Haar probleem.
Zit jij ook opeens sinds dit weekend het âshow je kasboekjeâ te volgen?
Ik weet niet wat het is, het boeit me eigenlijk ook niks, maar toch lees ik het allemaal.
- Ja herkenbaar
- Nee, herken ik niet
0 stemmers
Je zou met iemand naar een concert gaan, maar die zegt af op de dag zelf. Je hebt geen zin om last minute nog iemand anders te vragen om mee te gaan. Jij
- Gaat in je eentje
- Gaat niet meer naar het concert
0 stemmers
Is wr weer drama?
Nee
Oh saai.
Nee, en zag haar online komen en weer offline gaan
Ik zag allemaal FFâers met vaak wel leuke of leerzame posts daar ineens dingen posten (door de âprofielfotoâ van het topic), was toen wel even benieuwd waar het over ging
Ik vind het zo zonde om iets waar je graag naartoe wilt te skippen gewoon omdat je geen gezelschap hebt. Ik ben al zo vaak alleen naar concerten (en andere dingen geweest) omdat ik niemand had maar vermaak me even goed en zou anders spijt hebben dat ik er niet was
100% alleen gaan. Nooit dingen afzeggen of ergens niet heen gaan omdat je alleen moet. Is echt zonde want je mist vet veel leuke dingen.
Even bellen?
Ik snap je helemaal, word daar heel onrustig van en kan dat niet uitzetten. Ook een control freak hier
Al geprobeerd
Ik kreeg een deja vu naar MSN toen ik dit las.
Geen ervaring met een onderzoek starten, maar heb aan de achterkant wel eens meegelopen omdat ik daar graag wilde werken.
Wat is je vraag? Er staat wel een hele duidelijke en volledige uitleg op de site van het NA.
Ik zou graag willen weten hoe het gaat als er een onderzoek gestart is en er zijn stukken gevonden. Heb al wel contact gehad met het archief hoor, ik weet wat ik moet doen om een onderzoek te starten. Zou graag een persoonlijk verhaal willen horen over hoe t in zân werk gaat. Geen privĂ© inhoud oid
Ligt er aan waar het is want ik heb bijv in mei een concert in een stad die voor mij 2,5u reizen is en ik ga die dag dan in de middag al daarheen om met de vriendin waarmee ik ga te meeten en uit eten te gaan. Dus ik zou denk ik niet zoân zin hebben in die hele reis zonder het sociale aspect en het uit eten. Maar wel héél leuk concert dus misschien dat ik wel zou gaan of vragen of iemand van hier mee wil ofzo
Dat weet ik eigenlijk niet goed meer. Ik geloof dat je de stukken dan in kan zien op de studiezaal, daar zul je dan wel een afspraak voor maken. Je mag denk ik niet fotograferen en geen scans aanvragen. Maar je ziet wel de originele stukken waar je aantekeningen van mag maken met potlood (pennen mogen niet in de buurt van archief komen!).
Spannend wel hoor! Er zit echt mooi materiaal in dat archief, al kan het ook wel heel heftig of confronterend zijn. Kan vanalles zijn, brieven, fotoalbums, stukken van de politie e.d.
Deelsteps. Echt fuck die dingen wegens meerdere redenen:
- ze vervuilen het openbaar domein. Die dingen worden letterlijk o-ve-ral achtergelaten op de meest random plekken. Mensen zetten ze niet eens mooi aan de kant maar laten ze midden op het voetpad achter. Heel fijn voor mensen in een rolstoel of met een buggy
- vaak staan er nog eens verschillende merken/aanbieders naast elkaar waardoor je een hele verrommeling van mooie openbare pleinen en straten krijgt
- die dingen zijn verrekt gevaarlijk en er gebeuren veel (zware) ongevallen mee. Je zou eigenlijk ook een helm moeten dragen ermee maar niemand doet dat
- onze wegen zijn er niet op voorzien. Ze rijden te snel (en gevaarlijk) voor op een voetpad, maar te traag voor op het fietspad of op de straat.
- Mensen gebruiken het vooral als alternatief om te voet te gaan (niet als alternatief voor bv. scooter of auto of andere) waardoor het ook geen winst is op het vlak van duurzame mobiliteit, alleen maar een extra vervoersmiddel dat perfect vermeden kan worden
- Qua milieuvervuiling doen ze het ook slecht (vnl. door de productie in China), maar ook omdat ze steeds moeten opgehaald worden door autoâs die ook uitstoten. Omdat deelstepgebruikers te lui zijn om dat ding zelf mooi op zân plaats terug te zetten.
vind jij vers gemalen peper ook citroenachtig ruiken
- ja
- nee
- ligt aan de soort
- ik kan niet (goed) ruiken
0 stemmers
Oh nice. En ja heel spannend. Ik weet al een beetje wat ik kan verwachten en hoop op meer eigenlijk. Of in ieder geval officieel materiaal