Stel je persoonlijke vraag #34

Ik ben een keer op een tien-daagse date geweest met een man in Amerika, en ik had hem 1x ontmoet en toen heb ik 15 min. met hem gepraat. Was in mijn avontuurlijkere begin-20er-jaren hahaha. Ik leef nog! :sweat_smile: :laughing:

Edit: Ik ben toen dus naar hem toegevlogen! En hebben we een road trip gemaakt door Florida en Georgia.

Edit2: Dus kom maar door met die ski vakantie hoor! (Mocht ik vrijgezel zijn)

34 likes

Maar was het leuk of niet leuk?

3 likes

Hahaha oe dit vraagt wel om wat meer details

3 likes

Haha ja was zeker leuk!! Er was geen romantische klik en dat was echt vanaf het eerste uur duidelijk dus dat haalde de druk wel v/d ketel. Wel seks gehad! En dat was helemaal prima. Hele leuke dingen gedaan daar en ook allemaal vrienden van hem ontmoet en bij hen gelogeerd, was een leuk avontuur en 0,0 spijt van. Goedkoop ticket gescoord en hij heeft vrijwel alles verder betaald dus dikke prima :grin:

21 likes

Nice!
En daarna? Heb je hem nog vaker gezien?

2 likes

Ik heb te veel slechte thrillers gezien om dat te doen.

11 likes

Nee! Hij wilde nog een keer naar Nederland/Europa komen maar nooit van gekomen en inmiddels contact verwaterd. Hebben elkaar alleen nog op LinkedIn geloof ik haha, heb verder geen social media.

2 likes

Vind je het raar om een berenhap met pinda zonder vlees te bestellen? Dus alleen 't stokje met uienringen en pindasaus.

• Ja is raar
  • Zou het zelf niet doen maar is niet raar
  • Doe ik weleens
  • MMM klinkt lekker goed idee

0 stemmers

Dan zou ik eerder proberen friet met gebakken uien en pindasaus te bestellen ofzo haha. Ik bestelde ook wel eens patatje met uitjes en mayo. Ik denk zelfs dat ze het anders nog gaan aanslaan voor de volle mep inclusief vlees

2 likes

Maar dan krijg je denk ik niet de uienringen maar gewoon gesnipperde uitjes :unamused:

En je wilt ze eigenlijk ook niet als rauwe uien maar gebakken haha. Maar ik denk dat ze je echt met grote error aankijken als je een berenhap zonder vlees bestelt

2 likes

Een vriendin bestelde ook altijd cheeseburgers bij de mac zonder vlees, dus alleen met de kaas en augurk, dat was ook altijd een karwei

3 likes

Ik ben een keer 4 dagen naar Londen gegaan om een man op te zoeken die ik 10 maanden daarvoor 1 middagje had ontmoet (wel seks mee gehad). En we appten maar 1 keer per maand ofzo :sweat_smile:, maar hij nodigde me uit, dus ik ging :+1:

17 likes

Ja maar niet persé omdat ik dan geloof dat het sowieso slecht gaat zijn of dat ik de hele dag pech ga hebben. Meer omdat ik waarschijnlijk toch al heel chagrijnig ben en weinig aankan en mezelf niet nog chagrijniger wil maken.

25 likes

Sneeuwt het nu bij jou?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik bevind me nu in:

• Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Zeeland
  • Flevoland
  • Noord-Brabant
  • Limburg
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Friesland
  • Utrecht
  • Gelderland
  • Groningen

0 stemmers

2 likes

Je tweede poll heeft niet zoveel zin zo haha

33 likes

Ik heb nee ingevuld maar oké, ik heb dit wel een keer gedaan. En het is nu mijn vriend. :smile: Maar we hadden na die ene ontmoeting wel eerst veel mail- en skypecontact gehad. Alsnog vond ik het zelf best avontuurlijk maar niet zo avontuurlijk als bij @jasmijntheetje!

4 likes

Als jij een film/serie kijkt, zit je dan ook tegelijkertijd op je telefoon andere dingen te doen?

• (Bijna) altijd
  • Regelmatig
  • Soms
  • (Bijna) nooit

0 stemmers

2 likes

Ik heb dit gedaan en het was super tof! Had er uiteraard wel voor gezorgd dat er genoeg mensen op de hoogte waren, en dat ik genoeg geld had om als het afschuwelijk was naar een hotel uit te wijken en eerder terug te vliegen, maar was gelukkig niet nodig. Was een soort van verlengde vakantiefling, had hem op vakantie buiten Europa ontmoet op mijn op een na laatste avond daar, laatste avond een superleuke date gehad. En toen was hij een paar weken later toevallig in Europa in een appartement van zijn familie en ben ik hem daar gaan opzoeken.

11 likes

Ik zit nu een serie te “kijken” :roll_eyes:

7 likes