Stel je persoonlijke vraag #34

:joy: Met welk nummer had je auditie willen doen?

Het is trouwens wel zo dat alle kinderen die werden aangenomen een dikke R hadden haha.

1 like

13 gaat boven alles en ik heb wel een RRRRR.

10 likes

Oh sowieso. 17 komt daarna, maar 13 was echt heel goed.

3 likes

Ik vind afdankertjes zo slecht klinken. Alle kleren gaan de hele familie rond tot ze niet meer draagbaar zijn. Is wel grappig om te zien op familiefoto’s: een jurk dat door verschillende nichtjes doorheen de maanden/jaren gedragen werd.

20 likes

Daar heb je wel gelijk in. Ik heb daar nogal negatieve associaties mee (terwijl ik de tweedehands kledingbeurs wel leuk vond). Gevalletje van een meisje dat graag broeken en liever ā€˜stoerdere kleding’ droeg en het vooral moest doen met het tegenovergestelde.

1 like

Wat is jouw favoriete kinderen voor kinderen?

OOHH, mislukte poll. Huilen dit.

Poging 2!

• KvK < 10
  • KvK 10
  • KvK 11
  • KvK 12
  • KvK 13
  • KvK 14
  • KvK 15
  • KvK 16
  • KvK 17
  • KvK 18
  • KvK 19
  • KvK 20
  • KvK 21
  • KvK 22
  • KvK > 22
  • Allemaal kut / ik ken dit niet / ik keek dit niet / etc.

0 stemmers

3 likes

Ik had designerkledij niet aangeduid in de poll tot ik me herinnerde dat mn moeder onlangs een mini kindertruitje van Dries Van Noten terugvond dat we toen hadden gekregen van mn oma :sweat_smile:

1 like

Wow ik heb echt een mega deja vu, is deze poll niet eerder geweest met dezelfde reacties eronder?

Anyway ik begrijp nooit zo goed waarom het een erg gevoel is dat benen elkaar raken in bed bijvoorbeeld, ik hoor dat altijd best veel mensen zeggen. Voor mij voelt het niet anders dan andere lichaamsdelen (van mezelf haha) die elkaar aanraken. Maar ik hoor dus best vaak dat mensen dat niet chill vinden!

2 likes

Dit blijft wel m’n lievelings

14 likes

Zou je die ook voor een eventuele auditie willen zingen?

5 likes

Als ik nu auditie zou mogen doen 100%. Maar als kind niet denk haha.

1 like

Ik was vet verliefd op dit joch

3 likes

Wat zijn jullie slappelingen!

@Totoro want er zijn geen andere soorten olie?

Mijn collega ging vandaag ook een hoop rond bellen om nog aan zonnebloemolie te komen. Snap de nood ook niet zo.

1 like

Het zonnebloemolie schap in mijn supermarkt is al weken leeg! Kan natuurlijk ook toeval zijn.

2 likes

Waarom komt daar een te kort aan dan?

1 like

Half Nederland gaat natuurlijk morgen oliebollen bakken.

15 likes

Pinda olie (arachideolie) is sowieso beter dan zonnebloem olie.

1 like

Niet gehamsterd maar baal wel dat het uitverkocht is. In onze keuken wordt zonnebloemolie gebruikt voor alles. Voor alle currys. Voor tandoori kip. Zelfs in naan. Het is het meest neutrale olie qua smaak. Heb nu maar olijfolie gekocht maar dat is toch anders. Als ik had geweten wat er speelde had ik wel een extra fles gekocht.

8 likes

Ik las anarchistolie het is wederom tijd voor bed.

10 likes