sinds ik bloedvlekken op het heb gemaakt door de muis van mn duim open te raspen hiermee, besteed ik dit onderdeel altijd uit aan mijn man
kun jij het plastic eraf halen zonder een bloedbad te veroorzaken?
- ja!
- nee!
0 stemmers
sinds ik bloedvlekken op het heb gemaakt door de muis van mn duim open te raspen hiermee, besteed ik dit onderdeel altijd uit aan mijn man
kun jij het plastic eraf halen zonder een bloedbad te veroorzaken?
0 stemmers
Jaloers
Ik gebruik mijn kaasschaaf om champignons in plakjes te schaven. Als wij kaas kopen zijn t plakjes
Ooit van een kaasboer geleerd dat je het beste het plastic van de zijkant haalt en dan ook vanaf 1 zijkant gaat snijden.
Biecht: ik heb mijn kaasschaaf nog nooit voor kaas gebruikt, maar alleen om pannenkoeken en andere dingen om te draaien in een koekenpan.
Ik had laatst een stukje van m’n pink eraf geschaafd, aan de zijkant, en ik snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar kreeg
Maar dat is bij rechte stukken uit de supermarkt denk ik? Anders heb je altijd taps-toelopende plakken. En een droge kant, want de ‘bovenkant’ droogt dan uit. Waarom zou dit beter zijn volgens die man dan ‘gewoon’ vanaf de bovenkant (zoals de meeste stemmers) schaven?
Het is ook de perfecte tostischep
Ik ben een echte kaasnitwit want
Ik eet nooit kaas en heb volgens mij in mijn leven nog nooit kaas geschaafd, maar ik dacht eigenlijk dat de meeste mensen tegenwoordig plakjes kaas kochten ipv een stuk.
0 stemmers
Plakjes kaas is geen echte kaas
Wtf natuurlijk wel
Hier zou een boete op moeten komen.
Maar ik ben wel een redelijke kaasnazi die alleen kaas haalt op de markt of bij de kaasboer
Ja ken wel weze maar is wel kaas gewoon
Ik heb nog nooit plakken kaas bij de kaasboer of de markt gezien trouwens nu ik erover nadenk. Zal ze volgende keer even vragen.
Mag wel altijd even proeven😍
Dus omdat je het daar niet gezien hebt, is het niet echt?
Ja dit is hetzelfde niveau als smeltkaas cheddar noemen😭
Bij mijn kaasboer kon je er om vragen
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Feed Thierry, Fill or Yuck…
Cheese Strings
0 stemmers
Babybel
0 stemmers
La vache
0 stemmers