Ik vind kletsen vanaf de wc echt underrated, vind dat echt leuk
Ik vind dat zoooo ongemakkelijk, dat je zo die straal hoort van de ander
Hahaha tja, ik ben blijkbaar nogal een boerin want ik denk dan het is iets natuurlijks
Ik ben echt al een zeikerd over plassen. Vind dit ook het enige nadeel van vrouwelijke directeuren hebben. Als die naast me naar binnenlopen gaat m’n blaas al helemaal op slot.
En @Hippe_kikker om 3 uur ‘s nachts in een gare club kan ik het wel waarderen, maar door een collega op werk vind ik echt extreem ongemakkelijk. Je kan dan ook moeilijk helemaal niks terug zeggen.
Als ik op een festival na een man de dixi in moet hoop ik altijd dat ie erin was omdat ie drugs wilde nemen. Niet dat ie gekakt heeft
- Ik flos elke dag
- Ik flos en stoker elke dag
- Ik flos af en toe
- Ik flos en stoker af en toe
- Mij niet bellen
0 stemmers
Ik stoker elke dag
Ja dit, anders gaat mijn tandarts weer zeuren over ontstoken tandvlees en bloed enzo. Nu nooit meer, bitch
Ik heb zo’n waterpik.
Flosdraad vind ik heel naar.
Ik flos nooit en stoker af en toe (ok ok, zelden…)
Merk je verschil daarmee? Mijn mondhygieniste zegt dat je daar niet veel aan hebt.
Ik stoker elke dag
Ik heb in ieder geval geen tandvlees problemen meer sinds ik het gebruik, maar ja N=1…
Het voelt beter als helemaal niets doen qua flossen. Ik kan dat draad tussen m’n tanden gewoon echt niet aan.
Ik stoker af en toe
onvolledige poll-alarm!!
Waarom zeggen zoveel mensen hier tanden stokeren ipv stoken? Ik heb dat in het echt nog nooit gehoord geloof ik
Jaa ik ben raggen ook nog vergeten sorry voor alle raggers
@Woodkid oh ik hoor juist altijd stokeren, nu vraag ik me af hoe het officieel heet maar op google kom ik het ook allebei tegen
Ik wilde er net een poll over maken, haha. Snap het ook nooit.
Als je zoekt, vind je wel allebei, maar ik kan niet bedenken waarom het stokeren zou zijn.
Bijv. nagelknipper is ook gewoon nagels knippen en niet nagels knipperen.
Ik stoker elke dag in de twee weken voordat ik naar de tandarts ga en verder nooit.
Omdat het ding een tandenstoker heet en je daar een werkwoord van maakt, en stoken heeft toch met vuur te maken (of ruzie/onrust zaaien tussen mensen, wat volgens mij ook van vuur stoken afkomt). Denk ik dan?
Ik waterpik
Maar kan ook niet zonder flosdraad