Stel je persoonlijke vraag #34

Als je in het openbaar vervoer zit en er uit moet bij de eerstvolgende halte. Wanneer sta je dan op?

• Pas als de bus/metro/tram stilstaat bij de halte
  • Als de halte wordt omgeroepen
  • Nog eerder dan dat de halte wordt omgeroepen
  • Anders
  • Ik reis nooit met het openbaar vervoer

0 stemmers

1 like

Ergens tussen het omroepen en het stilstaan in ga ik rustig naar de uitgang. Tenzij ik dicht bij de uitgang zit, dan lekker blijven zitten totdat het stilstaat.

35 likes

Na aanleiding van dit bericht. Waar zou je het liefste trouwen?

• Metaverse
  • Onder de zee
  • Nudistenkamp
  • Tk Maxx
  • FEBO
  • Auto garage
  • Tijdens een parachute sprong

0 stemmers

2 likes

ligt eraan of ik weet wanneer de stop daadwerkelijk is

vind het bij zwolle altijd vermakelijk dat de helft van de trein al in Gelderland opstaat

1 like

Deze is echt heel lastig, chapeau

3 likes

Wordt het makkelijker als de kleding bij de locatie moet passen? Bij de FEBO moeten alle gasten FEBO kleding aan bijvoorbeeld. :grin:

@Spaarlamp Ben je aan het trollen of ben je serieus? Want ter grootte van een walnoot is echt heel veel! Laat je dat dan heel lang intrekken voordat je make-up opdoet? (Als je uberhaupt make-up draagt.) Ik weet dat je veel moet smeren en dat ik eigenlijk te weinig smeer, maar ik vind dat zo goor, zo’n dikke vettige witte waas op je gezicht. Vraag me altijd af hoe anderen dat doen.

Nee troll niet haha. Ik kom uit bed, was mijn gezicht en dan die dikke laag spf en dan ga ik ontbijten of gewoon nog ff in bed liggen en echt pas na een half uur ofzo doe ik m’n make-up. Hou ook echt niet van het gevoel, maar merk wel dat mijn huid wel goed reageert op die bescherming dus dat vind ik het dan wel waard. Ik trek het trouwens wel helemaal door tot boven mijn borsten hoor, heb een groot hoofd maar een walnoot voor alleen mijn hoofd is wel echt too much. :joy: En ik ben soms gerust 5 min aan het smeren, dan masseer je het echt in je huid en trekt het sneller in.

6 likes

Ik ambieer jouw level van toewijding! :joy: Thanks voor je uitleg!

1 like

Stemt jouw partner deze ronde hetzelfde als jij?

• Nee, andere partij maar dezelfde stroming
  • Nee, andere stroming
  • Nee, mijn partner stemt bewust niet
  • Ja, dezelfde partij maar ander persoon
  • Ja, dezelfde partij en dezelfde persoon
  • Niet van toepassing (partner kan niet stemmen/machtigen of je hebt geen partner)

0 stemmers

hij heeft mij gemachtigd, we gingen op dezelfde partij maar hij wist nog niet welke persoon
heb gesuggereerd dat we allebei op dezelfde vrouw gaan stemmen en dat was prima

1 like

We gingen sowieso voor dezelfde partij stemmen, ik had me iets meer in de kandidaten verdiept en na mijn argumentatie heeft mijn vriend voor dezelfde kandidaat gekozen

1 like

Er is een kandidaat die we beiden persoonlijk kennen en daar hebben we allebei op gestemd

We liggen politiek gezien best wel uit elkaar en soms kan ik dat zo jammer vinden, dat hij zich niet hard kan maken voor dezelfde dingen als ik. Tijdens de tweede kamerverkiezingen heeft dat soms echt tot ruzie geleid

Hierop aansluitend

Vind jouw partner stemmen net zo belangrijk als jij dat vindt?

• Nee, ik vind stemmen belangrijker
  • Nee, partner vindt stemmen belangrijker
  • Even belangrijk

0 stemmers

Een ex-date zat een heel betoog te houden over een bouwplan in onze gemeente dat volgens hem totaal onverantwoord is. Zo mooi dat dat precies zo in het partijprogramma staat van de linkse partij waar ik tot zijn afgrijzen op stem en zijn geliefde VVD juist voor is. Kan niet wachten om dat de volgende keer dat ik hem zie nog eens terloops te laten vallen.

2 likes

Ik kan het niet dus in dat opzicht ben ik wel jaloers maar ik mis het ook niet echt als het niet op mijn bed ligt.

1 like

Zo kitsch dat ik het leuk vind :stuck_out_tongue: Toch grappig

18 likes

Kennen is een groot woord maar ze zat bij mij in de klas op het hbo. Ze is verder niet bekend

1 like

Collega van mijn ex. We zijn ook op zijn trouwerij geweest en toen zat ik met eten (wel gewoon een buffet) naast prins Constantijn!
Laurentien was er ook

25 likes