Van die basic lichtgrijze (bijna) witte sneakers met leer. Niet vertrapt oid. En de dresscode op het werk geen idee, want tis een kennismakingsavond.
Ja 1-1 en met een collega (niet leidinggevende of hoger oid). Ter kennismaking want we hebben elkaar alleen via teams gesproken nog. Ben daar een keer op kantoor geweest, niet heel erg gelet op dresscode maar degene met wie ik toen een gesprek had was gewoon casual gekleed. Ik denk ik gewoon zwarte blouse aan, simpele jeans en sneakers.
Wow, ik wist dat helemaal niet! Kan dat dan met alle banken? Want met google zie ik bijv. wel abn, maar op de ing website staat alleen met pinpas of credit card
Oh geen idee eigenlijk, heb toevallig aantal maanden geleden idd met mijn telefoon gepind en ik heb ABN.
Dat zou ik dan wel aan durven trekken met bijvoorbeeld zoān hip pak.
Meteen
Nee daarvoor ben ik zelf financieel te kwetsbaar. Als ik veel geld en zekerheid had zou ik het wel doen.
Haha als ik het had
Vaak is lenen houden. Dus nee mijn geld mijn leveh
En misschien toch ergens vastleggen ofzo. I dunno l, te hypothetisch voor mij, maar vind het wel een aanzienlijk bedrag
Nee, ik gebruik mijn lunchpauze om te wandelen, dus eten doe ik dan (bijna) altijd achter mijn bureau.
Haha onlangs ook moeten doen hier, ongeveer zoān bedrag. Nu gaat het wel over geld wat hij weer kan declareren (waarschijnlijk) dus is geen jarenlang terugbetaalplan voor nodig. Maar ik zou dit alleen voor hem doen, niemand anders eigenlijk (ok misschien mān ouders)
Kleine klussen doen?
Bijv. Gaatje boren, muur verven etc.
- ik zelf
- mān partner
- mān vader/moeder
- mijn broer/zus
- Andere familie
- Vrienden
- Bedrijf
- Andersā¦
0 stemmers
Ligt aan het klusje, muur verven kan ik zelf wel maar gaatje boren niet
Ik ben nu een alleenstaande, dus moet nu wel haha. Met als gevolg dat ik me van de week heb gebrand aan de klopboor
Ik heb ooit geld geleend aan een goede vriend van mij.
Hierdoor kon hij een auto kopen waardoor hij zijn baan kon behouden.
Hij heeft het keurig terugbetaald en als het een keer niet uit kwam qua betalen meldde hij dat gewoon.
Maar andere zou ik het nooit lenen
Ik kan dat zelfs beter dan mijn vriend
Ik heb wansmaak, maar er zijn grenzen
Ik heb vandaag achter mijn laptop geluncht thuis, maar daarna wel pauze genomen. En in die tijd mijn was opgehangen en bed afgehaald, hoefde ik dat na werk niet meer te doen
Op kantoor mogen we alleen nog maar aan ons bureau eten momenteel, of buiten. Vorige week wel lekker in het zonnetje buiten gegeten, maar zal deze week minder zijn. Ga dan wel altijd na het eten even nog een rondje buiten wandelen