Ik dacht voor een massage dat die olie niet overal komt.
Ik dacht voor als je nog niet helemaal droog bent na het douchen
Precies dit
Gewoon prima, lekker warrum
Op welke niveaus ben je of zou je ooit wel politiek actief willen worden?
- Stadsdeelraad
- Gemeenteraad
- Waterschap
- Provinciale Staten
- Tweede Kamer
- Europees Parlement
- Geen enkel niveau
0 stemmers
Dit is echt het enige logische antwoord, want die handdoek ligt voor de andere dingen te hoog.
pas jij de âcurly girlâ method toe op je haar?
- ja, helemaal
- ja, maar niet heilig
- ooit wel gedaan, mee gestopt
- nee, wil wel proberen
- nee, heb geen krullend haar
- anders
0 stemmers
Ik heb krullend haar maar ik gooi er gewoon maar wat in. Vooral veel conditioner
Ik weiger. Te veel tijd, te duur, te veel producten en te veel chicks met stijl haar op FB die hun haar vol met gel smeren en beweren dat hun harde krullekes echt zijn.
Toevallig net weer even gestopt, deed het niet helemaal maar wel âcg-proofâ shampoo, conditioner en haarspulcreme. Maar had juist zoân futloos miezerig snel vet hoopje haar de laatste tijd dat ik maar weer wat anders ga proberen nu.
Kijk je wel eens TikTokâs?
- Op TikTok
- Op YouTube
- Op Instagram
- Op whatsapp
- Op het forum
- Op Facebook
- Ergens anders
- Nee
0 stemmers
Ja maar dan wel zonder de lelijke krullen
Ja ben groot fan, vind het heel fijn voor mân krullenbos en voor de krullen van mijn dochter. Al ga ik bij haar niet in de weer met gel enzo.
Ik weet niks van die methode want ik doe er juist alles aan om ze eruit te krijgen lol maar je moet dus gel gebruiken? Dan loop je toch bijna altijd met heel vet haar rond
Cgm i juist voor afro haar bedacht. En die gebruiken ook veel producten om juist hun haar vettig te maken zodat het niet pluist
Ik keek net op youtube naar die methode en die meiden hadden niet eens krullend haar om mee te beginnen.
Ohja die methode is gekaapt door witte vrouwen die niks met het oorsprongelijke idee te maken hebben. Zoals eigenlijk bijna alles.
Volg het een beetje. Ik doe er alleen geen halve liters haarmousse en olie in en ik weiger om co wash te doen.
Ik gebruik wel altijd haarolie tegen het pluizen. Heb vroeger tevaak moeten aanhoren dat mn haar pluiste. Davines oi oil is geweldig.