Stel je persoonlijke vraag #34

She keeps her enemies close hahaha

1 like

Niet echt een enemy, maar ik trek de collega’s die weigeren om “iets met computers” te doen heel slecht. Dit zijn een stel boomers die klagen dat alles te nieuw is.

Je zou denken dat mensen tijdens covid waar meer gewend zouden zijn om digitaal te werken, maar nope. Direct de hakken in het zand.

2 likes

Op mijn laatste werk was ik mijn enemy’s bestie. Dat is heel verwarrend kan ik je zeggen. Ze zei laatst: ik mis je nog steeds en toen ging ik even aan mezelf twijfelen; mis ik haar ook?? :smiling_face_with_tear: Maar nee, ik wilde alleen de laatste gossip van die shit show daar.

24 likes

Vind jij een witte broek al kunnen? Met bijvoorbeeld een spijkerjas

• Ja, vind ik altijd kunnen
  • Ja, maar alleen als het zonnig is
  • Nee, vind ik nog te vroeg in het seizoen en kan pas eind lente/zomer
  • Boeit me allemaal niks

0 stemmers

3 likes

Niet één bestie, maar wel een groepje waar ik onbeperkt kan klagen en zij andersom ook. Binnenkort gaan we een weekend naar center parcs om twee dagen lang te zeuren over andere mensen en wijn te drinken.

17 likes

Tot nu toe kan ik goed opschieten met alle collega’s. Hoop dat het ook zo blijft.

1 like

Ik kan je vast uit die droom helpen, dat blijft niet :joy:

15 likes

Kaas schaven van een stuk / blok:

1 like

Hier zou je om veroordeeld moeten kunnen worden.

63 likes

Op mijn vorige afdeling had ik er 2. Op mijn huidige nog geen 1, want thuiswerken enz.
Toevallig sprak ik vanmorgen een van de 2 van mn vorige afdeling en hij vertelde meteen weer interessante info :nerd_face:

2 likes

Oh dit doe ik al heel m’n leven. Wist niet dat het eigenlijk andersom moest.

5 likes

maar dan kom je toch nooit mooi uit??
je houdt dan een soort raar gevormde stomp met inkepingen over of nie?

7 likes

Gelukkig eten we heel weinig kaas. Want idd altijd rare stukken op het eind.

6 likes

Gezien mijn huidskleur lijkt het net alsof Donald Duck mijn fashion icon is, wanneer ik een witte broek draag :smiling_face_with_tear:

4 likes

Een van mijn collega’s zit hier op het forum, dus ik vul alles maar met “nee”:grimacing:

7 likes

n.a.v. het relatieleedtopic
heb jij een kaasschaaf (en die je ook gebruikt?)

• Ja!
  • Nee, maar wil ik wel
  • Nee, niet nodig

0 stemmers

Ik heb wel een kaasschaaf maar die gebruik ik niet (eet geen kaas) :nerd_face:

14 likes

Ik heb er wel een, maar ik verneuk kaas net zoals in dat topic. Op de een of andere manier krijg ik het gewoon nooit voor elkaar om nette plakken te schaven, altijd van die kleine, half afgebroken plakjes haha

4 likes

Investeer in een goede kaasschaaf, dat verbetert echt je leven!

3 likes

Volgens mij slingeren er drie kaasschaven in de lade.

1 like