Stel je persoonlijke vraag #34

Anders; ik vroeg naar het hoe en waarom, ik was er voor mijn vriendin (en heb wel mijn zorgen over haar relatie geuit)

7 likes

Ik schetste de situatie even verkeerd in mijn hoofd.

Een vriendin (die single was) ging vreemd met iemand die ik kende en diens partner was ook een vriendin voor mij (eigenlijk van ons beide). Was echt een nare situatie.

Toen heb ik het voor haar opgenomen.

Niet neutraal, want vind het verwerpelijk, maar uiteindelijk moet diegene het zelf weten.

7 likes

Beste vriend van mijn partner al sinds groep 4 en hij was met mijn beste vriendin. Ze waren samen geĆ«migreerd voor zijn werk en daar had zij alles voor opgegeven in Nederland mbt haar carriĆØre. Ze waren verloofd en zouden trouwen in het buitenland. Iedereen had al villa’s geboekt, zij had al een jurk, vrijgezellenfeestjes waren al gepland. En toen ging ie vreemd en beĆ«indigde hij uiteindelijk ook de relatie.
Mijn partner en ik zijn ook heel boos op hem geweest, hebben ook tegen hem gezegd dat wat ie deed en hoe hij dat deed (kwam wel meer bij kijken dan ik nu vertel) echt niet kunnen en niet tof zijn. Vooral omdat het allemaal al speelde sinds vlak voor ze naar Nederland kwamen om ons te vragen als getuigen en hij rustig alles heeft laten gebeuren (de villa’s, jurk, feestjes).
Daarna 3 maanden niet met hem gepraat en uiteindelijk is langzaam het contact wel weer hersteld. Nu (jaar of 6 later) is het weer goed (en zijn ze beiden met een ander getrouwd).

Kon lang neutraal reageren en ik begreep wel dat het tijd kostte om uit te zoeken wat ze wilde en hoe verwarrend het was. Totdat ze echt elke dag met hem aan het bellen was en met hem op vakantie ging (en ze dus echt een soort relatie met hem had). Toen kon ik het niet meer aan om haar vriend onder ogen te komen en heb ik de vriendschap op een lager pitje gezet (ook omdat ik niet begreep dat ik bevriend was met iemand die iemand anders zo lang voor de gek kon houden en ik haar dus ook niet meer echt vertrouwde).

2 likes

Ik zou het niet ā€˜opnemen voor diens partner’, maar ben ook niet helemaal neutraal erover. Ik zou in eerste instantie steunend zijn voor mijn vriend(in), maar wel aangeven dat het misschien verstandig is er over na te denken waarom het gebeurd is en of er iets niet goed zit in de huidige relatie, en zo ja wat hij/zij daar dan aan wil doen.

5 likes

Zwanger in bikini

• Ja hoor, waarom niet?
  • Nee, ugh, haal die buik uit mijn gezicht en doe een badpak aan
  • Geen mening, moet iedereen voor zich weten

0 stemmers

5 likes

Ik vind zo’n gepropte navel wel echt nasty en zo’n streep op de buik ook

Maar zelf weten

11 likes

Ik heb gezoend met een jongen waarvan ik wist dat in een relatie zat, maar hij was polyamoureus en zn vriendinnen wisten ook (en stemden ermee in ofc) dat hij aan het daten was dus dat is wel anders :sweat_smile:

3 likes

Ieeeeuww auauauauau

8 likes

Oh gadver ik kan hier echt niet naar kijken, het ziet eruit dat die hele huid scheurt als je de piercing ook maar iets beweegt :face_vomiting:

15 likes

Eenmaal had ik er geen probleem mee. Een vriend had een vriendin met heftige psychische problemen die zich ook niet wilde laten behandelen en hij ging er zelf verder aan kapot. Sowieso behandelde de ze hem niet met respect , maar hij durfde er geen punt achter te zetten. was bang dat ze nog verder de afgrond in zou zakken. Toen hij vertelde dat hij op een avond met iemand anders naar bed had geweest was ik serieus blij voor hem. Het was het begin van het einde :smiling_face:

2 likes

Maar waarom zet je dat in je boeking?

5 likes

Ugh, zoveel ellende van mijn navelpiercing gehad die ik voor mijn verjaardag kreeg toen ik 13 of 14 werd. Whyyyyyy. Ook dat lelijke gat dat nooit meer weggaat.

TMI

En als ik er hard in knijp komt er nog een sliertje vet/talg uit. Hij is er al minimaal 10 jaar uit.

6 likes

Lust jij matcha?

• Ja, lekker!
  • Mwa
  • Nee
  • Ik heb het nog nooit geprobeerd

0 stemmers

3 likes

Heerrrlijk, love alles met matcha :drooling_face:

8 likes

Ban iedereen die dat doet aub. Ik voel me heel onveilig op dit forum nu ik weet dat er mensen onder ons zijn die zo hun kaas schaven.

7 likes

Jij gaat binnenkort naar Londen toch? Even een ongevraagde tip: de beste matcha latte die ik tot nu toe heb gehad is bij WA cafe in Covent Garden! Ook heerlijke taartjes en broodjes.

5 likes

Nee plakjes kaas vallen onder de zelfde categorie als surimisticks en smak.
Het is allemaal gemaakt van plastic

8 likes

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die het nooit op heeft (taalergernis incoming in 3, 2, 1…)