Stel je persoonlijke vraag #34

• Dit is mij ook gebeurd
  • Meerdere keren
  • Dit gebeurt bijna op dagelijkse basis
  • Dit is nog nooit gebeurd met mn telefoon
  • Anders

0 stemmers

En bleef je telefoon onbeschadigd?

• Kleine beschadiging
  • Hele scherm naar de klote
  • Nog helemaal heel
  • Dit is nooit gebeurd
  • Anders

0 stemmers

Nee, wil het ook niet proberen maar heb wel krullend haar

5 likes

Of van die slierterige haren, “check m’n mooie type 2abcd waves”

7 likes

“Het is nu nog crunchy, maar dat scrunch ik eruit.”
Bitchhhh koop gewoon een pakje haarkrullers :expressionless:

2 likes

Ik heb één keer de curly girl gedaan op m’n stijle haar. Wilde ik toch biechten, echt girl nee.

Uur staan crunchen, was niet eens mooi, 2 uur later was het weer stijl maar dan pluizig.

12 likes

Ik ga de hele tijd stuk om krullekes wat je zei, ik kan niet meer. Weet ook niet precies waarom ik het zo grappig vind maar haaaaha :rofl:

En dan staat iemand met stijl haar te vertellen welk type krul ze hebben en ik zit met natural curly hair te kijken van ik heb geen idee welk type krul ik heb of hoe ik daar achter kom :joy:

8 likes

Het klinkt een beetje lelijk, alleen als je geen krullen hebt, dan krijg je ze echt niet door cg te gaan zijn.
En dan dat geneuzel over pluis
.KRULLEN HEBBEN PLUIS. Altijd. Al smeer je een pak boter in je haar.

2 likes

Daarom haat ik mijn krullen zo omdat er altijd op wordt gehamerd hoe vreselijk erg pluizend haar wel niet is. En ik dus pluizig haar bij mezelf niet kan aanzien. Heb er wel eens bodylotion in gesmeerd lol.

1 like

Zo zonde! Ik vind krullend haar, zo natuurlijk mogelijk juist t allermooiste! En ja dat lijkt misschien “onverzorgd” maar het is zoooo mooi! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb heel raar haar (blond en fijn) maar wel met krullen. Zonder CG kon m’n haar eigenlijk niet groeien en had het geen volume omdat het zo kwetsbaar was.

Dankzij de krullenkapper groeit m’n haar echt super snel. Het zijn zeker geen kinky curls, maar wel gezond met volume. Moest bijna huilen toen ze m’n haar een keer goed verzorgd had. Ze doen daar gelukkig ook niet snobby over 2 of 3 krullen.

10 likes

Bloed doneren onder werktijd

• Ja moet kunnen
  • Nee doe je in je vrije tijd

0 stemmers

1 like

Feliciteer jij ook mensen die niet jarig zijn maar waarvan de partner/oom/oma jarig is? Bijvoorbeeld: gefeliciteerd met je broer of gefeliciteerd met je oma

• Altijd
  • Nooit
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel

0 stemmers

Ik heb een aantal vrienden wiens partner ik wel redelijk ken maar waar ik niet het nummer van heb. Als ik er aan denk feliciteer ik hen met hun partner, maar verder niet. Ik heb al moeite met de verjaardagen van m’n vrienden trouwens dus ook nog iedereens familie zou ik helemaal niet bijhouden

O ik zie nu de reactie van @Dazed. Ik ga mensen er niet voor appen of bellen, maar dacht dat je Ăłp een (Nederlandse) verjaardag bedoelde

5 likes

Als iemand het in een gesprek laat vallen dat ze vanavond oma’s verjaardag gaan vieren ofzo zeg ik meestal automatisch ‘gefeliciteerd met je oma’.

En verder feliciteer ik vriendinnen uit mezelf met hun partner als ik weet dat ze jarig zijn. Maar ik hou het niet actief bij ofzo.

11 likes

Nee ik bedoel niet per se op een verjaardag zelf!

2 likes

Wat voor producten gebruik jij? Ik heb sinds lange tijd geen permanente stijlbehandeling meer in mn haar, in principe heb ik dus gewoon weer mn krullen, msar ik begin al direct met stijlen etc.

Ha, jij maakt best vaak polls over dit onderwerp! Ik vind in principe alles onder werktijd kunnen, zolang je maar zorgt dat je werk gedaan is. Bloed doneren, tandarts, boodschappen, naar de ikea, huis bezichtigen, seks, cake bakken, whatever. Doen mijn collega’s (en leidinggevenden) ook. Ooit bij een klant een collega gehad die de uren van iedereen ging bijhouden, ohh x kwam om 5 over 9 binnen en ging zo laat naar huis, kan echt niet. Zo naar, zo wantrouwend.

10 likes

Vind het nogal liggen aan wat voor werk je doet. De situatie die jij schetst vind ik ook prima.
Als je bv in de zorg of een winkel werkt en je knijpt er 1.5u tussen uit waardoor jou collega’s het veel drukker hebben, dan vind ik het niet kunnen.

@Schorem

1 like