Waarom die knipoog. Wtf heb je gedaan in maastricht
Dit is echt de verhugodejongisering van de samenleving. Verschrikkelijk. Op mijn werk (onderwijs) zie ik het gelukkig nog niet.
Inderdaad wie gebruikt er nou hoogachtend in mails
Ik gebruik deze vaak als neutrale olie, is een mix van zonnebloemolie, koolzaadolie en lijnzaadolie.
Maar wel irritant zeg van die zonnebloemolie, nu kan ik niet meer frituren Maar heb nog wel een restje denk ik.
Maakt voor mij niet uit welke branche. Vind het amicaal
Naar directe collegaâs waarmee je een goede band hebt kan dat prima overigens maar verder vind ik niet kunnen
Een date van me gebruikte enkel de haakjes en niet de dubbele punt. Dus hij eindigde een zin zo) of zo))) of als het een trieste smiley was zo(
Toen ik hem ernaar vroeg zei hij dat hij dat gewoon was en probeerde af te leren maar vond het wel cute alleen heb je niet erg veel verschillende opties haha
Oh Thanks wist niet dat deze mix bestond! Mân man heeft nu koolzaadolie gekocht bij een Poolse supermarkt. Meneer verkocht het als zonnebloemolie voor driedubbele prijs maar volgens Google translatie is het koolzaadolie.
Ja ik doe het inderdaad wel alleen naar directe collegaâs, alleen een : ) en max 1 per mail. Merk dat ik het vooral doe bij hele korte mails, zoals thanks, is al af, heb ik opgepakt etc. zodat het wat minder bot/kortaf overkomt.
Deze smiley vind ik echt eng op een of andere manierđ
Bij mij in de straat ging een oudere vrouw in haar witte bh met een korte broek tuinieren. En met oud bedoel ik iets van 70. Goals hoor! Gewoon doen in je bh en legging op het balkon.
Ja, dit ken ik ook van een Russische collega en van een vroeger studiegenootje. Elke keer was het )) haha
Wat vindt je het leukste dagdeel om te werken?
- Ochtend
- Middag
- Avond
- Sânachts
- Anders/nvt
0 stemmers
Als je ergens alleen wat gaat drinken in een koffietentje, ga je dan aan die lange tafel zitten met tijdschriften enzo als die er is?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Met bijzonder voorname hoogachting
In welke mate pas jij je uitgavenpatroon aan gezien de huidige omstandigheden (stijgende energieprijzen, stijgende voedingsprijzen etc.)?
- Ik maak me (nog) geen zorgen en geef mân geld uit zoals anders.
- Ik maak me wel (een beetje) zorgen, maar geef voorlopig nog mân geld uit zoals anders.
- Ik probeer alvast wat te besparen op mân luxe-uitgaven (bv. minder uit eten, hobbyâs).
- Ik heb mân verwarming lager gezet en/of ik neem minder vaak de auto.
- Ik probeer iets meer op mân uitgaven te letten (dus niet enkel de luxe-uitgaven en/of de verwarming/auto).
- Ik probeer nu veel meer te besparen (dus niet enkel de luxe-uitgaven en/of de verwarming/auto).
- Ik leef altijd al erg zuinig/ik heb weinig marge om op te besparen.
0 stemmers
Moet jij niesen als je in de zon kijkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Echt het nies seizoen is weer.begonnen. Een stap buiten de deur of een straaltje zonlicht en hoppa.
Geen 1
Mijn moeder werkte bij V&D dus ik was altijd gehuld in het kinder/pre-puber merk âyes or noâ.
Voelde me altijd vet hip
Ik ben bang dat ik een paar uur langer door zal moeten als ik dit tempo aanhoud
Vanochtend dacht ik nog, ik ga vandaag lekker vroeg beginnen en doorwerken zodat ik vanmiddag nog even naar buiten kan. Maar ik krijg echt bijna niks gedaan helaas