ik vond het vooral interessant. altijd wel een verhaal over hoe hij een bevalling in de ambu begeleid had, en hoe ze dan daarna alles moeten schoonmaken etc. en bijv ski-ongelukken, waar wat gebeurd was en hoe het afgelopen was.
Oh ik zou dit 10x leuker vinden dan âWat wil je voor je verjaardagâ
Maar goed ik ben ook iemand die met vriendinnen shop en dan overdreven dingen laat zien die ik leuk vind de maand voor mn bday.
Oh wil je meer vertellen waarom?
Dit verschilt zo per huis, ik denk dat je niet zo veel hebt aan deze poll. Mijn ouders wonen in een huis van voor 1900 en zij hebben één keer één muis gehad. Mijn zus woonde in een huis van 1930 en zij heeft meerdere muizen gehad. Mijn schoonouders hebben ook muizen gehad in hun betonnen huis, dus hier kun je denk ik niet zo veel mee.
Oh zo sexy ja die uniforms. Maar kan me wel een beetje voorstellen wat voor soort mannen daarbij zitten.
Nou volgens mij noem je het geen sluipschutter lol maar iemand die bij zoân speciaal arrestatieteam zat ofzo. Maar zal wel niet hetzelfde zijn
En mn ex zat bij defensie en die kreeg echt rare trekjes. Kleding moest kaarsrecht opgevouwen en echt dwangmatige shit. Zou ook nooit meer iemand willen die bij het korps mariniers zit. Hij leek soms wel een enge robot.
Normaal hou ik niet van snoep waar je mond van vertrekt, maar ben zwanger nu en dit was de eerste weken echt een mega craving.
Ik heb in elk huis waar ik gewoond heb muizen gehad. Heb in veel huizen gewoond. Maar ben er aan gewend, heb er niet echt last van. Alleen was gister mân brood aangevroten en dat vind ik echt een grens. Klootzakken.
Ga nu verhuizen naar nieuwbouw dus ben ik er vanaf hopelijk. Toch liever zonder.
In ons geval woonde hij deels op de kazerne ivm woon werk afstand, dat heeft natuurlijk niet iedereen maar je hebt toch wel vaak dat je oefeningen, uitzendingen ed hebt en dus langere tijd van huis bent. Vind ik zelf niet top, de weinige tijd die je samen hebt zit dan ook heel veel druk op om samen dingen te doen terwijl je allebei kapot bent van de werkweek. En door de werktijden zag hij mijn zoontje praktisch nooit en ook al is het niet zijn kind, ik wil op den duur wel meer gezinnetje vormen dan allemaal gescheiden leventjes
Het gevaar wat er bij hoort vind ik ook niet chill. Bij die anti terreur eenheid sta je echt in de frontlinie als er een terroristische aanslag wordt gepleegd. Daarnaast moet hij ook de echt echt echt echt zware criminelen van Nederland regelmatig beschermen met alle grote risicoâs die daarbij horen. Maakte me heel vaak zorgen als hij aan het werk was.
En gewoon het wereldje wat erbij hoort. Hard zijn, vrij homofoob, dat soort dingen en dat trekt wel door in je relatie.
Wat vind je ervan als mensen de status quo doorbreken? Kan op allerlei vlakken zijn.
- Bewonderenswaardig
- Inspirerend
- Goed
- Niet goed
- Irritant
- Ik vind hier niks van
- Het is inmiddels de status quo om de status quo te doorbreken
0 stemmers
Omg ja. Bij âmijnâ bioscoop is er gelukkig nog wel gewoon pauze na de helft van de film maar laatst was ik bij een andere bios waar dat dus blijkbaar niet zo is. Was een vrij lange film ook (2,5 uur) en ik dacht: ik koop wel snacks in de pauze. Zat ik 2,5 uur zonder snacks en drinken te kijken en na de film meteen naar de wc rennen want toch plassen
Ik heb technisch gezien aandelen in het bedrijf van mn vader (gekregen van mân grootvader) maar het is niet dat ik ze kan verkopen of er ooit winst uit kan halen (kan het zelf moeilijk uitleggen )
Ik zou wel aandelen willen, maar ben echt te lui om me erin te verdiepen. Dus ik ben bant dat ze niet gaan komen
Als ik een vage afspraak heb staan die tot op het laatste moment niet goed is afgesproken.
- Heb ik daar veel zin in en zit ik de hele dag al klaar.
- Wacht ik een beetje af en maak me op het laatste moment klaar.
- Heb ik daar niet meer zoân zin in, ik heb graag mân afspraken duidelijk. maar ik ga nog wel.
- Heb ik daar niet meer zoân zin in en ga ik ook niet meer.
0 stemmers
Heb ik waarschijnlijk al andere plannen gemaakt. Vroeger ging ik zitten wachten met als gevolg dat dat regelmatig voor niks was en ik teleurgesteld werd. Nu vraag ik om duidelijkheid en als dat niet komt, ga ik er vanuit dat het niet meer door gaat. Alleen als ze zelf dan weer in de lucht komen, ik niks anders te doen heb, en ik er nog zin in heb dan ga ik.
Heb echt te vaak zitten janken omdat ik me vergeten voelde. Het is nu graag of niet
Wel aandelen, geen crypto, er zit voor mij wel een groot verschil tussen die twee!
Ik heb vrijwel nooit zin in een afspraak dus grijp mooi de mogelijkheid om niet te gaan. Beste plannen zijn gecancelde plannen
Ik weet heel weinig van beleggen, maar ik gebruik al een tijdje de app Peaks en daar ben ik wel tevreden over. Het is een app waarmee je je wisselgeld belegt: elke pintransactie rond ie naar boven af en als je wilt kun je ook nog een vast bedrag per dag of maand inleggen. Ik doe wisselgeld + 1 euro per dag. Je kunt zelf kiezen tussen 4 portfolioâs wisselend in risico, die kun je verder niet zelf samenstellen welke fondsen oid maar dat vind ik dus wel chill eigenlijk haha. Ik gebruik het meer als een soort extra spaarpot, omdat het zulke kleine bedragen zijn heb ik bijna niet door dat ik spaar maar doe het nu 3 jaar ofzo dus tikt toch wel aan.
Daarnaast heb ik een klein beetje bitcoin, doe ik heel weinig mee. Heb mân inleg opgenomen dus alles wat het nu waard is is winst, dus zo lang ik het niet nodig heb laat ik het staan en kijk ik er ook niet echt naar.
Financieel vast niet de gunstigste manier maar als je er echt geen moeite voor wil doen zelf vind ik het echt ideaal.