Waterpikkeren.
Ja ik vraag me dat eigenlijk ook af en ik deed het net zelf
Heb jij het koud?
- Nou zeg! Echt afgrijselijk ik heb het echt heel zwaar
0 stemmers
Ik zit met twee vesten aan onder 3 dekens en typen gaat lastig
OMDAT mn VINEGRS ZO KOUD ZIJN
Nope, dat zie ik en leidt af. Alles en iedereen moet stil zijn en stilzitten. Ik heb anders enorm moeite met concentreren
Gezellig!
De sociale druk om niet op mijn telefoon te zitten in de bios (want asociaal) is groter dan thuis!
Ik kan de film dan ook altijd veel beter volgen, echt heel gek.
Same
Daarom kijk ik alleen horrors eigenlijk, dan zit je in een soort spanning constant en dan blijf ik wel kijken, want je zit helemaal gevangen erin.
âMet echt leuke comedies lukt het ook nog wel maar ik kan echt geen serieuze films volgen, al die Oscar films kan ik gewoon niet volhouden.
Hahaha, vorige week gewoon een uur bezig geweest bijna met 1 scĂšne.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mensen die op hun telefoon kijken wel echt minder ergerlijk vind dan mensen bij wie ik doodstil moet zitten. Kijk dan alleen.
Bios is daarom ook niet 1 van mijn favoriete plekken om te gaan. Wilde heel graag de nieuwe Batman daar zien, maar 3 uur stilzitten is echt een marteling.
Ja is het ook, maar je moet soms wat voor je special interest over hebben
Met vrienden film kijken doe ik vaak wanneer ik een film al eens gezien heb, zodat die focus op details er niet meer is
Als je naar de Kinepolis in Antwerpen gaat dan is er een pauze van tien minuten maar het blijft wel een lange film.
Mensen die op hun telefoon zitten tijdens uit eten. (ilaten we zeggen de helft van de tijd op de telefoon)
- Ben ik zelf schuldig aan.
- Geen probleem mee.
- Vindt ik irritant.
0 stemmers
Ik wil graag vind ik irritant stemmen maar ik kan me er niet toe zetten vanwege de spelfout (ja zo Petty ben ik)
Bij de Vue zijn er nog pauzes (mocht dat bij je in de buurt zitten) en verse popcorn in tegenstelling tot de Pathé. Hele chille bioscoop.
Excuses hiervoor .
Als je naar een (pop)concert gaat, praat je dan door het concert heen?
- Ja het moet wel gezellig zijn, ik praat veel
- Af en toe een kleine woordwisseling
- Het liefst praat ik helemaal niet
0 stemmers
Nederlanders schijnen bekend te staan om de âdutch diseaseâ, dat we continu door concerten heen zouden bleren.
Hooguit iets van âomg (titel van het liedje)!!!â als het bijvoorbeeld het lievelingsliedje is van mân vrienden en/of mij, maar verder niks
Ja zo irritant als mensen naast je staan te praten, hallo ik kom naar het concert luisteren niet naar je kut gepraat.