Nog geen zon op mn balkon
Ik zou echt heel graag in mijn hangmat willen chillen, maar storm Eunice heeft onze schutting volledig omgewaaid en we hebben nog niets nieuws vanwege het moeten wachten op de verzekering en bijkomende bemoeienis van omringende buren. Geen zin om helemaal out in the open te zitten, ik voel me met mijn buren dan net alsof ik in Wildlands ben bij het bavianenverblijf.
Wat een raar woord eigenlijk: kinderboerderij. Alsof ze daar een stal met gillende kinderen hebben. Wat ook niet zo ver van de werkelijkheid af is, maar toch.
doe je wel eens dutjes overdag?
- Ja, op vaste dagen
- Soms, als het uitkomt
- Af en toe, als ik moe ben
- Nee, nooit
0 stemmers
Waar doe je de dutjes?
- Op de bank
- Op bed
- Ik zei toch al, ik doe niet aan dutjes.
0 stemmers
Altijd, want mijn interne batterij laadt maar op tot 60%
Mijn hoofd gaat overdag niet uit ofzo? Al ben ik nog zo moe… Een dutje lukt mij gewoon niet
Zit nu al op 45%
Niet bewust dat ik me voorneem een dutje te gaan doen maar het komt weleens voor dat ik zo moe ben dat ik in slaap val op de bank of in de tuin ja
elke dag ik werk van 15.00 tot sluit dus ik doe vaak voor werk nog ff een dutje van 13.00-14.00, ga ik daarna lekker fris en fruitig naar werk
Alleen als ik ziek ben eigenlijk. Maar dan slaap ik ook geen volledige nacht dus zijn het eigenlijk vooral die uren + wat extra, in stukjes geknipt en over de dag verspreid
Ik ging als kind echt wekelijks heen, vooral in de zomer. Onze oudste kat kwam er ook vandaan! Een groepje motorrijders had op een zonnige dag gezien dat mensen een jonge kat hadden gedumpt. Die hebben ze meegenomen en naar de kinderboerderij gebracht, maar er was helemaal geen plek voor een kat dus stopten ze hem in een leeg konijnenhok?? Super zielig. Dus toen ben ik naar huis gegaan en aan mijn ouders gevraagd of wij die kat niet in huis konden nemen. Toen is mijn vader meegegaan naar de kinderboerderij en mochten wij hem in huis nemen. Uiteindelijk is hij bij ons 14 jaar oud geworden.
Stel je hebt een gemiste oproep en het is niet dringend, wat doe je dan het vaakst?
- Je belt meteen terug
- Je belt later terug
- Je belt niet terug
0 stemmers
Hoe weet je dan of het dringend is?
Als het dringend is verwacht ik meerdere gemiste oproepen, voicemail, appje etc. Ga er bij 1 gemiste oproep in ieder geval niet vanuit dat het dringend is.
Ja, true. Dat is wel waar inderdaad.
Ja dit, of aan degene die belt (er zijn mensen die mij nooit bellen waardoor ik dan meteen zou weten dat er waarschijnlijk iets aan de hand is)
Hoe vaak zie jij jouw partner huilen?
- Ik heb mijn partner nog nooit zien huilen
- Ik zie mijn partner ongeveer een paar keer per jaar huilen
- Ik zie mijn partner ongeveer 1x in de twee maanden huilen
- Ik zie mijn partner ongeveer 1x per maand huilen
- Ik zie mijn partner vaker dan 1x per maand huilen
- Ik heb geen partner
- Anders, namelijk
0 stemmers
Hoe lang ben je samen met je partner?
- Max twee jaar samen
- Max vier jaar samen
- Max zes jaar samen
- Max acht jaar samen
- Meer dan acht jaar samen
- Anders, namelijk
0 stemmers
Niet nooit, ook niet paar keer per jaar. Ongeveer 3 keer in 6.5 jaar
Hij heeft de afgelopen 10 jaar max 3x gehuild maar ik compenseer het goed want ik huil om alles
Wij zijn beide huilebalken