Stel je persoonlijke vraag #34

Ja maar dan doe je het gewoon omdat het je niks kan schelen. Ik bedoel dus dat je echt fysiek minder goed in staat bent om ze in te houden.

Maar als je dat niet meer ā€˜traint’ wordt het ook moeilijker.

2 likes

Haha, goed punt!

2 likes

Anoniem, loop jij graag naakt in huis rond? Je moet er nu vanuit gaan dat niemand je ziet (of enkel je partner).

• Weetikniet/nooit geprobeerd
  • Nee
  • Ja

0 stemmers

Als ik dan van vrienden hoor dat ze dat fijn vinden denk ik oh doe lekker. Ik moet er niet aan denken, ik haat naakt lopen.

1 like

Hahaha ik heb exact hetzelfde. Maar ik houd wel van seks dus dan heb ik er geen moeite mee, is namelijk wel praktisch zonder kleding lol. Maar ik wil echtniet daarna nog heel lang in mn nakie blijven liggen, voelt gewoon heel onprettig. Ik weet ook niet waar het vandaan komt, mn ouders hebben me totaal niet opgevoed met het idee dat je altijd jezelf moet bedekken. Is echt iets wat in mij zit. Vind het idee van een Sauna ook zo vreselijk. Mijn borsten liggen op elkaar tijdens het op mn zij slapen, daar heb ik ook echt aan moeten wennen en mn moeder deed vroeger er wel eens een opgerold washandje tussen want ik vond dat gevoel zo goor (en het trok ook enorm op mn rug).

Nog 1 ANONIEM. Ik voel me eigenlijk vies dat ik dit vraag en het slaat nergens op aangezien dit een vrouwenforum is en ik het me oprecht afvraag.

Raken jouw borsten elkaar aan als je op je zij ligt in bed?

• Nee
  • Ja
  • Weet ik niet

0 stemmers

2 likes

Ik heb er nooit opgelet :confused:

4 likes

Ik denk dat ze daar te klein voor zijn…

13 likes

Nou ik heb hier al wel vaker verteld mn oma en mn moeder hebben beide een borstverkleining gehad. In die tijd van mn oma echt uitzonderlijk. Je merkt het automatisch (in mijn geval) ik werd ook benauwd. Ik denk dat door de jaren ik eraan gewend ben geraakt. Maar ik haat het soms nog steeds. Het gevoel dat ze zo zwaar op elkaar hangen v.s. mn rug went, maar ook nooit :laughing:. Maar ik heb het in vƩƩl mindere mate dan zij maar pffff, alsof je een soort van hele zware zandzak in je middenrif legt en die druk continu aanwezig is.

3 likes

Welkom op FF, in 1 post van nachtburgemeesters naar anale kringspier :joy:

29 likes

Logisch toch? Bijna geen verschil tussen die twee

4 likes

Ik laat nachtburgemeesters meestal niet in de buurt van m’n anus komen.

Dagburgemeesters daarentegen

7 likes

Hopelijk is er geen kinderburgemeester bij jou in de regio.

1 like

fetchimage

11 likes

Heeft jouw gemeente een kinderburgemeester?

• Ja
  • Nee
  • Geen flauw idee

0 stemmers

Ben jij kinderburgemeester geweest?

• Ja
  • Nee
  • Nee, wou het wel
  • Mijn gemeente had geen kinderburgemeester

0 stemmers

3 likes

Wtf is een kinderburgemeester? Is dat de 2022 versie van een kinderlokker.

18 likes

Wat was je vroeger liever geweest?

• Onderdeel van het koor van Kinderen voor Kinderen
  • Burgermeester van Madurodam

0 stemmers

Droeg jij als kind…

• Merkkleding
  • Tweedehands kleding van de kringloop /kledingbeurs
  • Afdankertjes van familie/vrienden
  • Zeeman/Wibra etc…
  • Zelfgemaakte dingen
  • Kleding van warenhuizen zoals de V&D, HEMA
  • Van grote ketens (bijv. C&A, Philipoom, We (Hij/Zij)
  • Anders…

0 stemmers

3 likes

Zou je denken. Nee, een kind is voor een jaar burgemeester en voorzitter voor de kinderraad. De raad bestaat dan uit een aantal kinderen die leren over politiek en praten over onderwerpen die zij belangrijk vinden.

Het is heel elitair wit.

3 likes

Ik heb nog auditie gedaan voor kinderen voor kinderen. Kwam helaas niet verder dan de 2e ronde.

Dit was het nummer…. Altijd al een dramatisch kind geweest. :v:

15 likes

Mijn ouders hadden mij wijsgemaakt dat we te ver weg van Hilversum af woonden (was een eis) maar dat was een leugen. :joy: Toen had je nog geen Google Maps etc. :frowning:

15 likes