Ik laat nachtburgemeesters meestal niet in de buurt van m’n anus komen.
Dagburgemeesters daarentegen
Ik laat nachtburgemeesters meestal niet in de buurt van m’n anus komen.
Dagburgemeesters daarentegen
Hopelijk is er geen kinderburgemeester bij jou in de regio.

Heeft jouw gemeente een kinderburgemeester?
0 stemmers
Ben jij kinderburgemeester geweest?
0 stemmers
Wat was je vroeger liever geweest?
0 stemmers
Droeg jij als kind…
0 stemmers
Zou je denken. Nee, een kind is voor een jaar burgemeester en voorzitter voor de kinderraad. De raad bestaat dan uit een aantal kinderen die leren over politiek en praten over onderwerpen die zij belangrijk vinden.
Het is heel elitair wit.
Ik heb nog auditie gedaan voor kinderen voor kinderen. Kwam helaas niet verder dan de 2e ronde.
Dit was het nummer…. Altijd al een dramatisch kind geweest. ![]()
Mijn ouders hadden mij wijsgemaakt dat we te ver weg van Hilversum af woonden (was een eis) maar dat was een leugen.
Toen had je nog geen Google Maps etc. ![]()
Met welk nummer had je auditie willen doen?
Het is trouwens wel zo dat alle kinderen die werden aangenomen een dikke R hadden haha.
Oh sowieso. 17 komt daarna, maar 13 was echt heel goed.
Ik vind afdankertjes zo slecht klinken. Alle kleren gaan de hele familie rond tot ze niet meer draagbaar zijn. Is wel grappig om te zien op familiefoto’s: een jurk dat door verschillende nichtjes doorheen de maanden/jaren gedragen werd.
Daar heb je wel gelijk in. Ik heb daar nogal negatieve associaties mee (terwijl ik de tweedehands kledingbeurs wel leuk vond). Gevalletje van een meisje dat graag broeken en liever ‘stoerdere kleding’ droeg en het vooral moest doen met het tegenovergestelde.
Wat is jouw favoriete kinderen voor kinderen?
OOHH, mislukte poll. Huilen dit.
Poging 2!
0 stemmers
Ik had designerkledij niet aangeduid in de poll tot ik me herinnerde dat mn moeder onlangs een mini kindertruitje van Dries Van Noten terugvond dat we toen hadden gekregen van mn oma ![]()
Wow ik heb echt een mega deja vu, is deze poll niet eerder geweest met dezelfde reacties eronder?
Anyway ik begrijp nooit zo goed waarom het een erg gevoel is dat benen elkaar raken in bed bijvoorbeeld, ik hoor dat altijd best veel mensen zeggen. Voor mij voelt het niet anders dan andere lichaamsdelen (van mezelf haha) die elkaar aanraken. Maar ik hoor dus best vaak dat mensen dat niet chill vinden!
Zou je die ook voor een eventuele auditie willen zingen?
Als ik nu auditie zou mogen doen 100%. Maar als kind niet denk haha.
Ik was vet verliefd op dit joch