Stel je persoonlijke vraag #34

Jawel, met kaas. Kaas is de baas

8 likes

Bij de kaasboer kunnen ze ook plakjes snijden!
Bron: ik werkte daar

8 likes

sorry voorgesneden brood bestaat niet

Heb het nog nooit gezien bij de bakker

14 likes

Ik haal ook kaas op de markt. Extra dun gesneden aub

2 likes

Omg cheesestrings me leve :heart::heart::heart::heart::heart:

7 likes
Wat is het lekkerste deel van een stuk kaas?
  • Gewoon de binnenkant, dat zachtere
  • De harde rand en onderkant
  • Beide even lekker
  • Alle kaas is vies
  • Ik hou alleen van plakken kaas

0 stemmers

Ik koop nu altijd plakken (want lui) maar als we vroeger een stuk kaas hadden wilde ik altijd dat laatste harde brok (het kontje?) want dat is zooooo lekker damn. Zou een blok kaas met alleen dat willen.

2 likes

Ik vind alleen gesmolten kaas lekker, nog nooit een plak of blokje gegeten wat ik lekker vond yuk.

10 likes

Ik vind kaas niet vies maar ook niet super lekker. Ik snap nooit waarom iedereen helemaal gek is op kaas :sweat_smile:

6 likes

Ik ook niet, maar ik heb het zelf dan wel weer met pindakaas haha. 100% pinda aub

• Kaas
  • Nee doe mij maar pindakaas

0 stemmers

1 like

Je arriveert in het buitenland in je hotel. Bij aankomst tref je dit, incl. persoonlijke foto’s van jou en je partner plus evt. kind.

• Wow, creepy
  • Superleuk! Warm welkom
  • Ik ben meningloos en hoor niet thuis op FF

0 stemmers

Ik zag laatst op tv dus iemand die in een hotel werkte in Dubai en al dit soort crazy dingen moest bedenken zodat mensen het zouden instagrammen enzo.

2 likes

Ja helemaal eens hoor. Plakken kaas zijn te dik en hebben van die droge randen brr. Terwijl een dun plakje extra belegen of snijdbaar oud gewoon smelt op je tong.

7 likes

De harde rand maar het is wel een soort beloning want ik hoef dus niet een hele kaas die zo is.

Maar in principe als je van die heel oude kaas met zoutkristallen koopt is het ook wel vergelijkbaar (al is dat lekkerder).

5 likes

Plakjes kaas tov een blok kaas is als margarine tov roomboter

35 likes

Ik keek naar die meest linker foto en dacht ‘dat kind is ook al groot zeg’, maar dat bleek toch romeeeeee te zijn

7 likes

Happy 11 months :skull:

5 likes

Het allerlekkerste is zelfgebakken zuurdesembrood met een stuk hele oude kaas waar je met een mes brokken uit hakt :drooling_face:

6 likes

Wij hadden bij onze boeking gezet xx years of friendship en kregen toen een super lekkere brownie met ook 2 foto’s van ons. Lichtelijk creepy, maar wel goed bedacht van het hotel. Was overigens wel echt een super luxe hotel, niet dat je dit zomaar bij je ibis hotel zult krijgen :joy:

7 likes

Als ik dit zou zien in een hotel zou ik eerder denken dat ik te veel op social media plaats. Maar ik snap dat dat als influencer anders ligt.

2 likes

Heb je vrienden die vreemd zijn gegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe reageerde je toen diegene dat tegen je zei?

• Neutraal, moet diegene zelf weten
  • Nam het op voor diens partner
  • Moedigde het aan

0 stemmers

2 likes

Wel een geluk dat het dan foto’s waren waar jullie echt op stonden en niet random mensen die hetzelfde of bijna hetzelfde heten :joy:

1 like