Stel je persoonlijke vraag #34

Ik gebruik letterlijk 4 producten en die heb ik wel gewoon vervangen de afgelopen twee jaar. Lippenstift heb ik lang niet gebruikt, die liggen nog ergens te verstoffen en als ik ze tegen kom gooi ik ze ook weg. Mocht ik ooit nog willen dragen dan koop ik wel nieuwe!

1 like

Deels wat @dazed zegt, maar ik bedoel ook dat ik de optie ‘nee’ zonder wil ik proberen/heb geen krullend haar mis. Maar misschien denk ik bij CG vooral aan het eerste dat Dazed zegt en niet zozeer het tweede terwijl ik misschien wel het tweede doe onbewust? Ik let in ieder geval niet op type shampoo, gebruik zelden/nooit verzorgingsproducten, kam het alleen nat en heb gewoon mooie, pluisvrije krullen.

2 likes

Wow, denk anders ook even aan de mensen om je heen zeg…

1 like

Ja precies! Ja dat bedoelde ik ook. Daar is ze methode oorspronkelijk helemaal niet voor bedoeld.

@Feather ah zo! Nou fijn voor jou (geen sarcasme) mijn haar heeft best wat verzorging nodig zoals fijne maskers en milde shampoo.

1 like

Oh oeps, is iets helemaal misgegaan. Moest eigenlijk een reactie zijn op @Brum.

1 like

Oorspronkelijk natuurlijk niet (omdat het echt uit de black community komt), maar het is niet zo dat mensen met steil haar of golvend haar dan krullen ‘maken’ he. Die zijn er gewoon al, alleen is het krulpatroon niet zo sterk dus als je het dan borstelt lijkt het gewoon steil (of ontploft, als je pech hebt haha). Er wordt in deze eindeloze discussie over CG heel vaak vergeten dat er ook gewoon best veel mensen zijn met ‘wavy’ haar, en die mensen kunnen gewoon heel gemakkelijk switchen tussen haarstijlen. Dus soms steil, soms golven en soms krullen. Dat maakt hun haar niet minder geschikt voor de CG method (hooguit met wat aanpassingen, want no-poo en zware haarproducten werken niet zo goed bij fijn haar)

7 likes

Had je mij moeten zien vandaag. Droge plekken all over dankzij die kut carona. Heb hulplijn @VickyViolence in moeten schakelen om me te vertellen wat ik moest kopen zodat ik morgen tenminste de straat op kan :smiling_face_with_tear:

Ik voel dit in het diepste van mijn ziel :smiling_face_with_tear:

Mijn haar zit tussen slag en krul in, dus de cg methode werkt. In de zin van niet mijn haar borstelen wanneer het droog is en haarmousse en gel gebruiken.

1 like

Dit was denk ik een reactie op een post waarin ik zei bij een energieleverancier te werken? Want ik durf daar momenteel echt geen advies over te geven, dat is het hele probleem van de huidige situatie: er gebeurt heel veel in de wereld en daardoor heel weinig in de energiehandel zelf, waardoor prijzen enorm kunnen fluctueren binnen een maand, week of zelfs dag.
Een paar maanden geleden was het advies nog: laat je aflopende contract overgaan in variabel en zit de winter uit. Maar niemand had (de gevolgen van) de oorlog kunnen voorspellen
Momenteel heb je volgens mij niet eens een keuze meer, alles is variabel. Vaak is dat ook het beste voor de consument omdat je eigenlijk helemaal niet een jaar (of langer) vast wilt zitten aan de huidige prijzen. Helaas is ook dat echter een gok want misschien zijn de prijzen over een jaar nog hoger dan nu en was je voordeliger uit geweest met je vaste contract

2 likes

Bij die termen die je noemt zat ik even van :face_with_monocle: valt dat onder ‘berg’ ? Wat baby’s voornamelijk wel eens bij hun hoofdhuid hebben?

Zou het vaker moeten/willen doen, maarja in the heat of the moment… :joy:

Bij welke temperatuur heb jij blote benen onder een jurkje?

• 10 graden
  • 11 graden
  • 12 graden
  • 13 graden
  • 14 graden
  • 15 graden of meer

0 stemmers

Lol echt pas vanaf 25 ofzo

103 likes

Ik heb het liever koud dan dat ik een panty aan doe

3 likes

Ik hou niet van blote benen. Het heeft niks met mn benen an sich te maken maar ik hou ook zolang mogelijk een lange pyjama/joggingsbroek aan in bed totdat ik echt uit bed fik. Dat gevoel van knieschijven die op elkaar liggen bijvoorbeeld al. Als ik mn benen over elkaar doe wil ik daar stof tussen. Ik heb niet dat mijn benen schuren (ik moest van 2 vriendinnen mn mond houden) maar ik zal wel haten op het gevoel van blote benen die elkaar aanraken.

Anoniem:

Heb jij last van bovenbenen die tegen elkaar aanschuren?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Mijn bovenbenen zijn bff’s van elkaar.

14 likes

WEL bovenbenen die schuren bij lang wandelen en warm weer maar ik HAAT slapen met een broek aan. Zelfs als het vriest (en ik slaap altijd met ramen open) kan ik niet slapen met een broek aan.

6 likes

Heeft jouw stad een nachtburgemeester?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Heb jij ook het idee dat, hoe ouder je wordt, hoe minder controle je over je anus hebt? Dus dat je minder makkelijk je scheten in kan houden dan vroeger.

• Ja, ik kan ook minder goed mijn scheten inhouden dan vroeger
  • Nee, ik ben al sinds dat ik het levenslicht zag goed in het inhouden van mijn scheten, daar is niks aan veranderd
  • Nee, ik heb al sinds day 1 weinig controle over mijn sluitspier en laat ze al mijn leven lang vliegen
  • Dit wisselt per levensfase
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

3 likes

Volgens mij slaapt de meerderheid liever met blote benen. Kan ik wel begrijpen, denk dat het meer een vrijer gevoel geeft? Maar ik vind het niet chill.

1 like

Bij mij heeft het meer te maken met nu alleen wonen :face_with_hand_over_mouth: ben een onbeschaafd monster geworden :joy:

3 likes