Ik kwam er vandaag achter dat prins Nikolai van Denemarken blijkbaar vorig jaar op mijn school zat, vond ik vrij ongelofelijk aangezien er echt wel veel beter aangeschreven scholen zijn dan de mijne hier in Parijs
Ik ken sowieso alleen maar mannen die VVD stemmen. Als in: alleen maar mannelijke VVD-stemmers, niet dat alle mannen VVD stemmen (gelukkig).
Vind jij dat het moederschap geromantiseerd wordt/dat er over het algemeen een romantisch beeld van wordt geschetst?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik lees er voor mân gevoel alleen maar gezeur over en hoe zwaar het is en âecht niet altijd alleen maar leukâ dat ik eerder vind dat er een algeheel negatief beeld heerst.
ik heb geen vvdâers in mijn familie gatver
Ja maar dan niet omdat er een gebrek aan âiew poepluiersâ en âhaat al die gebroken nachten!!â uitspraken etc is. Meer omdat ik vind dat er nog niet voldoende aandacht voor postnatale ptss of depressie is, er nog een taboe rust op niet direct van je kind houden of er een band mee hebben etc. Als moeder zit je op een roze wolk en houd je zĂłveel van je kind dat je die slapeloze nachten ervoor over hebt, dat laatste is het beeld dat ik vooral geschetst zie worden.
Optie 5: ik heb mijn potloodje van vorig jaar weer gebruikt
Waar denk jij het eerst aan?
- Handdoek voor tijdens de seks zodat lakens niet vies worden
- Handdoek om op te slapen tijdens heftige menstruatie dagen
- Zodat je fake tan niet op de lakens komt
0 stemmers
Eigenlijk dacht ik âvan corona moet je erg zweten snachtsâ
Ik dacht: dekentje voor de kat/hond
ja of iemand die ziek is en enorm loopt te zweten ofzo
Als ik na mân badje nog even op bed wil chillen.
Ik zit dit is mijn huis te kijken, dit keer gaat het om een rondraaiend huis.
Ben daarom benieuwd, zal jij in een draaiend huis willen wonen?
- Ja ,Leuk
- Nee,dankje
- Anders,vertelâŠ
0 stemmers
Ja, maar niet leuk
Zou er willen wonen omdat ik graag in een eigen huis zou willen wonen, niet omdat ie draait
Ik dacht eerlijk gezegd waarom is dat kussens zo raar opgemaakt? Zag toen dat het er twee waren (dnek ik) en daarna die handdoek. Ah oké die zweet veel. Lelijk dekbedovertrek. Wat is de vraag eigenlijk?
De trui
- Heeel leuk
- Helemaal niks leuks aan
- Leuk op die rare mouwen na die verpesten t zwaar
0 stemmers
vind 'm vooral vanaf de taille raar vallen? en niet zoân geslaagde combi met de broek
Bedpisser
Ik dacht voor een massage dat die olie niet overal komt.
Ik dacht voor als je nog niet helemaal droog bent na het douchen
Precies dit