Heeft het bij jou al gesneeuwd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Blijft de sneeuw bij jou ligge?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heeft het bij jou al gesneeuwd?
0 stemmers
Blijft de sneeuw bij jou ligge?
0 stemmers
Wat vind je ervan als een werkgever eist dat je minimaal x dagen per week op locatie bent?
0 stemmers
Ligt eraan hoeveel dagen, alle dagen vind ik echt niet meer van deze tijd. Maar een aantal dagen snap ik juist weer heel goed.
Het gaat mij er meer om dat een werkgever hier eenzijdig eisen aan stelt. Ik vind het ook wel met vertrouwen te maken hebben. Waarom snap jij een aantal dagen heel goed?
Ik vind het persoonlijk niet meer dan normaal dat je collega’s of je leidinggevende je ook een X aantal dagen per week of maand fysiek ziet en spreekt. Dat blijft toch echt anders dan online via een schermpje.
Klinkt wel logisch. Ik heb bijvoorbeeld één collega die nu al 2 jaar thuiswerkt en zij is echt de grip op de realiteit verloren. Ze denkt dat wij alleen maar koffie drinken en gezellig aan het kletsen zijn, polonaise lopen of weet ik veel wat. Terwijl ze ook wel weet hoe een chaos het kan zijn en we daardoor niet 1,2,3 de telefoon opnemen of reageren op haar interne berichtjes.
Op vlak van samenwerking, efficiëntie in overleg, inspiratie/motivatie, al die dingen daarvan merk ik dat alleen al één dag samen in een team op kantoor een wereld van verschil maakt. Ik snap wel dat als je echt een functie hebt die heel zelfstandig is het wat minder erg is, dus dat zal nog wel verschillen. Maar als ik kijk naar de afdeling waar ik werk, daar is wel een hoop “kapot” gegaan door de periodes 100% thuiswerken.
Eet jij een tosti ook vaak per twee? Dus vier boterhammen in totaal
0 stemmers
Snapt ze niet dat je ook gewoon met iemand anders kan komen?
Een man van jouw leeftijd die je 1x hebt ontmoet maar veel lol mee hebt gehad vraagt of je een weekje komt skiën in Oostenrijk. Zijn familie heeft een appartement waar je kan verblijven. Ga je?
0 stemmers
Ik haat sneeuw, major red flag dit
Ik haat skiën, maar ik ben wel even tempted zeg.
Dit… mag je zelf weten?
Aan de ene kant zou ik niet met een vrij onbekend persoon op vakantie willen gaan (want: wat als die meer wilt/wat als diens persoonlijkheid ruk blijkt te zijn), aan de andere kant als je genoeg ruimte hebt en zelf dingen kan doen is het ook wel een chille manier om goedkoop vrij luxe op vakantie te gaan
Ik zou echt veel begeleiding nodig hebben op wintersport dus het zou meteen een mega proef zijn. Dus: nee. Lekker chillen in de Spaanse zon en terrasjes pakken met iemand die ik niet ken: o jazeker.
Lijkt me mega ongemakkelijk. In een week ga je je toch snel irriteren (althans ik wel) en als het dan iemand is die ik helemaal niet zo goed ken zie ik dat helemaal mis gaan. Wintersport is ook leuk door het sociale aspect voor mij.
Oke zo dan:
Een man van jouw leeftijd die je 1x hebt ontmoet maar veel lol mee hebt gehad vraagt of je een weekje naar het strand komt in Spanje. Zijn familie heeft een appartement waar je kan verblijven. Ga je?
0 stemmers
Hij kan me een week Maladiven kado doen, maar ik ga echt geen week met vreemde op vakantie. Krijg al de kriebels bij de gedachte.
Wel ervan uitgaande dat de familie niet ook in het huis verblijft