Stel je persoonlijke vraag #34

Vroeger waren hier salmiak varianten van. Die waren pas lekker :heart_eyes:

3 likes

Jaa dat is wel echt naar hahaha. Ik laat ze altijd smelten in mn mond.

3 likes

Stel je zou seks hebben met iemand die een relatie heeft, en de partner van diegene blijkt hier te zitten, zou je het dan opbiechten als je dit anoniem kon doen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Heb je wel eens seks gehad met iemand die jou eigenlijk een dienst verleende (fysio, tennisleraar, arts, weetikveel)

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

12 likes

Een maaltijdsalade van de jumbo/appie:

• Eet ik in m’n eentje op
  • Deel ik, poe is wel héél veel eten voor 1 persoon

0 stemmers

3 likes

Ik neem er eerder 2 (liever 0, maar als het moet)

17 likes

En daarna sterf ik alsnog van de honger.

29 likes

Eng omdat er een paar keer een situatie is geweest waarbij hij direct in gevaar was als agent. De keren daarna dat hij niet bereikbaar was en moest overwerken kneep ik hem wel terwijl ik op hem zat te wachten thuis.
Verder vond ik het ook heftig dat ik soms aan hem zag dat ie iets heel naars had meegemaakt waar hij dan lastig over kon praten, vooral als het met overleden kindjes te maken had oid. Maar dat was niet eng, gewoon deprimerend.

Edit: was m’n ex trouwens. Mn partner nu heeft een heerlijk saaie baan achter een computer :heart:
(Waar hij gelukkig wel heel enthousiast van wordt)

3 likes

ik vond het vooral interessant. altijd wel een verhaal over hoe hij een bevalling in de ambu begeleid had, en hoe ze dan daarna alles moeten schoonmaken etc. en bijv ski-ongelukken, waar wat gebeurd was en hoe het afgelopen was.

3 likes

Oh ik zou dit 10x leuker vinden dan “Wat wil je voor je verjaardag”

Maar goed ik ben ook iemand die met vriendinnen shop en dan overdreven dingen laat zien die ik leuk vind de maand voor mn bday.

2 likes

Oh wil je meer vertellen waarom?

1 like

Dit verschilt zo per huis, ik denk dat je niet zo veel hebt aan deze poll. Mijn ouders wonen in een huis van voor 1900 en zij hebben één keer één muis gehad. Mijn zus woonde in een huis van 1930 en zij heeft meerdere muizen gehad. Mijn schoonouders hebben ook muizen gehad in hun betonnen huis, dus hier kun je denk ik niet zo veel mee.

2 likes

Oh zo sexy ja die uniforms. Maar kan me wel een beetje voorstellen wat voor soort mannen daarbij zitten.

3 likes

Nou volgens mij noem je het geen sluipschutter lol maar iemand die bij zo’n speciaal arrestatieteam zat ofzo. Maar zal wel niet hetzelfde zijn :joy:

En mn ex zat bij defensie en die kreeg echt rare trekjes. Kleding moest kaarsrecht opgevouwen en echt dwangmatige shit. Zou ook nooit meer iemand willen die bij het korps mariniers zit. Hij leek soms wel een enge robot.

8 likes

• Lekker
  • Bah
  • Nog nooit gegeten
  • Wel oke

0 stemmers

5 likes

Normaal hou ik niet van snoep waar je mond van vertrekt, maar ben zwanger nu en dit was de eerste weken echt een mega craving.

5 likes

Ik heb in elk huis waar ik gewoond heb muizen gehad. Heb in veel huizen gewoond. Maar ben er aan gewend, heb er niet echt last van. Alleen was gister m’n brood aangevroten en dat vind ik echt een grens. Klootzakken.

Ga nu verhuizen naar nieuwbouw dus ben ik er vanaf hopelijk. Toch liever zonder.

3 likes

In ons geval woonde hij deels op de kazerne ivm woon werk afstand, dat heeft natuurlijk niet iedereen maar je hebt toch wel vaak dat je oefeningen, uitzendingen ed hebt en dus langere tijd van huis bent. Vind ik zelf niet top, de weinige tijd die je samen hebt zit dan ook heel veel druk op om samen dingen te doen terwijl je allebei kapot bent van de werkweek. En door de werktijden zag hij mijn zoontje praktisch nooit en ook al is het niet zijn kind, ik wil op den duur wel meer gezinnetje vormen dan allemaal gescheiden leventjes

Het gevaar wat er bij hoort vind ik ook niet chill. Bij die anti terreur eenheid sta je echt in de frontlinie als er een terroristische aanslag wordt gepleegd. Daarnaast moet hij ook de echt echt echt echt zware criminelen van Nederland regelmatig beschermen met alle grote risico’s die daarbij horen. Maakte me heel vaak zorgen als hij aan het werk was.

En gewoon het wereldje wat erbij hoort. Hard zijn, vrij homofoob, dat soort dingen en dat trekt wel door in je relatie.

8 likes

Wat vind je ervan als mensen de status quo doorbreken? Kan op allerlei vlakken zijn.

• Bewonderenswaardig
  • Inspirerend
  • Goed
  • Niet goed
  • Irritant
  • Ik vind hier niks van
  • Het is inmiddels de status quo om de status quo te doorbreken

0 stemmers

Omg ja. Bij ‘mijn’ bioscoop is er gelukkig nog wel gewoon pauze na de helft van de film maar laatst was ik bij een andere bios waar dat dus blijkbaar niet zo is. Was een vrij lange film ook (2,5 uur) en ik dacht: ik koop wel snacks in de pauze. Zat ik 2,5 uur zonder snacks en drinken te kijken en na de film meteen naar de wc rennen want toch plassen :+1:t2:

3 likes