Ik mis wielrenners! Mannen in een midlife crisis in een groepje die vinden dat ze een alleenrecht hebben op de weg… en als ze een ongeval hebben is het altijd de schuld van een ander.
Urk! Hij hoeft die bommen niet eens te gooien, zo meenemen zonder terugruils
We zetten in op Urk, maar als hij dan wil onderhandelen zeggen we ‘ok ok, we komen je tegemoet, je krijgt heel Flevoland’
WINTERJAS?!?!?! ARE YOU CRAZY?!
Ik rij al sinds februari met zomerjas, want het is freaking heet. Zweet me kapot
Friesland, duh.
Ik vind het ook echt irritant als mensen met een elektrische fiets nog steeds op niveau slak gaan. Dan heb je zoveel hulp en moeten anderen je alsnog in gaan halen
Haha alsof je er mensen kwaad mee doet als ze je in moeten halen
Ja, ik snap ook echt niet hoe mensen nog zo langzaam kunnen fietsen op een e-bike. Wel veiliger als je oud bent natuurlijk.
Maar ik baseer het zeker niet op inventing Anna dat ik die zaak fascinerend vind. Ik heb voordat de serie uitkwam al veel gelezen e.d. erover. Vond de serie een beetje tam vergeleken met hoe ze echt was
Nou ik kan behoorlijk dramatisch en arrogant uit de hoek komen. Daarom ben ik geboren om mij als rijke erfgename voor te doen, mits ik geen moreel kompas had.
Heeft iemand van hier wel eens een onderzoek gestart bij Centraal Archief Bijzondere Rechtspleging? (Tweede Wereldoorlog)
Ja, heb je jnteressante artikelen?
Ik vind haar echt fascinerend
Ik wilde eerst eigenlijk vragen waar de haat jegens Friesland nou vandaan komt maar als ik ff goed na denk ken ik geen enkele oer Fries die niet hardcore nukkig doet en standaard over Nederlanders klaagt.
Mijn vader vroeg me als tiener zelfs wanneer ik nou eens met een leuke Friese jongen thuis kwam in plaats van een Hollander Joke’s on you Heit nu heb ik met een Brit hahahaha.
Dus ja ok misschien hebben wij Friezen het ook wel verdiend ergens.
Ik vond de puppet master echt zooo leip en next level, hoe je gewoon hele gezinnen kan manipuleren, echt mindblowing
Oelewappers, sjongejongejonge!
Even checken of ik nou een doorgeslagen controlfreak ben (ja)
Als jij afspreekt met iemand zoals een vriendin of je partner dat diegene ‘s avonds iets komt ophalen, wil je dan weten hoelaat diegene komt?
- Ja, even een tijd afspreken zodat ik weet waar ik aan toe ben
- Nee, kom maar gewoon langswaaien
0 stemmers
Het gaat om een avond waarop je gewoon thuis bent. Dit is nu de tweede keer dat dit me gebeurt in een korte tijd en de vriendin die vanavond iets nodig heeft reageert al de hele dag niet. Daar word ik toch zo GESTOOOORD van!!!
Bij een compleet verzorgd ontbijt wat aan tafel wordt geserveerd van een kleinschalig hotel à €17,95 per persoon verwacht jij:
- Croissant
- Hard (oven) broodje
- Boterham
- Beschuit / cracker
- Eigerecht
- Vleeswaar
- Kaas
- Zoet beleg zoals jam, hagelslag etc.
- Muffin / suikerbrood / kaneel broodje / bananenbrood
- Yoghurt met granola
- Smoothiebowl
- Vers fruit
- Koffie
- Thee
- Sap / smoothie
- Avocado / komkommer etc.
0 stemmers
En als je zelf je ontbijt met de producten mag samenstellen, dan kies jij?
- Croissant
- Hard (oven) broodje
- Boterham
- Beschuit / cracker
- Eigerecht
- Vleeswaar
- Kaas
- Zoet beleg zoals jam, hagelslag etc.
- Muffin / suikerbrood / kaneel broodje / bananenbrood
- Yoghurt met granola
- Smoothiebowl
- Vers fruit
- Koffie
- Thee
- Sap / smoothie
- Avocado / komkommer etc.
- Gembershot
- Overnight oats
- Wafel
0 stemmers
Blijkbaar, ik vind het op de dijk regelmatig fris. Als we ‘s avonds met de hond lopen draag ik ook nog een winterjas! Maar het is hier wel altijd winderig!
Ik was prima blij met m’n winterjas, niet oververhit geraakt en heb het niet koud gehad.
Ok ze negeert me blijkbaar nou dan krijgt ze ook lekker haar huissleutel niet terug