Mijn vriend en ik gaan elk jaar op de dag dat we elkaar leerden kennen naar het café waar we elkaar hebben ontmoet. Heel kneuterig maar een van de weinige melige dingen die we doen. In lockdown gingen we dan op een bankje zitten op het plein voor het café met pintjes in blik.
Wij hebben geen datum
Ooooh dit zo erg haha. Ik doe altijd het inruimen opnieuw, want mijn vriend zet het er klakkeloos in (en als ik dit zeg voelt ie zich een beetje beledigd, want hij doet zijn best… ). Ik doe hetzelfde als jij met het bestek, maar die tip neemt ie helaas ook niet over haha.
Ik kan 2/3e meer kwijt in de vaatwasser als ik hem zelf indeel.
Haha ik ook.ik ga sowieso zoek de verschillen doen met 0 verschillen en denk een woordzoeker zonder woorden ofzo
Ja de zoek de verschillen ga ik ook doen! En het digibord ondersteboven
Hoe doe je dat? Ik wil dat ook
Ik ga ook iets doen met de pauze denk ik. Iets dat de pauze is afgeschaft want…
Ik weet nog niet wat werkt, morgen even proberen
Wij ook niet en ik loop daardoor al 8 jaar cadeaus mis denk ik
Ik weet dit dus niet he. Bijna 10 jaar getrouwd. Moeten we dit vieren? Willen we dit vieren? Hoe gaan we dit dan vieren? Met familie? Met alleen het gezin? Thuis? Restaurant/zaal?
Zegt de meid die morgen een auto krijgt
We vieren elke jaar ons trouwdatum. Altijd met ons eigen gezinnetje. Vaak in het zeilde restaurant wat wij lekker vinden. Volgend jaar met 10 jaar huwelijk willen we een fotoshoot doen met onze trouwkleding en de kids erbij. Heel cheesy maar kijk er wel naar uit.
Heb op dit moment geen vriend. Maar met mn ex had ik ook geen datum. Vond ik aan de ene kant wel jammer, maar merk zelf ook dat ik niet echt van de datums ben. Als in datum elkaar ontmoet, datum dat het officeel werd etc.
Wij hebben geen consensus in datum
Wij hebben geen echte datum, maar zelfs als we die hadden zouden we het denk ik niet vieren. Ik denk dat het misschien wel aan mij ligt want ik heb nog nooit een relatie gehad waarbij we dat deden
Ja meestal uit eten. Zowel de datum dat we bij elkaar kwamen als trouwdag
Nee wij ook niet, ik heb lang gedacht dat het de 12e was maar het is blijkbaar de 11e wat hij dacht maar ja nu vind ik de 11e gewoon niet kloppen dus hou ik lekker de 12e aan
Dat zie ik als verlaat baar goud
Met rente, omdat ie het lef heeft zo laat te zijn. Kind gaat al bijna op zichzelf.
Wij hadden een datum, maar die kwam niet zo handig uit, dus hadden we hem verplaatst. Maar die datum was laatst en hebben we vrijwel niets gedaan? Dus ik geloof dat dat eigenlijk niet zo veel zin had.
Je kijkt samen met iemand thuis een film en die ander valt in slaap. De film is niet slecht en de andere persoon is niet extreem moe.
Vind je dat vervelend?
- Nee waarom zou ik het vervelend vinden
- Ja niet leuk
- Ik vind het alleen vervelend als die persoon altijd in slaap valt als we een film kijken
- Ik val zelf altijd in slaap
- Ik kan me geen voorstelling maken bij deze situatie
- Anders
0 stemmers
Nooo waarom is het een cirkeldiagram