Bij SalonB betaal je hier gruwelijk voor dus ik ga het echt niet wassen van te voren
Was ik mân haar speciaal niet want dan pakt de verf beter
Ik zou er 1 laten inslapen want die zou niet kunnen dealen met de situatie (dus eigenlijk uit liefde) en de ander meenemen met een tuigje.
Die ene kat kan vrij slecht tegen drukte, is allergisch en zou het in de natuur niet redden. De ander is compleet anders.
Ik had een planning foutje gemaakt en nu moest ik wel Ă©cht mân haar wassen gisteravond, echt gĂȘnant vet haar haha! Zo durfde ik niet aan te komen straksâŠ
Niet wassen. Mijn kapper knipt mijn haar, vanwege mijn krullen, droog.
Ik heb ja gestemd, maar wat ik eigenlijk doe is dat ik het âs ochtends netjes openleg (dus de kussens recht, hoeslaken strak, dekbedden opengeslagen op het voeteneind) en âs middags of âs avonds leg ik de dekbedden weer âdichtâ.
Zou jij je 10-jarige jubileum vieren? (Trouwen, verkering, samen zijn, geregistreerd partnerschap etc)
- Ja
- Nee
- Ik zou wachten tot 12,5 jaar
- Alleen met het gezin
- Alleen met familie
0 stemmers
10 jarig jubileum van wat?
Dat verdient wel een prijs ja
Verplichte traktatie anders ban was het toch?
Samen zijn heb dr nu een edit bijgezet
Huzarensalade
- Ja doe maar een beetje
- Lekker extra veel
- Ik sla over
0 stemmers
Kom jij op verjaardagen waar ze dit soort lekkernijen serveren?
- Ja heel soms
- Ja regelmatig
- Nee helaas
- Nee gelukkig niet
0 stemmers
Kots op een schaal
Boeiend, dan pompen ze die weer op. Lekker doen!
Gewoon gaan! Misschien zal niet iedere fiets geschikt zijn voor wat zwaardere personen, maar de mensen van de fietsenwinkel zullen zo ook wel kunnen zien dat je geen licht veertje bent dus dan zullen ze hun advies daar vast op aan kunnen passen (indien nodig, ben geen fietsenexpert maar kan me voorstellen dat er voor wat zwaardere personen misschien een wat degelijkere fiets wordt geadviseerd).
Gewoon doen! Denk dat zeker in grotere fietsenwinkels ze je juist goed kunnen helpen met een goede fiets uitzoeken.
Duidelijke taal, ik zal het doorgeven aan tante Ria
Als de ene fietsenboer moeilijk doet ga je naar een ander
Heeft geen nut, want de kat gaat overdag altijd onder het dekbed liggen
Dan vinden ze het maar vreselijk, lekker boeiend. Jij wilt een fiets kopen, dus vooral doen.