Stel je persoonlijke vraag #34

Zou jij van het forum afgaan als deze kleur (knalroze) de enige mogelijke kleur is?

• Ja
  • Ik denk het/twijfel
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Als je hypothetische kind zo’n kleur op zijn of haar slaapkamer wil, en je hebt gezegd je mag elke kleur uitkiezen. Ga je hier in mee? En er zijn geen andere opties mogelijk dan ja of nee. :woozy_face:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb zelf ooit ‘oud roze’ als kleur gekozen (wij mochten geen behang want dat vonden mn ouders al helemaal erg?) En dat duurde al eeeeuwig om weer wit te verven hahaha

3 likes

Ik heb precies deze kleur op mijn kamer gehad hahaha. Hm misschien ietsje donkerder, maar het was wel hysterisch.

Ik heb nu een hekel aan roze, misschien komt het ook wel daardoor.

7 likes

Maar als ik het forum nog niet zou kennen zou ik denk ik snel weer gaan. Wat een kleur! Wel mooi zo met witte letters

Roze en groen was wel heel wat jaren in op de middelbare school. Bij jullie ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahaha ja ik dus ook, als je nu zoekt op ‘oud roze’ kom je best mooie resultaten tegen maar wat ik had was ROZE kan ik je vertellen. Heb je lang die kleur gehad?

1 like

Blauw en geel waren ook in. Eigenlijk alles wat een kind maar bedacht qua kleur. Ik koos ook nog een rode lamp uit bij de roze muren. Daarna had ik een iets meer tiener fase met volgens mij beige. Nu is mn oude slaapamer bijna volledig wit op de vloer na. Wat een rust en ik begrijp mn ouders volledig :face_vomiting:

3 likes

Hield meer van blauw en lila

4 likes

Oke zeer actueel:

Vanavond laat thuis, wat betekent dat hier praktisch geen parkeerplek meer is. Mijn vriend komt vannacht terug van vakantie en heeft een vaste plek (niet op kenteken) in de ondergrondse garage. Nu heb ik deze opties:

• Mijn auto neerzetten op zijn parkeerplaats, ik app hem dat er geen plaats was en dat hij hem in de betaalde parkeergarage moet zetten
  • Mijn auto in de betaalde parkeergarage zetten en hopen dat er geen creepo’s zijn vannacht
  • Mijn auto +/- een km verder wegzetten (buiten parkeerplaats) waar sowieso plek is en wat niet betaald is

0 stemmers

Extra info: ik ben zwanger en redelijk bang in het donker op straat :grimacing:

2 likes

Waarom vraag je niet of je je auto op de parkeerplaats van je vriend mag zetten? Zonder te zeggen dat er geen plaats was, want dat is niet zo als ik het goed begrijp?

6 likes

Hmm ik denk omdat ik stille hoop heb dat er toch op straat ergens een plekje is en hij chill gewoon op zijn eigen plek kan parkeren na een hele nacht rijden.

1 like

Ik heb zo een soort roze op mijn muren gehad. Het heeft mijn ouders wel wat potten wit gekost om het weer normaal te krijgen toen ik het huis uit was :rofl:

2 likes

Welke kleur vloekt erger bij het forum?

1. Anoying orange

afbeelding

1. Red opera

afbeelding

1. Green Shrek.
    afbeelding

Voor de liefhebbers maak ik er een cirkel diagram van.

• A. Annoying orange
  • B. Red Oprah
  • C. Green shrek

0 stemmers

3 likes

Ik was echt fan van appeltjesgroen haha

4 likes

Worden polls automatisch een taart diagram???! Of is dat jouw eigen twisted joke

9 likes

Dat zou wel echt wreed zijn

6 likes

:joy: Nee die heb ik er zelf bij gemaakt. Cirkel diagrammen zijn wel beter dan staafdiagrammen.

3 likes

Kan je dan niet even overleggen met je vriend? Dat je vraagt of hij het oke vindt dat je je auto op zijn plek zet, mocht er geen plek meer zijn? Is de betaalde garage een stuk verder lopen of valt dat mee? Als hij gewoon van werk kwam zou ik 100% die optie kiezen maar omdat hij terugkomt in de nacht van een vakantie is het voor hem wel vervelend als hij dan (al dan niet met bagage) een stuk verder moet lopen dan normaal lijkt me. Zeker als hij het wellicht pas op app leest als hij er al is!

1 like

Favoriete mergpijp

• Reuzenmergpijp
  • Merpijp klein met cake
  • Mergpijp met crème vulling
  • Mergpijp met advocaat en cake
  • Merpijp met advocaat en crème vulling
  • Je vergeet nog één

0 stemmers

1 like

Die kleine gele Paasmergpijpjes die nu in de winkel liggen. :heart_eyes:

3 likes

Jaa heerlijk zijn die hé! Ik kon ze alleen vinden van Jumbo huismerk. Echt lekker :orange_heart:

5 likes