Ik zou ook niet reageren op een man dus die heeft pech. Als het een vrouw was en geloofwaardig overkwam zou ik haar dat geld geven en idd geen moeite doen om het terug te krijgen. Helaas heb ik mijn pinpas nooit bij me en ook geen cash.
Ik ga voor niks of niemand midden in de nacht pinnen.
Maar volgens mij kan je op heel veel plekken ook niet meer na een bepaald tijdstip pinnen.
Waar wen je makkelijker aan als de tijd verzet wordt
- Zomertijd (eerder naar bed, eerder opstaan)
- Wintertijd (later naar bed, later opstaan)
0 stemmers
Eerste pak âm beet 2 weken van zomertijd is het een beetje donker âs ochtends, maar daarna is het win win wat mij betreft. EN vroeg licht, EN lekker laat donker. Ik ben een zomertijd stan.
Ik heb met beide geen probleem eigenlijk. Ik ben een ochtendmens en ik ben altijd moe
Twijfel overdag sowieso wel als het goed voelt hoe die overkomt. In de avond zou ik niet gaan pinnen voor een vreemde maar of ik mijn portemonnee durf te pakken weet ik ook niet.
Tegenwoordig kan je overal ook wel pinnen met je pas op je telefoon toch? Ik kan me de laatste keer dat ik heb betaald met pinpas niet eens herinneren en heb ook bijna nooit cash.
Ik moest dus laatst geld pinnen en kon me mijn pincode even niet herinneren, betaal tegenwoordig bijna altijd met mijn telefoon. Echt ernstig hoe snel dat gewend raakt.
Ik heb eigenlijk nooit contant geld op zak. Er zijn hier in de buurt een paar âvasteâ dakloze mensen aan wie mijn vriend en ik wel eens wat geld geven. Dan sparen we wat muntjes op of een enkele keer een briefje. Maar mensen met zulke vage/neppe verhalen over waarom ze geld nodig hebben geloof ik niet. Zeg dan gewoon dat je geld nodig hebt voor de daklozenopvang/eten/etc. i.p.v. voor het ov.
Mijn ma heeft een keer 50 euro gepind voor iemand die zei dat hij met de trein naar Duitsland moest om zijn dochter weer te zien, idk heel verhaal. Hij helemaal huilen, dankbaar. Twee jaar later heeft hij dit verhaal nog 10 keer aan ons opgehangen omdat hij ons niet meer herkende
ach.
Ik heb al meerdere versies van dit verhaal gehoord dus ik zou hier eerlijk gezegd echt helemaal niks van geloven.
Welke discussie is saaier?
- Katten die wildschijten discussie
- Miljonair die miljonair mept tijdens de Oscars discussie
- Beide even saai
- Beide machtig interessant
0 stemmers
Was jij er van op de hoogte dat de Oscar uitreiking gisteren was?
- Ja, ook gekeken
- Ja, niet gekeken
- Nee, daar kwam ik vandaag achter
- Nee, ik kom er nu pas achter
0 stemmers
Ik zie later wel wie de leukste kleren droegen en welke rare films veel hebben gelobbyd
Lunchmeetings
- Zouden verboden moeten worden
- Ja leuk, gezellig werken tijdens mân onbetaalde lunchtijd
0 stemmers
Dit is dus een ding in mijn team. Ik haat het. En weigeren durf ik ook weer niet omdat het een idee van mân leidinggevende is.
Dan zou ik een halfuur eerder naar huis gaan.
Zolang het vrijwillig is en er lekkere broodjes zijn! We hebben wel eens zulke lunchsessies, dat vind ik geen probleem. Anders, nee.
Het ding is dat ik bijna altijd mijn computer nodig heb om werkgerelateerde zaken te kunnen bespreken. Dus als ik een lunchmeeting zou moeten hebben (gelukkig heb ik dat niet) dan kan ik niet lunchen
Neem jij altijd de tijd om lunchpauze te nemen (dus ook echt even te zitten en te eten)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ken mensen die dan altijd gaan van ânee ik eet wel even snel achter mân bureau!!!â (ook met thuiswerken⊠alleen geloof ik dat niet hahah) en dan denk ik okĂ© dan ben je dief van je eigen tijd en portemonnee maar goed.