Stel je persoonlijke vraag #34

Ja, idd. Ik vind statiegeldflessen inleveren echt een grote kutklus, daar ga ik anderen niet mee opzadelen.

6 likes

Volgens mij heb ik echt een babyface want ik word altijd tussen de 5 en 10 jaar jonger geschat :joy::sob: Als ik zeg hoe oud ik ben zie je mensen ook altijd zo kijken van ??!!

3 likes

Ja, ik eet alleen frietsaus bij de Mac.

3 likes

Als een soort fooi???

2 likes

Haha ja bijvoorbeeld! Ik neem het zelf ook mee terug naar huis maar hoorde laatst van iemand dat die ze liet staan + het lege glas zonder statiegeld ook liet staan.

3 likes

Neeee dit is het ergste wat ik ooit gehoord heb! Waarom denk je dat een ander blij is met die zooi?

7 likes

16 likes

Ik lever ze ter plekke weer in bij de supermarkt

Nee gewoon omdat het afval is, zou ook papier en flessen apart laten liggen

2 likes

Gewoon weggooien die flessen. Als je in een huisje bent geweest heb je al zoveel teringzooi bij je.

3 likes

Naar aanleiding van boos:

Een privespa(die je dus afhuurt voor een x aantal uur)

• Leuk, ben ik wel eens geweest en heb geen seks gehad
  • Leuk, ben ik wel eens geweest en heb wel seks gehad
  • Nog nooit geweest, maar wil wel
  • Nee never, hoeveel mensen hebben daar wel niet seks in gehad :nauseated_face:?

0 stemmers

1 like

Ach als het een beetje goed schoongemaakt wordt (niet zoals die van de boos afl dus), who cares. Ik ga ook naar hotels, airbnbs. Daar wiepen mensen ook onder de douche of in bed of waar dan ook.
De spa’s waar ik ben geweest zijn superschoon en echt aanraders, love it!!

14 likes

Sommige vakantieparken en hotels recyclen ze voor het goede doel. De Efteling deed dit bijvoorbeeld

3 likes

In al dit soort publieke gelegenheden hebben toch al 100 miljoen mensen seks gehad, vind dat niet anders dan hotels etc. Boeit mij nul

4 likes

Mijn vriend wilde dit beginnen omdat hij mensen kent die daar heel rijk van zijn geworden. Maar ik vind dan dat je eigenlijk praktisch een bordeel hebt

2 likes

Ipv een wijnarrangement heb je een penis/vagina arrangement

2 likes

Nee dat niet, het is meer een faciliterende rol alsof je ruimtes verhuurt aan zzp’ers

1 like

Is toch niet echt anders dan een deel van je huis/extra huis verhuren als B&B ofzo

2 likes

Jawel want je moet daarna geen lakens afhalen maar een plastic seks bed schoonmaken :man_dancing:t3:

4 likes

Die gluiperd van Boos deed het denk ik ook alleen om rijk van te worden. Leek er totaal geen affiniteit mee en verstand van te hebben, haha. Bordeel met stukjes kots :thumbsup:

1 like