En aan een goeie vriendin?
- Ja
- Ja, met voorwaarde
- Nee
0 stemmers
Een vriendin van me had laatst ook een groot bedrag nodig en dat heb ik uitgeleend maar wel een contract opgesteld hiervoor
En aan een goeie vriendin?
0 stemmers
Een vriendin van me had laatst ook een groot bedrag nodig en dat heb ik uitgeleend maar wel een contract opgesteld hiervoor
soms?
hoeveel geld heb jij dat je ‘soms’ 4000eu aan je vriend moet lenen?
Hebben jullie een vaste tijd op werk waarna je niet meer geconcentreerd bent?
0 stemmers
Zo ja, rond welke tijd is dat?
0 stemmers
Bij mij standaard om half vier. Dan is het gewoon klaar.
Een vaste verschillende tijd klopt niet haha. Maar ik vmhrb vaak na de lunch echt geen zin meer. Ga dan meestal even een rondje lopen of een hersenloos klusje doen. Heb van 13-14 ook écht geen zin in meetings want dan wordt het daarna niks meer.
Ik heb aantal standaard meetings en daarvan zijn er 2 geestdodend. Eentje is op maandag van half 2 tot half 3. Erna moeten ze echt niks meer van mij verwachten.
Ik werk nu ruim 2 jaar fulltime thuis. De werktijden zijn vloeibaar geworden
En zouden jullie je gasten een drankje inschenken in deze glazen?
0 stemmers

Eerst die klok en nu dit. Op welke site zit jij te browsen?
Hahaha ik heb dit vorig weekend met mijn vriend gekeken en daarna appte hij me ineens: “Can I ask you for a favour?” En ik verwachtte gewoon 100% dat er daarna “My enemies are coming, please send me money” zou komen. Maar nee, hij wilde weten of ik een brief kon vertalen.
Als je alleen thuis slaapt, heb je dan de slaapkamerdeur open, dicht of toe?
0 stemmers
Is dit anders als je met anderen thuis slaapt?
0 stemmers
Dicht? Heb je een branddeur? Ik doe hem juist op een kier om s nachts niet te hoeven kloten en snel naar de voordeur en naar buiten te kunnen rennen
Elke deur die dicht zit werkt een aantal seconden brandvertragend!
Oo wist ik niet!
Ook als de rook er gewoon onderdoor kan? Rook werkt ook verstikkend toch?
Ja dus dan stik je met een deur open toch eerder
Ja, het kan je juist net de tijd geven op tijd wakker te worden van je brandalarm. Rook stijgt op en zal pas onder een deur door komen als de hele ruimte vol rook is.
Wow wat chill dat ik deze poll heb gemaakt, dank jullie voor dit!
Pinterest ![]()
Ik werk meestal van 7-15 en soms is het om 07:05 al en soms pas aan het einde van de dag ![]()
Stel je hebt met een vriendin afgesproken die je al een tijdje niet hebt gezien. Er stond al twee keer eerder een afspraak die jij alle twee de keren hebt moeten afzeggen, een keer door werk en een keer doordat je covid had. Nu win je onverwachts kaarten voor een concert/voorstelling/wedstrijd (iets dat jij heel leuk vindt in ieder geval!) op precies dat moment dat je eindelijk die vriendin zou zien. Zou je je vriendin dan voor de derde keer afzeggen? De vriendin in kwestie is not amused in deze situatie.
0 stemmers
Meeste mensen gaan bij een brand juist ook dood aan inhalatie van rook en niet zo zeer dat ze in vlam staan.