Ik zou echt veel begeleiding nodig hebben op wintersport dus het zou meteen een mega proef zijn. Dus: nee. Lekker chillen in de Spaanse zon en terrasjes pakken met iemand die ik niet ken: o jazeker.
Lijkt me mega ongemakkelijk. In een week ga je je toch snel irriteren (althans ik wel) en als het dan iemand is die ik helemaal niet zo goed ken zie ik dat helemaal mis gaan. Wintersport is ook leuk door het sociale aspect voor mij.
Oke zo dan:
Een man van jouw leeftijd die je 1x hebt ontmoet maar veel lol mee hebt gehad vraagt of je een weekje naar het strand komt in Spanje. Zijn familie heeft een appartement waar je kan verblijven. Ga je?
- Ja!
- Nee!
- Welk scenario je ook schetst, ik ga echt niet.
0 stemmers
Hij kan me een week Maladiven kado doen, maar ik ga echt geen week met vreemde op vakantie. Krijg al de kriebels bij de gedachte.
Wel ervan uitgaande dat de familie niet ook in het huis verblijft
Ik ben een keer op een tien-daagse date geweest met een man in Amerika, en ik had hem 1x ontmoet en toen heb ik 15 min. met hem gepraat. Was in mijn avontuurlijkere begin-20er-jaren hahaha. Ik leef nog!
Edit: Ik ben toen dus naar hem toegevlogen! En hebben we een road trip gemaakt door Florida en Georgia.
Edit2: Dus kom maar door met die ski vakantie hoor! (Mocht ik vrijgezel zijn)
Maar was het leuk of niet leuk?
Hahaha oe dit vraagt wel om wat meer details
Haha ja was zeker leuk!! Er was geen romantische klik en dat was echt vanaf het eerste uur duidelijk dus dat haalde de druk wel v/d ketel. Wel seks gehad! En dat was helemaal prima. Hele leuke dingen gedaan daar en ook allemaal vrienden van hem ontmoet en bij hen gelogeerd, was een leuk avontuur en 0,0 spijt van. Goedkoop ticket gescoord en hij heeft vrijwel alles verder betaald dus dikke prima
Nice!
En daarna? Heb je hem nog vaker gezien?
Ik heb te veel slechte thrillers gezien om dat te doen.
Nee! Hij wilde nog een keer naar Nederland/Europa komen maar nooit van gekomen en inmiddels contact verwaterd. Hebben elkaar alleen nog op LinkedIn geloof ik haha, heb verder geen social media.
Vind je het raar om een berenhap met pinda zonder vlees te bestellen? Dus alleen 't stokje met uienringen en pindasaus.
- Ja is raar
- Zou het zelf niet doen maar is niet raar
- Doe ik weleens
- MMM klinkt lekker goed idee
0 stemmers
Dan zou ik eerder proberen friet met gebakken uien en pindasaus te bestellen ofzo haha. Ik bestelde ook wel eens patatje met uitjes en mayo. Ik denk zelfs dat ze het anders nog gaan aanslaan voor de volle mep inclusief vlees
Maar dan krijg je denk ik niet de uienringen maar gewoon gesnipperde uitjes
En je wilt ze eigenlijk ook niet als rauwe uien maar gebakken haha. Maar ik denk dat ze je echt met grote error aankijken als je een berenhap zonder vlees bestelt
Een vriendin bestelde ook altijd cheeseburgers bij de mac zonder vlees, dus alleen met de kaas en augurk, dat was ook altijd een karwei
Ik ben een keer 4 dagen naar Londen gegaan om een man op te zoeken die ik 10 maanden daarvoor 1 middagje had ontmoet (wel seks mee gehad). En we appten maar 1 keer per maand ofzo , maar hij nodigde me uit, dus ik ging
Ja maar niet persé omdat ik dan geloof dat het sowieso slecht gaat zijn of dat ik de hele dag pech ga hebben. Meer omdat ik waarschijnlijk toch al heel chagrijnig ben en weinig aankan en mezelf niet nog chagrijniger wil maken.
Sneeuwt het nu bij jou?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik bevind me nu in:
- Noord-Holland
- Zuid-Holland
- Zeeland
- Flevoland
- Noord-Brabant
- Limburg
- Drenthe