Stel je persoonlijke vraag #34

Sommige studenten konden de volgende lifehack pas sinds vandaag: dat als je je knokkels telt van links naar rechts de hogere knokkels corresponderen met de langste maanden van het jaar die 31 dagen bedragen. Ik vond het best shocking dat sommigen dit niet wisten.

• wist ik wel
  • wist ik niet
  • image

0 stemmers

2 likes

Mijn gedachte exact hahaha

16 likes

Uh dit leer je toch al op basisschoolleeftijd.

2 likes

Schijnbaar dus niet. Ik sta soms versteld van de beperkte kennis van een deel van de jongere generatie. Ook TV TAS was soms onbekend. Al kan je denk ik ook de tweede kamer in komen zonder deze kennis.

4 likes

Hoeveel vliegreizen heb je op dit moment geboekt (dus niet gepland oid maar echt al vast) staan?

• Nul
  • ƉƩn
  • Twee
  • Drie
  • Vier
  • Vijf
  • Meer dan vijf

0 stemmers

2 likes

Drie is wel heel exorbitant, maar we gaan naar Amerika en daar hebben we nog een binnenlandse vlucht. Dus heen, binnenland, terug. Normaliter gaan we altijd in Europa op vakantie met de auto of trein, maar Amerika met de trein wordt een beetje lastig haha.

1 like

Oh ik heb een retourvlucht als 1 vliegreis geteld.

6 likes

Ik vind dat echt heel irritant eerlijk gezegd. Als je niet heel moe bent kan je toch wel wakker blijven voor een film, ben je een kind en is je bedtijd 7 uur ofzo?

9 likes

Ja dat voelt ook wel logisch, maar je stapt toch twee keer het vliegtuig in en anders kunnen mensen met een enkele reis ook niet stemmen. Dus vandaar dat ik het zo heb geteld!

1 like

Ik heb de hele uitslag niet eens gekeken omdat ik zo geĆÆrriteerd was door de cirkeldiagram

27 likes

Onze eerste zoen was op een 27 november. Toen ik 4 jaar later zwanger was zijn we voor de wet getrouwd op 27 november.
Een jaar later hebben we het echt gevierd en zijn we in de kerk getrouwd op 27 november.

Dus ja best een speciale datum voor ons.
10 jaar getrouwd hebben we met de familie gevierd (bowlen en steengrillen :stuck_out_tongue_winking_eye:)
En 27 mei zijn we 12,5 jaar getrouwd en gaan we met zijn drieƫn op vakantie!

Love it :smile:

16 likes

image

• links
  • rechts

0 stemmers

4 likes

Ik buk niet onnodig :joy:

3 likes

Haha maar ff. Waarom zou je rechts doen. Omdat dat warmer kan zijn ofzo?

3 likes

Ja was ook mijn bedoeling! Haha

1 like

Dat je stiekem kan plassen, niemand heeft dat door.

3 likes

omdat ik me als ik rechtop loop een soort expeditie robinson kandidaat voel die de branding in rent, met heel veel weerstand enzo
ik ben super lang dus het duurt heeeel lang voor ik een beetje normaal kan lopen in het water haha
mijn beste vriendinnetje van vroeger was heel klein en ik baalde altijd dat we van onze ouders maar tot HAAR knieƫn het water in mochten, dan had ik net natte enkels

21 likes

Had het zo mooi gevonden als deze poll ook de uitslag liet zien in een cirkel diagram

22 likes

Ik sla een wetenschappelijk artikel over als er een cirkeldiagram in zit, blijkbaar snap je dan te weinig van data presenteren.

11 likes

Kennen ze wel ding-flop-bips? :smile:

4 likes