Stel je persoonlijke vraag #34

image

20 likes

Als ik menstruatiekrampen heb dan:

• Doet dat een beetje pijn op de achtergrond, belemmert me niet
  • Doet dat op een irritante manier serieus pijn, maar neem er geen pijnstillers voor
  • Doet dat veel pijn, maar met pijnstillers kan ik nog wel functioneren
  • Doet dat veel pijn, zoveel dat pijnstillers onvoldoende werken en ik belemmerd wordt in mijn functioneren
  • Lig ik huilend in bed
  • Heb ik geen pijn
  • Ik menstrueer niet

0 stemmers

Gewoon ff nieuwsgierig (en maybe op zoek naar lotgenoten met pijn :sweat_smile:)

1 like

Ik worddddd op het moment belemmerd in mijn functioneren door mijn eigen grammaticale fout :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

Oh, ik heb dit wel! Maar heb er nog nooit verder over nagedacht eigenlijk :sweat_smile:

Pijnstillers (in maximale dosering) halen alleen de scherpe randjes er af, de eerste 3 dagen. #fml

2 likes

Nou ik ben toch uitgenodigd, het was idd een fout omdat we niet op een lijst stonden.

Maar het is al over twee weekenden en wil eigenlijk andere plannen maken in het weekend.
Zouden jullie gaan?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Ja, je hebt het er met je collega’s over gehad en zij zijn het nog gaan vragen voor je… beetje gek als je dan toch niet komt.

53 likes

Naja vind het idee dat ik wel/niet ben uitgenodigd ook belangrijk. M’n collega wil sowieso gaan

2 likes

Je zit wel heel erg op je plek/je kan het goed vinden met de baas toch? Dan zou ik gewoon van het goede uitgaan en denken dat het inderdaad een vergissing is geweest dat je eerder geen uitnodiging hebt gekregen.

2 likes

Als jij vrienden over de vloer krijgt die niet wekelijks over de vloer komen ruim je dan op?

• Nee, beetje troep is niet erg
  • Nee, het is hier altijd netjes
  • Ja, heb t graag netjes als er mensen komen
  • Ja, want is anders een zooitje

0 stemmers

1 like

Ik zou ook gaan want anders komt het wel enorm alleen als principe kwestie over. Maar goed, ik trek me iets teveel aan van de mening van anderen.

2 likes

Ik zou niet meer gaan, maar vrees dat je nu wel moet bijdragen aan het cadeau

1 like

Is dat dan anticonceptiepil of iets anders?

Ik heb het nu na 13 jaar eindelijk een beetje manageable gekregen door (op aanraden van de HA) 1 a 2 dagen van tevoren al te beginnen met pijnstilling en echt secuur te zijn in de tijdstippen zodat ik tegen de tijd dat het begint al goed een spiegel heb opgebouwd. En ik slik maagbeschermers omdat ik anders weer pijn krijg door de hoeveelheid pijnstillers lol, maar op deze manier kan ik soms zelfs werken op de zwaarste dag dus I’ll take it

3 likes

Ik weet niet (meer) goed hoe het gebracht was naar de andere collega’s die er uiteindelijk achteraan gegaan zijn. Als het meer zo ter sprake kwam omdat zij het vroegen en jij nu al eventueel andere (halve) plannen hebt dat weekend zou ik niet gaan, maar wel een kleine bijdrage leveren aan het kado, en je baas een berichtje sturen of irl even zeggen dat je de uitnodiging waardeert, ze een hele fijne dag wenst maar dat je inmiddels al andere plannen hebt omdat je in eerste instantie niet uitgenodigd was.
Als je tegen je collega’s hebt laten blijken dat je het jammer/raar vind dat je niet uitgenodigd bent zou ik wel gaan, beetje gek om dan je keutel weer in te trekken. Plus, als je ergens net werkt kan ik me ook voorstellen dat het de band met je collega’s versterkt als je gaat (en dat het dus ook invloed heeft op de band met je collega’s als je niet gaat).

10 likes

Ik heb sowieso niet laten blijken dat ik wilde gaan! Ik bracht het ter sprake ivm het cadeau en bijdragen eraan. De collega’s vonden het heel raar omdat het een heeele grote bruiloft wordt en wilden daarom even subtiel gaan peilen omdat ze het zich echt niet konden voorstellen dat we niet welkom zouden zijn.

Cadeau gaat ook niet meer door overigens! Dus ik hoef niks bij te dragen. Over de uitnodiging denk ik nog even na.

2 likes

Leven in het onderwijs is nooit saai. Een meisje uit mijn klas (11 jaar) had vandaar een bak met botten mee. Ze hebben dit weekend hun kat die 8 jaar in hun tuin begraven lag opgegraven en de botten schoongemaakt. Ik was echt sprakeloos eventjes, maar ben nog steeds er niet uit of dit nu kinderachtig is of niet.

ik vind dit…

• creepy af
  • interessant, wijd ik meteen een les aan!
  • ik zou dit ook doen met mijn kinderen
  • neutraal

0 stemmers

Oke een kat weet ik niet maar vraag me altijd af hoe de botjes van mn hamsters eruit zien. Dus ik snap t op zich wel.

Weet niet of ik t mn kind mee naar school zou laten nemen.

3 likes

Nou ja niet creepy maar gewoon een beetje vies en luguber ofzo

9 likes

Ik vraag me vooral af hoe ze die botten hebben schoongemaakt. Zie nu voor me dat ze een half verteerd zombie kattenlijk in een pan hebben gekookt. Niet overal is de grond even droog en vergaat alles even netjes

En verder you do you. De een draagt de as van een overleden geliefde aan een kettinkje of laat het met naalden in z’n huid rammen, de ander draagt de complete schedel bij zich

5 likes