Stel je persoonlijke vraag #34

Ja hehe, dat lijkt me logisch. Doei groep 2, ik ga even op het terras zitten hoor!

20 likes

Groep 2 vindt dat nog jammer, maar groep 8 is blij met een middag tiktok en gamen :joy:

7 likes

Ben je in die tijd dat je weg bent bereikbaar?

Oke thanks! Ik heb ook heel droog en breekbaar haar en krullend haar. Het meest betaalbare en werkend voor mij haarr vind ik nu echt Aussie. Merk echt verschil wonderbaarlijk genoeg na ook jaaaarenlang extreem dure shampoos etc te hebben geprobeerd.
Weet niet of je het al eens geprobeerd hebt maar voor droog beschadigd, dik krullend haar, raad ik het wel aan! En ook hun shampoo’s maskers alles! Echt top.

download (18)

1 like

Meestal wel, maar mijn werk is echt niet zo urgent dat ik niet een uurtje weg kan hoor. Collega’s zijn vaak ook op de hoogte, dus no worries :+1: Ik laat echt geen brandende toko achter, terwijl ik lekker mijn nagels laat doen.

1 like

Heb jij wel eens Aussie haarproducten geprobeerd? (Nee geen spon ik gun iedereen het) je moet wel goed kijken welke je neemt, en voor welk soort haartype.

• Ja maar vond het niks
  • Ja vind het fijn
  • Nee

0 stemmers

1 like

Love de 3 minute miracle reconstructor… zelfs als ik echt maanden te laat ben met naar de kapper gaan zegt ze iedere keer dat mijn punten er nog goed uitzien haha

5 likes

Heb mn telefoon zelfs eens in de wasmachine gestopt toen ik mijn bed afhaalde en in de wasmachine stopte. Na 15 min besefte ik mij dat ik mn telefoon kwijt was…zat ie dus in de wasmachine :mad: je gelooft t niet: 2 jaar later doet de telefoon het nog steeds.

6 likes

Ja maar wel echt een eeuwigheid geleden, dus grote kans dat de producten toen nog heel anders waren.

1 like

iPhone :joy:

4 likes

Haha, nee. Maar de 3310 overleeft dat ook sowieso, kan ik echt aanraden!

2 likes

En heb je toevallig tips voor iemand die binnen een maand gaat verhuizen en in haar oude huis inclusief woont (dus kan het iet overzetten) met wat dan handig is qua energiecontract? :grimacing: (mag ook in een pb)

1 like

Huh dit is een tag naar een post waarin ik zei dat ik een adellijk iemand “kende” :sweat_smile:

2 likes

Echt zoveel redenen om dit niet te doen

3 likes

Moet je eigk nog een mondkapje op in het ov?

1 like

Ja

1 like

Nee zeker niet. Je moet de cast (het harde laagje door de gel) er ook uitknijpen met je handen of een t-shirt. En dan houd je mooie glanzende krullen over.

3 likes

Ik heb krullen maar daar hoef ik precies niks voor te doen.

3 likes

Maar de CG-methode betekent toch ook niet dat je iets moet doen om krullen te krijgen? Of bedoel je dat niet?

3 likes

Ik denk dat @Feather bedoelt dat veel mensen met zo goed als stijl haar of een klein beetje slag de CG-methode gebruiken om hun haar zo veel mogelijk aan het krullen te krijgen. Maar het is initieel natuurlijk bedoeld om de krullen die je al hebt goed te verzorgen en mooi uit te laten komen inderdaad

6 likes