Mag Urk ook?
Dat heet wraak
Elektrische scooters omdat je ze niet hoort maar ze wel vol gas vlak langs je oprijden, schrik me altijd te tering. Ebikes vind ik vooral kut als ik zelf in de auto zit omdat het inderdaad heel makkelijk is om hun snelheid totaal verkeerd in te schatten, maar het is natuurlijk wel een uitkomst als normaal fietsen minder goed lukt dus ik word er meestal minder chagrijnig van
Gewoon Flevoland weer onder water zetten.
Friesland
Vergeet Zoetermeer niet
Scooters/brommers omdat ze zoveel geluid maken, zeker als ze opgevoerd zijn
Vind eigenlijk bijna alle fietsers hier aso, stoppen ook nooit voor een zebrapad. En die elektrische scooters zijn idd echt levensgevaarlijk, omdat je ze niet hoort aankomen.
In Rotterdam hebben ze nu op de Coolsingel een enorm fietspad aangelegd waar er van 2 kanten non stop verkeer komt en dus geen zebrapad. Welke bakfietslul dat in de gemeente heeft bedacht mag per direct ontslagen worden. Gebeuren ook echt vaak ongelukken. Was een stuk minder gevaarlijk toen er nog gewoon auto’s reden haha.
Zo Jaa helemaal mee eens! Fietsers hadden al moeite om te stoppen voor een zebrapad en nu hebben ze gewoon vrij spel. Liep er recent met kinderwagen en een kleuter aan de hand, nou niet te doen.
Ik besef me nu dat ik de helft van deze lijst heel vaak tegen kwam toen ik in de randstad woonde en nu zowat nooit meer, haha
Ik stem voor Friesland. Maar Amsterdam mag ook!
Bananenfietsen vind ik fascinerend en irritant tegelijkertijd. Veel te snel en ze nemen veel plek in op de weg. Waardeloos met inhalen. Verder vind ik alles wat elektrisch is irritant en helemaal als er bejaarden mee op de weg zijn.
Ik haat elke verkeersdeelnemer die niet oplet dus dat is ongeveer 95% van de mensen in Amsterdam
Heb jij een vaste werkdag waarop je duidelijk een stuk minder productief bent dan op je andere werkdagen?
- Nee
- Ja, maandag
- Ja, dinsdag
- Ja, woensdag
- Ja, donderdag
- Ja, vrijdag
- Ja, zaterdag
- Ja, zondag
0 stemmers
Indien ja, hoe komt het dat je op die dag minder productief bent?
- Ik moet aan het begin van de week er even inkomen
- Ik heb dan stomme meetings/werkzaamheden
- Ik moet op die dag erg veel zelfstandig werken
- Ik heb dan net een (paar) zware werkdagen achter de rug
- Vanwege een privéactiviteit die ik vlak van tevoren heb
- Het is gewoon een stomme dag
- Ik ben dan toe aan het weekend/mijn vrije dag
- Ik ben gewoon lui
- Anders
0 stemmers
Voor diegenen met een kantoorbaan waarbij je relatief veel vrijheid hebt (dus geen klantenservice ofzo), hoeveel uur ben je op een gemiddelde dag productief? Zinvolle meetings en dingen die niet te veel tijd kosten zoals naar het toilet gaat/even snel iets te drinken pakken mag je meetellen.
- 1 uur of minder
- 2 uur
- 3 uur
- 4 uur
- 5 uur
- 6 uur
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- Meer dan 9 uur
0 stemmers
Voor mensen met een kantoorbaan zoals hierboven omschreven: voel je je wel eens schuldig dat je niet genoeg productieve uren maakt?
- Nee, waarom zou Ik?
- Nee, want ik weet dat ik mijn werk goed doe
- Nee, want niemand heeft dit toch door
- Ja, af en toe
- Ja, soms
- Ja, regelmatig
- Ja, vaak
- Anders
0 stemmers
Ik ga zo 11 km fietsen welke jas moet ik aan
- Winterjas
- Zomerjas
- Een optie die ik je zo ga vertellen
0 stemmers
Top, bedankt allemaal! winterjas it is. Ik ben heel blij dat ik hier nu niet zelf nog een uur over na hoef te denken
Edit: oh fijn toch verwarring net nu ik wil gaan
Welk cijfer zou je je leven nu geven?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Ben jij goed in plannen?
- Nee, gewoon nee
- Ja, maar alleen als ik mij goed voel
- Ja, maar alleen op bepaalde vlakken
- Ja, incidenteel
- Ja, maar ik houd het altijd maar even vol
- Ja, ik ben structuurjunkie
- Anders
0 stemmers
Ben jij goed in het je houden aan je eigen planning?
- Nee, dit is gedoemd om te mislukken
- Ja, maar alleen op bepaalde vlakken
- Ja, maar alleen als ik goed in mijn vel zit
- Ja, incidenteel
- Ja, maar ik houd dit altijd maar even vol
- Ja, ik ben super gedisciplineerd
- Anders
0 stemmers
Urk.