Ik ben verhuisd tussen de peildatum en verkiezingen waardoor ik dus alleen in mijn oude gemeente mag stemmen. Dat vind ik nutteloos dus stem ik maar niet.
Normaal wil ik ook altijd het stadhuis, maar had vandaag geen zin of tijd om in de rij te staan, dus gister in een of ander skeer buurthuis gestemd. Hadden wel verse Surinaamse kipkerrie broodjes gemaakt dus rook heerlijk (stond ook eerst per ongeluk in de broodjes rij ipv de stembusrij ).
Eind vorig jaar al gestemd ivm samenvoeging van gemeentes, toen heb ik de lokale combinatie van GroenLinks/PVDA gestemd.
Fascisten die in de politiek zitten zodat ze geld kunnen verdienen zijn meestal niet zo slim om zichzelf uit de problemen te houden. In elk geval niet in Amerika, zoals Mike Lindell.
Als je dit doet omdat je het gelooft… oef. Geen gelijke rechten meer, geen democratie? Waar houdt het op.
Uhu ‘perongeluk’
Bij iemand die er uit opportunisme zit denk ik dat diegene nog wel kan veranderen als het uiteindelijk niks op levert of teveel werk gaat kosten. Iemand vanuit een overtuiging zal er veel harder en fanatieker mee doorgaan is mijn idee.
Heb m’n rode potloodje weer binnen
Rood potloodje
- Meenemen
- Teruggeven
0 stemmers
Ik mocht hem niet teruggeven. Vind het zo zonde dat iedereen hem mee moet nemen.
Ik kijk nog steeds opdrachten van leerlingen na met m’n rode potloodje van de vorige keer. Nu heb ik corona dus kan geen nieuwe ophalen
Wij mochten hem niet meenemen, moesten hem teruggeven.
Had ik anders ook wel gedaan, want heb er thuis verder weinig aan.
Vinden jullie de vrolijke mandarijn aanstootgevend?
- Ja omg vreselijk
- Nee wtf?
0 stemmers
Kijken jullie liever naar een vrolijke mandarijn of naar een zuurpruim?
- Een vrolijke mandarijn
- Een zuurpruim
- Een ander soort fruit
0 stemmers
Is het typisch Nederlands dat mensen over zulke domme dingen gaan klagen?
- Ja
- JA!!
0 stemmers
Een dronken druif of een pisnijdige peer lijkt mij leuker
Ik vind hem juist grappig haha
Nederlanders houden niet van grapjes
Hij zat bij mij zelfs vast aan zo een touwtje
Hardop gelachen door die derpy mandarijn.
Hij lijkt een beetje op annoying orange, dat is dan wel geen mandarijn maar moest er gelijk aan denken. Vind het wel grappig.
Ja, maar zullen het getraumatiseerde milennials zijn die om een muurschildering klagen?
Ik wil het niet eens weten, als je om zoiets al loopt te zeiken. En ik vind hem ook wel een cutie