Stel je persoonlijke vraag #34

Waarom vraag je niet of je je auto op de parkeerplaats van je vriend mag zetten? Zonder te zeggen dat er geen plaats was, want dat is niet zo als ik het goed begrijp?

6 likes

Hmm ik denk omdat ik stille hoop heb dat er toch op straat ergens een plekje is en hij chill gewoon op zijn eigen plek kan parkeren na een hele nacht rijden.

1 like

Ik heb zo een soort roze op mijn muren gehad. Het heeft mijn ouders wel wat potten wit gekost om het weer normaal te krijgen toen ik het huis uit was :rofl:

2 likes

Welke kleur vloekt erger bij het forum?

1. Anoying orange

afbeelding

1. Red opera

afbeelding

1. Green Shrek.
    afbeelding

Voor de liefhebbers maak ik er een cirkel diagram van.

• A. Annoying orange
  • B. Red Oprah
  • C. Green shrek

0 stemmers

3 likes

Ik was echt fan van appeltjesgroen haha

4 likes

Worden polls automatisch een taart diagram???! Of is dat jouw eigen twisted joke

9 likes

Dat zou wel echt wreed zijn

6 likes

:joy: Nee die heb ik er zelf bij gemaakt. Cirkel diagrammen zijn wel beter dan staafdiagrammen.

3 likes

Kan je dan niet even overleggen met je vriend? Dat je vraagt of hij het oke vindt dat je je auto op zijn plek zet, mocht er geen plek meer zijn? Is de betaalde garage een stuk verder lopen of valt dat mee? Als hij gewoon van werk kwam zou ik 100% die optie kiezen maar omdat hij terugkomt in de nacht van een vakantie is het voor hem wel vervelend als hij dan (al dan niet met bagage) een stuk verder moet lopen dan normaal lijkt me. Zeker als hij het wellicht pas op app leest als hij er al is!

1 like

Favoriete mergpijp

• Reuzenmergpijp
  • Merpijp klein met cake
  • Mergpijp met crème vulling
  • Mergpijp met advocaat en cake
  • Merpijp met advocaat en crème vulling
  • Je vergeet nog één

0 stemmers

1 like

Die kleine gele Paasmergpijpjes die nu in de winkel liggen. :heart_eyes:

3 likes

Jaa heerlijk zijn die hé! Ik kon ze alleen vinden van Jumbo huismerk. Echt lekker :orange_heart:

5 likes

AH heeft ze ook, in ieder geval online. Heb ze al 2 keer besteld. :sweat_smile:

1 like

Ik weet denk ik wat je bedoeld en met mijn communie ooit lang gelegen haha lagen ze ook overal. Zit daar niet advocaat in (als in drank uiteraard)
advocaat-in-een-glas
Ik vond ze net als tiramisu etc. Exact dezelfde bittere smaak hebben. En nooit meer heb ik het gegeten.

3 likes

Minstens 5 jaar haha, sowieso mijn hele middelbare schooltijd volgens mij.

Ik had ook veel rode accessoires, echt afgrijselijk. Maar mijn ouders boeide het niet zoveel.

1 like

Ik had zuurstokroze muren gecombineerd met sneltreingeel. Ik wilde nog gifkikkergroene details, maar mocht niet. Die kleuren waren allemaal zo fel als ze kwamen.

2 likes

Geen enkele mergpijp.

31 likes

Ik had bijna precies deze kleur roze op mijn kamer. Het zit er nog op en de kamer is nu mijn moeders thuiswerkplek :sweat_smile:

2 likes

Speel(de) jij wel eens tennis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik zie nog steeds geen roze kleur

1 like