Stop je met het dragen van een mondkapje in het ov?
- Ja ik ga hem niet meer dragen
- Ik draag hem alleen nog bij drukte
- Ik zet hem voorlopig nog op
0 stemmers
Stop je met het dragen van een mondkapje in het ov?
0 stemmers
Ik heb ongeveer die sterkte (+) en kon eerst prima dagen/weken mijn bril niet dragen en dan kreeg ik hoofdpijn en zette ik ām weer even op. Nu had ik ām maandag op en gisteren niet. Nou ik werd vannacht misselijk van de hoofdpijn wakker dus ga ām toch maar elke dag opzetten nuā¦
doen!
wij betaalden incl internet 60eu p maand zoiets, en ik wilde het eigenlijk niet opzeggen want ik vind zappen nogal leuk of dat je dan zoān random RTL 8 docu gaat kijken die je normaal niet zou opzoeken.
mn man zei nou we zeggen het gewoon op, kopen een chromecast en dan kun je altijd nog weer aanvragen als je wil, maar ik mis het tot nu toe nog niet
moet wel bekennen dat ik NPO kijk via chromecast en op mān vader zān ziggo tv account tv kan streamen
maar het scheelt zoooo veel geld
Hoewel ik geneigd ben ām nu alsnog op te zetten, omdat iemand met parfum in de coupĆ© heeft lopen spuiten.
Edit: Ik zie nu dat de NS ook speciale advertenties heeft met āBlij je glimlach weer te zienā
Gisteren zaten ze naast me friet te eten, die geur komt dwars door je mondkapje heen helaas haha
Nu ik er over nadenk mis ik die trash docuās van RTL Z wel echt, ga vanavond even op zoek of die ook online staan
# Celebrity Legacies - Seizoen 1, Aflevering 20 - Marilyn Monroe
Yassssss
Mag ik vragen bij welke provider je dan zit? Wij hebben het weleens overwogen. We zitten nu bij KPN, maar als ik daar tv laat wegvallen scheelt het maar 10 euro op het maandbedrag. Dus hebben het om die reden toen maar aangelaten.
Ziggo, maar we hadden ook het snelste internet
Wederom de proef op de som genomen en het naar het laagste gezet en je merkt 0% verschil met hoe het was
Ik heb even gezocht en we zijn van ā¬68,50 (dus tv en snelste internet) naar ā¬30,50 gegaan (alleen āsloomā internetā)
Thanks! Dat scheelt inderdaad behoorlijk!
Fijn dat je ook niks van de mindere snelheid merkt. Ik werk volledig thuis dus ik durf dat risico eigenlijk niet zo goed te nemen⦠aan de andere andere kant, het is ook zo weer bijgesloten natuurlijk.
dit! als je belt en je zegt oeps mag ik toch de duurdere, dan zeggen ze sowieso lets goooo
Wij hebben geen nieuw abonnement meer genomen bij de verhuizing en vind het heerlijk! Sowieso keken we al nauwelijks lineaire tv maar met Netflix en NPO+ vind ik het echt voldoende en stuk goedkoper dan een tv abonnement. Dat streamen we naar de tv. Mijn partner heeft nog een specifiek sportkanaal dat iets van 50 euro per jaar is en sowieso niet beschikbaar is bij de meeste providers. En als ik echt iets specifieks wil zien dan sluit ik even een abonnement af bij een andere streamingdienst, die ik weer uitzet als ik door de serie heen ben.
Sinds ik Nlziet heb heb ik het tv kastje teruggestuurd. Wat ideaal en je kan ook nog gewoon zappen.
Ik heb ook mān internet al naar de laagste vorm gezet, we merken werkelijk niets.
Ik blijk een of ander oude mensen abonnement te hebben met super weinig snelheid, 10 ofzo? GƩƩn idee hoe het werkt. Dit abonnement is het meest basic en wordt niet meer aangeboden bij tele2. Er was hier laatst iemand van Ziggo en die was helemaal verbaasd dat ik er geen last van had. Naja Netflix stoor wel eens maar verder werkt het als een tiet. No way dat ik een duurder abonnement neem. Ik zou zeggen gewoon proberen!
Was jij elke keer na het sporten je sportkleding?
0 stemmers
Hang jij je sportkleding na het sporten eerst uit?
0 stemmers
Let jij erop dat je onderbroek niet zichtbaar is onder een sportbroek/sportlegging?
0 stemmers
Let er alleen op dat mijn legging niet doorschijnt, maar of je een lijntje ziet van ondergoed kan me weinig schelen.
De mensen die niet sporten, waarom niet?
0 stemmers
ik woon in een mini dorpje zonder sportschool of vereniging die ik leuk vind (er is alleen een voetbal- en tennisvereniging). en de dichtstbijzijnde sportschool ligt op een uur rijden en dat is me toch net even te gek
Shirtjes was ik wel gelijk, broeken niet. Bij de ene sport zweten mān benen eigenlijk nooit en bij de andere heb ik alleen bedekte benen tijdens warming up/cooling down
Ik heb echt 200 sportscholen in de buurt, maar sport thuis omdat ik het al actief genoeg vind om een filmpje te volgen in een lilleke outfit. Veel te luie fucker om ook nog ergens heen te gaan en er enigszins presentabel uit te zien.