Ik stuur altijd mensen als ze 18 worden twee berichten: een gefeliciteerd berichtje en de tip om je in te schrijven voor sociale huur
Kan me echt weinig voorstelling maken bij mensen die nog zulke droge/schone kleding hebben na sporten dat het niet gewassen moet worden. Ik zweet altijd extreem, tot onderbroek en bh aan toe en zit tussendoor ook steeds met een handdoek mân kop af te vegen anders valt al het zweet in mijn ogen. En ergens staat dan altijd wel iemand die er nog helemaal fris en fruitig uitziet, hoe dan
Die is vergeten te sporten
Ik denk dat sommige mensen gewoon minder zweten want ik merk zelf altijd dat ik niet zoveel zweet ook als ik gewoon dezelfde workout doe als iemand anders.
Of mensen zweten op andere plekken want ik heb bijvoorbeeld echt nooit natte oksels maar ik zweet volgens mij meer dan andere mensen bij mijn bovenbenen, echt gek
Ik baal nog steeds dat ik het destijds te duur vond (50 euro) en het er pas 5 jaar later voor over had⊠maargoed. Inmiddels sta ik al zoân 8 jaar ingeschreven.
Wat noem jij tv kijken?
- Linear tv kijken: op de ouderwetse wijze, dus via een kastje met vaste programmering, reclame ertussen etc
- De ouderwetse zenders maar dan wel op een tv gestreamd
- Alles aan beeldmateriaal, maar wel alleen op een tv scherm
- Ăberhaupt alles aan beeld: op een tv, muur, computerscherm, mobiel
0 stemmers
Ik wil niet meer doorslaan
Merk jij op de een of andere manier verschil in kwaliteit tussen goedkopere tampons en ob?
- Ja
- Nee
- Ik gebruik geen tampons
0 stemmers
Wel tussen OB en duurdere tampons. Haat aan OB
Vooral verschil tussen OB en tampons gemaakt van biologisch katoen. Gebruik sinds 2 jaar altijd Yoni en dat is echt een verademing. Had zoveel jeuk van OB, vanwege dat plastic laagje, terwijl het voor mij totaal geen toegevoegde waarde is. Die Yoni gaat ook makkelijk erin en geen plastic
Ja ik merk verschil, maar ik vind de goedkopere van Kruidvat Huismerk beter dan bijvoorbeeld OB. Dus niet duurder = beter.
Heb jij een werk bestie
- Ja
- Nee
0 stemmers
En een werk enemy
- Ja
- Nee
- Ik haat iedereen op werk
0 stemmers
Nee, ik vind dat wel echt jammer want op mijn vorige werk en dat daarvoor had ik dat wel en het was zo fijn om alles te kunnen delen met iemand die het echt begrijpt (ok vooral klagen)
Mijn werk bestie is soms ook mijn enemy
Na 21 jaar kan ze ook behoorlijk irriteren soms
Ik had een werk bestie. Tot hij incel trekjes ging vertonen en later ook nog eens trots zijn FvD lidmaatschapskaart liet zien en over de ander heb ik geloof ik wel eens in het biechttopic geschreven.
Ik heb wel een werk enemy maar ik denk dat zij dat niet zo ziet. Zij is al 2x ontzettend kwaad op mij geworden om heel pietluttige dingen (inclusief stem verheffen, andere collegaâs erbij betrekken, etc.). Als ik dat met collegaâs besprak om mân hart te luchten kreeg ik de reactie âoh, zo is [naam] gewoonâ. Terwijl ik erg schrik van zoân voorval, en daarnaast vind ik het ook erg onprofessioneel en toxisch (want intimiderend) gedrag. Als ik haar spreek is ze gewoon vriendelijk en ben ik eerder degene die zich koel en afstandelijk opstelt.
Het contact met andere mensen vind ik tegelijkertijd het leukste en het moeilijkste aan werken.
Is het een werk enemy als diegene daar waarschijnlijk geen idee over heeft en het denk ik ook niet wederzijds is, maar het gewoon de collega is waar ik me helemaal kapot aan erger? Want die heb ik wel, arme vent eigenlijk haha.
En nog een soort van dreigende enemy die nu niets meer goed kan doen in mijn ogen, kan de manier waarop ze tomaatjes eet achter haar computer echt niet aan en verhuis dan liever naar een andere werkplek damn Iâm a petty bitch
Jaaaa dit is echt het beste haha!
Mijn werkbestie is met pensioen
Ik heb een werk enemy die altijd klaagt over alles, enige anti-vax trekjes vertoond, regelmatig ongepaste vragen stelt/opmerking maakt over mân biseksualiteit en pas geleden bij het bespreken van een wetenschappelijke paper ging zeiken dat het te ~woke~ was. Maar volgens mij is t eenzijdig wnat ze komt heel vaak naast me zitten