Stel je persoonlijke vraag #34

Haha je schrijft hier alsof jij het hoogstpersoonlijk schoon moet maken. Waar is je enterpernoer spirit Karl?

4 likes

Ik heb nog nooit een plastic seksbed gezien in een spa. Als je die erin plaatst snap ik wel dat je bordeelvibes hebt ja

2 likes

Karls huishoudelijke hulp heeft opgezegd, ze heeft al problemen genoeg om haar eigen huis schoon te maken.

@Karl_Lagerfeld

10 likes

afbeelding

35 likes

Oh ja misschien kijk ik naar de verkeerde locaties dan of is dat misschien iets typisch voor de limburgse spa’s :joy:

3 likes

Niet in limburg naar de spa :writing_hand:

40 likes

Voor de veiligheid, gewoon niet naar Limburg gaan.

10 likes

Kan stress en angst er ook bij? :joy:

De wind en de zon in mijn ogen :woozy_face::woozy_face:

31 likes

Frustratie. Niet hetzelfde als boosheid, wel zelfde effect op de traanbuisjes

Allergie :smiling_face_with_tear:

13 likes

Ja dit + kou, elke ochtend op de fiets dikke tranen. Smeer tegenwoordig maar vaseline onder mijn ogen voor ik 's ochtends de deur uitga, kreeg hele rode schrale plekken op mijn wallen :expressionless:

4 likes

Als je date je drankje betaalt/voorstelt om te betalen:

• aanvaard ik dat meteen
  • stel ik voor om 50/50 te doen en sta ik daar ook op
  • stel ik voor om 50/50 te doen maar vind ik het niet erg als de ander perse wilt betalen (of stel ik voor om de volgende keer te betalen)

0 stemmers

1 like

Hooikoorts

11 likes

Ik vind NIKS genanter, irritanter en schaamtevoller als de discussie: nee ik wil betalen, nee ik! Laat mij betalen, nee ik ga betalen. Jezus wat vind ik dat irritant om te zien en om mee te maken. Betaal maar dan, huppakee

9 likes

Ja ik wil dat altijd wel, maar alleen erna, niet als ik nog boos ben. Dan ben ik te overstuur om ook maar iets te willen drinken of eten

1 like

Ik blijf kalm en wil rust hebben/alleen zijn (en ga dan opruimen oid). Als je voor eeuwig ruzie met me wil hebben, moet je me achterna lopen en me niet met rust laten. Dan ben ik echt NIET voor rede vatbaar. Als iemand gaat schreeuwen, is het ook klaar en weiger ik in gesprek te gaan.

6 likes

Oo dit doet mij denken aan iets dat ik niet begrijp: sommige mensen beginnen voornamen te noemen als ze boos zijn. Dus: “Ja maar SemM, je weet best dat dit niet de meest praktische oplossing is” of: “Nee, SemM, dat is niet wat ik zeg”

Ik heb een lange voornaam in het echt (3 lettergrepen) en het voelt zo zo zo onnatuurlijk als mensen ineens mijn voornaam noemen als ze boos zijn. Alsof ik ze niet hoor als ze hun zin gewoon zeggen, zonder mijn naam.

• Ja, dat doe ik, maar dat doe ik ook in het dagelijks leven (iemand bij zijn voornaam noemen in een lopende zin)
  • Nee, dat doe ik niet maar ik weet wat je bedoelt
  • Nee, dat doe ik niet en ik snap je punt niet
  • Ja, dat doe ik maar ik heb nooit bedacht dat dat nog agressiever overkomt

0 stemmers

Als je dit doet: verklaar je nader :crazy_face:

1 like

Als ik diegene leuk vind en nog een keer wil zien mag hij betalen. Als ik al weet dat het niks wordt ga ik hem niet alles laten betalen.

5 likes

Dragen jullie nog mondkapjes in t OV?

• Ja
  • Alleen als t druk is
  • Nee

0 stemmers

2 likes