Stel je persoonlijke vraag #34

Echt een irritante gewoonte ook, maar ik ben gewoon zo snel afgeleid. Ik kan gewoon geen film/ serie kijken zonder tegelijk mijn ebook te lezen, het nieuws te checken, appen en te forummen.

Vaak lukt het redelijk om op te letten, maar ik ben ook dat irritante wijf dat dan halverwege vraagt: huh wie is dat? Wat gebeurt hier? Waarom? Edit; al Google ik t ook soms tussendoor :clown_face:

27 likes

Ik zit ook een serie te kijken terwijl ik deze poll maak :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Zo leuk! En hoe was het bij jou @Sjern?

3 likes

Doet jullie abn amro bankieren app het ook niet of ben ik gehackt?

1 like

Bij mij doet ie het! En de grip app ook.

2 likes

Als je naar een openbare wc gaat, en het stinkt enorm naar de poep van de vorige gebruiker. Wat zeg je dan tegen degene die na je komt:

• Ik was het niet
  • Niks

0 stemmers

En als het je eigen poepgeur is:

• Ik was het niet
  • Niks

0 stemmers

7 likes

Moet je zelfs hier een gesprekje over beginnen? :joy: Gewoon wegkijken en je handen wassen. Zoals altijd :joy:

11 likes

Ik was het!

7 likes

Remsporen van je voorganger in de wc

• Ik poets ze weg
  • Niet mijn probleem

0 stemmers

Ja sorry, ik heb op de allergoorste wc ever gezeten en ben me nu heel bewust van mijn eigen wc etiquette :sob:

Anders; ik ga dat toilet niet gebruiken doeidoei

47 likes

Ik wist het!

1 like

OMG WHYYYY!!!
Serieus doe dit niet bij mij, want ik ram je helemaal in elkaar. Ik moet elke detail en elk woordje kunnen volgen anders gaat de film 10 seconden terug

3 likes

Om in het thema te blijven. Kan je relaxt naar de wc als er tegelijkertijd een collega in het hokje naast je naar de wc gaat?

• Nee, ik probeer dit soort situaties als het even kan te vermijden
  • Mwah, niet ideaal
  • Ligt aan de collega
  • Ligt aan hoe nodig ik moet
  • Geen enkel probleem
  • Ik klets het liefst ook nog eens over de hokjes heen
  • Anders

0 stemmers

“Anders” > ik poep alleen thuis op mn eigen pot! :ok_hand:

Edit: oh plassen boeit me niet zo tegelijkertijd.

9 likes

Ja de trip was leuk, maar hij viel tegen! Hij was wat ziekjes(leek mij verkouden, want hij ging wel naar zn werk), waardoor hij stil en moe was, dus die goede gesprekken hadden we niet en we hadden ook amper seks. 1 keer met uit eten moest hij snel weg omdat een vriendin net een break up had en dat was ook een beetje gek. Vervolgens verontschuldigde hij zich steeds dat hij geen goede host was omdat hij ziek was, maar het was meer alsof hij zich niet zo vrij met mij voelde?

Als hij naar z’n werk was mocht ik wel zijn oystercard gebruiken en als we uit eten gingen/bestelde dan betaalde hij altijd, dus dat was fijn.

Ik heb me hartstikke goed vermaakt, maar ik had meer van hem verwacht! Ik heb hem na een appje in het vliegtuig terug ook nooit meer gesproken (al feliciteerde hij me wel altijd via fb)

3 likes

Ik vind kletsen vanaf de wc echt underrated, vind dat echt leuk :joy:

5 likes

Ik vind dat zoooo ongemakkelijk, dat je zo die straal hoort van de ander :cry:

6 likes

Hahaha tja, ik ben blijkbaar nogal een boerin want ik denk dan het is iets natuurlijks :joy:

1 like

Ik ben echt al een zeikerd over plassen. Vind dit ook het enige nadeel van vrouwelijke directeuren hebben. Als die naast me naar binnenlopen gaat m’n blaas al helemaal op slot.

En @Hippe_kikker om 3 uur ‘s nachts in een gare club kan ik het wel waarderen, maar door een collega op werk vind ik echt extreem ongemakkelijk. Je kan dan ook moeilijk helemaal niks terug zeggen.

3 likes

Als ik op een festival na een man de dixi in moet hoop ik altijd dat ie erin was omdat ie drugs wilde nemen. Niet dat ie gekakt heeft :sweat_smile:

6 likes