. :sweat_smile:

1 like

Als je ooit bezig bent geweest met afvallen, wat waren daarvoor je motieven?

• beter in je vel willen zitten
  • er beter uit willen zien
  • fitter willen zijn
  • gezonder willen zijn
  • willen voldoen aan verwachtingen van een ander (ouders, partner, ‘de maatschappij’ etc)
  • het verkrijgen van een bepaalde baan of functie
  • anders

0 stemmers

1 like

Welke lamp vind je mooier?

A

B

• A
  • B

0 stemmers

2 likes

Allebei lelik

57 likes

Ik vind de ‘kap’ van A mooier maar ik vind de lamp die erin zit er niet helemaal lekker bij passen? B vind ik dan beter in balans maar die lijkt me wel heel onrustig licht geven

2 likes

Het lijkt net of A dezelfde lamp is als B maar waar de onderkant vanaf is gevallen.

2 likes

Op beide zal wel veel stof op komen

1 like

Ik vind die eerste lamp een aftreksel van de vertigo hanglamp. Die heeft een vriendin van me, en bij haar vind ik hem wel mooi staan in het interieur. Alleen die op jouw foto is echt vreemd in combinatie met die lamp erin.

1 like

Als je luxe paaseitjes hebt gekocht voor een vriendin, maar doordat je klachten had kan de afspraak niet doorgaan de komende paar weken. Hoe snel begin je zelf aan de zak paaseitjes?

• Dezelfde dag
  • Na een dag of twee
  • Na een week of langer
  • Niet, ze zijn houdbaar dus kan ze alsnog later geven

0 stemmers

2 likes

al voordat ik klachten had

12 likes

:troll:

(Ik stemde dit omdat ik dacht dat het refereerde aan Thierry/FvD die de vorige keer opriep om zoveel mogelijk machtigingen van anderen te verkrijgen en daar allemaal FvD mee te gaan stemmen.)

3 likes

Ik heb principes, maar het stopt bij stemrecht!!!

5 likes

Er staat hier een houdbaarheidsdatum op voor eind april, dan heb ik die vriendin wel gezien.

De privilege kaart trekken is de nieuwste manier om elke discussie te beëindigen als je geen inhoudelijke argumenten hebt

1 like