Gewoon gaan! Misschien zal niet iedere fiets geschikt zijn voor wat zwaardere personen, maar de mensen van de fietsenwinkel zullen zo ook wel kunnen zien dat je geen licht veertje bent dus dan zullen ze hun advies daar vast op aan kunnen passen (indien nodig, ben geen fietsenexpert maar kan me voorstellen dat er voor wat zwaardere personen misschien een wat degelijkere fiets wordt geadviseerd).
Gewoon doen! Denk dat zeker in grotere fietsenwinkels ze je juist goed kunnen helpen met een goede fiets uitzoeken.
Duidelijke taal, ik zal het doorgeven aan tante Ria
Als de ene fietsenboer moeilijk doet ga je naar een ander
Heeft geen nut, want de kat gaat overdag altijd onder het dekbed liggen ![]()
Dan vinden ze het maar vreselijk, lekker boeiend. Jij wilt een fiets kopen, dus vooral doen.
Mijn opa en oma vinden dit het lekkerste dat er is. Dus mijn vader maakt het voor iedere verjaardag voor hen. Als kind vond ik het wel lekker maar tegenwoordig echt niet meer
Ja op de Limburgse feesten en partijen van familie is er vaak wel kalde schottel.
De surinaamse variant op elk feestje wel
Klant is koning👑
Fuck, marry, kill de Fomo Show editie
Daan
- Fuck
- Marry
- Kill
0 stemmers
Jasper
- Fuck
- Marry
- Kill
0 stemmers
Tobias
- Fuck
- Marry
- Kill
0 stemmers
Pfffff Tobias vind hem ZOOO hot ![]()
Ik ken ze niet (nouja, wel eens eerder voorbij zien komen, maar nooit iets van gekeken), dus ik ga puur op de foto’s af. Even mezelf indekken voor de keuzes die ik gemaakt heb.
Op de eerste foto zie je heel goed wie je moet killen.
En Tobias moet je trouwen, die heeft de beste persoonlijkheid.
Alles fout gegokt. Ik vond die tweede ook wel een kill hoofd hebben.
Oh, de eerste foto met z’n drieën bedoel je? Dan kill ik toch de goede.
Alleen jammer dat Jasper niet zo lang is ![]()
Ja zijn buiksnor is wel echt perfectie inderdaad
Ik voelde mij erg verbonden met Tobias toen ze naar Berlijn gingen dus absoluut trouwen en dan eerste klas naar Berlijn in een luxe hotel.
Tobias en de naaktcamping dan, heb zoveel gelachen om hem