Zou je die ook voor een eventuele auditie willen zingen?
Als ik nu auditie zou mogen doen 100%. Maar als kind niet denk haha.
Ik was vet verliefd op dit joch
Mijn collega ging vandaag ook een hoop rond bellen om nog aan zonnebloemolie te komen. Snap de nood ook niet zo.
Het zonnebloemolie schap in mijn supermarkt is al weken leeg! Kan natuurlijk ook toeval zijn.
Waarom komt daar een te kort aan dan?
Half Nederland gaat natuurlijk morgen oliebollen bakken.
Pinda olie (arachideolie) is sowieso beter dan zonnebloem olie.
Niet gehamsterd maar baal wel dat het uitverkocht is. In onze keuken wordt zonnebloemolie gebruikt voor alles. Voor alle currys. Voor tandoori kip. Zelfs in naan. Het is het meest neutrale olie qua smaak. Heb nu maar olijfolie gekocht maar dat is toch anders. Als ik had geweten wat er speelde had ik wel een extra fles gekocht.
Ik las anarchistolie het is wederom tijd voor bed.
Mijn zus heeft een zonnebloemolie allergie (of gewoon zonnebloem?), vanuit huis uit dat er dus altijd met olijfolie wordt gekookt.
Tenzij je tantoe allergisch bent voor pinda’s
ik wil graag dat ook een likefunctie wordt
Oh ja dat is een heel valide punt.
Misschien is raapzaadolie dan een optie. Alleen zie ik daar nooit echt grote flessen van. De prijs van zonnebloemolie is ook gewoon veel beter. Al was de prijs daarvan ook al verhoogd. Ik vind zonnebloemolie ook het meest veelzijdig eigenlijk. Heerlijk door de chocoladetaart en worteltaart en friet frituren in zonnebloemolie is ook het lekkerste.
En anders binnenkort naar een Arabische winkel of toko of iets dergelijks gaan? Misschien kan je ze daar nog wel vinden?
mocht er iemand echt in zonnebloemolienood zitten, wil ik wel iets opsturen? hier is er nog genoeg!
Nahhhh zo ver wil ik niet gaan met m’n integratie.
Wij bakken thuis in zonnebloemolie, dus wij kopen wel met enige regelmaat een fles. Hij is nu bijna leeg, dus ik hoop dat we er nog een kunnen kopen haha.