Stel je persoonlijke vraag #34

Ik dacht voor een massage dat die olie niet overal komt.

6 likes

Ik dacht voor als je nog niet helemaal droog bent na het douchen :smile:

2 likes

Precies dit

4 likes

Gewoon prima, lekker warrum

1 like

Op welke niveaus ben je of zou je ooit wel politiek actief willen worden?

• Stadsdeelraad
  • Gemeenteraad
  • Waterschap
  • Provinciale Staten
  • Tweede Kamer
  • Europees Parlement
  • Geen enkel niveau

0 stemmers

1 like

Dit is echt het enige logische antwoord, want die handdoek ligt voor de andere dingen te hoog.

3 likes

pas jij de ‘curly girl’ method toe op je haar?

• ja, helemaal
  • ja, maar niet heilig
  • ooit wel gedaan, mee gestopt
  • nee, wil wel proberen
  • nee, heb geen krullend haar
  • anders

0 stemmers

Ik heb krullend haar maar ik gooi er gewoon maar wat in. Vooral veel conditioner :sweat_smile:

1 like

Ik weiger. Te veel tijd, te duur, te veel producten en te veel chicks met stijl haar op FB die hun haar vol met gel smeren en beweren dat hun harde krullekes echt zijn.

7 likes

Toevallig net weer even gestopt, deed het niet helemaal maar wel ‘cg-proof’ shampoo, conditioner en haarspulcreme. Maar had juist zo’n futloos miezerig snel vet hoopje haar de laatste tijd dat ik maar weer wat anders ga proberen nu.

2 likes

Kijk je wel eens TikTok’s?

• Op TikTok
  • Op YouTube
  • Op Instagram
  • Op whatsapp
  • Op het forum
  • Op Facebook
  • Ergens anders
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja maar dan wel zonder de lelijke krullen

1 like

Ja ben groot fan, vind het heel fijn voor m’n krullenbos en voor de krullen van mijn dochter. Al ga ik bij haar niet in de weer met gel enzo.

1 like

Reddit

3 likes

Ik weet niks van die methode want ik doe er juist alles aan om ze eruit te krijgen lol maar je moet dus gel gebruiken? Dan loop je toch bijna altijd met heel vet haar rond :thinking:

1 like

Cgm i juist voor afro haar bedacht. En die gebruiken ook veel producten om juist hun haar vettig te maken zodat het niet pluist

2 likes

Ik keek net op youtube naar die methode en die meiden hadden niet eens krullend haar om mee te beginnen. :neutral_face:

4 likes

Ohja die methode is gekaapt door witte vrouwen die niks met het oorsprongelijke idee te maken hebben. Zoals eigenlijk bijna alles.

13 likes

Volg het een beetje. Ik doe er alleen geen halve liters haarmousse en olie in en ik weiger om co wash te doen.

1 like

Ik gebruik wel altijd haarolie tegen het pluizen. Heb vroeger tevaak moeten aanhoren dat mn haar pluiste. Davines oi oil is geweldig.

1 like