AH heeft ze ook, in ieder geval online. Heb ze al 2 keer besteld.
Ik weet denk ik wat je bedoeld en met mijn communie ooit lang gelegen haha lagen ze ook overal. Zit daar niet advocaat in (als in drank uiteraard)
Ik vond ze net als tiramisu etc. Exact dezelfde bittere smaak hebben. En nooit meer heb ik het gegeten.
Minstens 5 jaar haha, sowieso mijn hele middelbare schooltijd volgens mij.
Ik had ook veel rode accessoires, echt afgrijselijk. Maar mijn ouders boeide het niet zoveel.
Ik had zuurstokroze muren gecombineerd met sneltreingeel. Ik wilde nog gifkikkergroene details, maar mocht niet. Die kleuren waren allemaal zo fel als ze kwamen.
Geen enkele mergpijp.
Ik had bijna precies deze kleur roze op mijn kamer. Het zit er nog op en de kamer is nu mijn moeders thuiswerkplek
Speel(de) jij wel eens tennis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zie nog steeds geen roze kleur
Ik had toevallig gister reuze mergpijpen gekocht, maar net ook de paaseditie, omdat die hier ook werden aangeraden. Die zijn inderdaad ook erg lekker. Maar reuze mergpijpen winnen voor mij, want die chemische jam is echt hemels.
Te vaak gegeten (in het duistere tijdperk dat vegan broodbeleg nog niet ruim beschikbaar was), nu vind ik het niet meer lekker.
Stel je bent met je partner in een winkel en het is binnenkort je verjaardag. Je ziet iets leuks en het kost max 30 euro, je partner zegt: hee leuk dit koop ik wel voor jouw verjaardag! Op je verjaardag krijg je dat cadeautje en verder niets. Ben je hier tevreden mee? (Als je geen partner hebt doe je even alsof!)
- Ja hoor dikke prima helemaal blij mee!
- Leuk dat ik dit heb gekregen maar ik had wel verwacht dat ik er ook nog iets anders naast zou krijgen dat wel een verassing zou zijn
- Mwah, ik ben er niet super blij mee en een klein beetje teleurgesteld
- Ik ben verontwaardigd en vind dat mijn partner zich er echt veel te makkelijk van af heeft gemaakt
- Ik ben woest
- Anders namelijk
0 stemmers
het ligt er een beetje aan of ik verder al iets gevraagd heb vind ik. als ik bijvoorbeeld al een smartwatch gevraagd heb, en ik krijg alleen het spontane 30eu cadeau en dan geen smartwatch meer, ben ik wel teleurgesteld. maar als ik gezegd heb ‘joh nee, ik weet écht niks, ik hoef dit jaar niks!’ vind ik het spontane 30eu cadeau wel leuk volg je het nog? het gaat natuurlijk om het gebaar, maar ik vind ook dat je naar de eventuele verjaardagswens van de jarige mag kijken. mits dat natuurlijk binnen budget past etc.
wel leuk dat deze poll nu komt, want mijn vriend is zondag jarig en hij krijgt van mij een ipad. heeft hij niet om gevraagd, want hij weet niks te vragen en wil niks hebben. we hebben het regelmatig gehad over de aanschaf van een tablet maar het was er nog niet van gekomen. ben heel benieuwd naar zijn reactie haha
Ik zou het prima vinden als mn partner me dat zou geven voor mn verjaardag, maar dan wel direct. Wachten op mn daadwerkelijke verjaardag vind ik dan wel suf. Maargoed, wij geven elkaar meestal geen cadeautjes.
Ik ben een enorm verwende geit en leg de lat graag hoog, teleurgesteld dus.
Same
Ik mis iets
Heb schuimblokken weer ontdekt. Zooo verslavend hahaha.
- Jaaa! Heerlijk
- Gewoon lekker
- Niet lekker
- Nooit gegeten
- Anders
0 stemmers
(Gekocht bij Jumbo)
Dat gevoel op mijn tanden
Ja, dit inderdaad. Daarom vind ik het echt verschrikkelijk