Stel je persoonlijke vraag #34

In de hoop dat ze iets leuks extra’s doen, and it paid off!

1 like

Aanrader:

8 likes

Hoe oud wordt je meestal geschat?

• Eigen leeftijd
  • 1-5 jaar jonger
  • 1-5 jaar ouder
  • 5+ jonger
  • 5+ ouder

0 stemmers

2 likes

Je servies?

• Een kleur
  • Een serie
  • Van alles wat
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Yes! Ik zie nu dat ik het nog opgeslagen had onder ideeën voor mn vorige tripje naar Londen (wel nog niet geweest toen) dus nu ga ik er zeker langs, thanks! Van jou neem ik elke (ongevraagde) tip aan haha! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Per onderdeel hetzelfde (roze lunchborden, groene diner borden, grijze schaaltjes etc etc)

4 likes

Ik heb meerdere serviezen.

10 likes

48

3 likes

Een voetmassage boeken bij je collega (kantoorjob) die voetmassages geeft in haar vrije tijd is:

• raar
  • een beetje raar
  • niet raar

0 stemmers

Ik boek een voetmassage bij:

• bovengenoemde collega
  • een generiek massagesalon van een keten
  • een man die ik via internet vond, erkend professioneel masseur is bij hem thuis, veel goedkoper is dan zijn concurrenten maar ook hypnoses doet en chakra en aura healing

0 stemmers

1 like

Ik laat niemand voor de lol aan mijn voeten zitten :confounded:

33 likes

Ligt een beetje aan de band met die collega hahah als het een random collega is die ik niet veel zie of spreek zou ik het een beetje gek vinden maar mijn directe collega workbestie met wie ik dagelijks samen werk zou ik niet raar vinden

1 like

Meestal een paar jaar jonger. Ik geloof niet dat ik er zo jong uitzie, meer dat mensen er een paar jaar onder gaan zitten om op safe te spelen. Doe ik zelf ook, is zo lullig om iemand ouder te schatten dan ze zijn :smile: (vanaf een bepaalde leeftijd in ieder geval, een twintigjarige kan het denk ik weinig schelen als ze 25 wordt geschat)

Als je een weekendje weg bent in een huisje en je hebt (fris)drank mee in flessen waar statiegeld op zit, neem je de lege flesjes dan weer mee naar huis om ze weer in te wisselen voor statiegeld of laat je ze staan in het huisje (met het idee dat het statiegeld dan voor degene is van wie het huisje is)?

• Ik neem de flesjes mee naar huis
  • Ik laat de flesjes staan, bijv naast de afvalbak
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Voor de mensen die p.atat zeggen i.p.v. friet. Zeg jij dan ook “zoete aardappelp.atat” en “p.atatsaus”?

• Ja, zoete aardappelp.atat
  • Ja, p.atatsaus
  • Nee, gewoon frietsaus en zoete aardappelfriet
  • Ik zeg sowieso gewoon friet

0 stemmers

2 likes

Zoete aardappelfriet/friet heb ik nog nooit hoeven zeggen en ik zeg mayonaise haha

17 likes

Ja maar mayonaise en frietsaus zijn twee verschillende dingen

7 likes

Ja mayonaise is voor patattt-eters en frietsaus is voor mensen onder de rivieren, met hun friet

16 likes

Vind jij de discussie over p.atat/friet vermoeiend?

• Ja, het boeit mij geen bal
  • Nee, ik heb een hele sterke mening erover
  • Nee, vind het leuk om hierover te rellen
  • Ja, het is mooi geweest

0 stemmers

Ik zeg beide, frietjes en patatjes (zonder jes).

2 likes

Ik neem ze mee naar huis, omdat ik het asociaal vind om te laten staan en zij het dan moeten opruimen voor die 25 cent beloning. Ze hebben het druk zat in hun korte tijd dat ze moeten schoonmaken/opruimen.

37 likes