Ik heb al meerdere versies van dit verhaal gehoord dus ik zou hier eerlijk gezegd echt helemaal niks van geloven.
Welke discussie is saaier?
- Katten die wildschijten discussie
- Miljonair die miljonair mept tijdens de Oscars discussie
- Beide even saai
- Beide machtig interessant
0 stemmers
Was jij er van op de hoogte dat de Oscar uitreiking gisteren was?
- Ja, ook gekeken
- Ja, niet gekeken
- Nee, daar kwam ik vandaag achter
- Nee, ik kom er nu pas achter
0 stemmers
Ik zie later wel wie de leukste kleren droegen en welke rare films veel hebben gelobbyd
Lunchmeetings
- Zouden verboden moeten worden
- Ja leuk, gezellig werken tijdens mân onbetaalde lunchtijd
0 stemmers
Dit is dus een ding in mijn team. Ik haat het. En weigeren durf ik ook weer niet omdat het een idee van mân leidinggevende is.
Dan zou ik een halfuur eerder naar huis gaan.
Zolang het vrijwillig is en er lekkere broodjes zijn! We hebben wel eens zulke lunchsessies, dat vind ik geen probleem. Anders, nee.
Het ding is dat ik bijna altijd mijn computer nodig heb om werkgerelateerde zaken te kunnen bespreken. Dus als ik een lunchmeeting zou moeten hebben (gelukkig heb ik dat niet) dan kan ik niet lunchen
Neem jij altijd de tijd om lunchpauze te nemen (dus ook echt even te zitten en te eten)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ken mensen die dan altijd gaan van ânee ik eet wel even snel achter mân bureau!!!â (ook met thuiswerken⊠alleen geloof ik dat niet hahah) en dan denk ik okĂ© dan ben je dief van je eigen tijd en portemonnee maar goed.
Ik vind het wel relevant dat de situatie van de Oscars wordt besproken. Het gaat hier om veel meer dan twee miljonairs die het niet met elkaar eens zijn.
Tijdens COVID heel veel niet gedaan omdat wij niet in de kantine mochten zitten op werk, dus dan moest ik achter mân bureau eten (tenzij ik het weer goed genoeg vond om buiten te gaan zitten) en dan ging ik vaak toch ook maar beetje doorwerken. Maar heel blij dat ik nu weer wel die ruimte kan nemen op meeste dagen
Zelf pauze ervoor of erna nemen.
Lunch = prive tijd, wordt (meestal) niet betaald, dus absoluut geen werk.
Af en toe eet ik achter bureau maar dat reken ik dan wel als werktijd, dus dan stop ik eerder.
Nee, geen tijd aan werk besteden als je er niet voor betaald wordt.
Maar dan nog kan je ook gewoon contant geld pinnen bij de geldautomaat met je telefoon.
Ik lunch relatief vaak achter mijn laptop, ook met thuiswerken, omdat anderen meetings inschieten tijdens de lunch, maar dat compenseer ik ruimschoots door op vrijdag een paar uur eerder te stoppen met werken. Dus vind het ook niet echt erg ook als het gebeurd.
Nee want kan niet echt op mân werk. We proberen wel samen even naar de restaurant te gaan. Maar vaak word je weggebeld door iemand. Of we hebben dan verplicht onderwijs. Zit je met zân allen in een ruimte slurpend je soep naar binnen te werken en ondertussen op te letten.
Ik heb maar een half uur gezien want het was zo agressief Amerikaans allemaal en daar kan ik toch echt slecht tegen.
Het was heel schreeuwerig, heel erg woke maar dan op een soort rare manier (vrouw die mannen ging aanranden (met toestemming lijkt me) als een soort statement grap maar het was gewoon heel ongemakkelijk. Heel erg applaudisseren voor jezelf, de eerste speech van beste bijrol actrice was één en al âOmg if I can do it u can too huilen this is a historic moment huilen God blablablbalblaâ
En toen dacht ik nee dit is echt funest voor mân mentale gezondheid.
Duurt het bij jou lang voor je gewend bent aan zomer of wintertijd
- Nee ben direct gewend
- Nee binnen 2-3 dagen toch wel gewend
- Mwah binnen een week gewend
- Ja ik moet er echt langer aan wennen
- Ja ik raak nooit gewend en vind het vervelend.
0 stemmers
Naar een zakelijk diner ter kennismaking met een collega bij niet al te luxe restaurant, (nette) sneakers aan of niet?
- Kan prima
- Kan écht niet
0 stemmers