Stel je persoonlijke vraag #34

Hahahaha ik houd van je ava @grace bij deze poll :joy:

2 likes

Ik heb technisch gezien aandelen in het bedrijf van mn vader (gekregen van m’n grootvader) maar het is niet dat ik ze kan verkopen of er ooit winst uit kan halen (kan het zelf moeilijk uitleggen :sweat_smile:)

1 like

Ik zou wel aandelen willen, maar ben echt te lui om me erin te verdiepen. Dus ik ben bant dat ze niet gaan komen :sweat_smile:

4 likes

Als ik een vage afspraak heb staan die tot op het laatste moment niet goed is afgesproken.

• Heb ik daar veel zin in en zit ik de hele dag al klaar.
  • Wacht ik een beetje af en maak me op het laatste moment klaar.
  • Heb ik daar niet meer zo’n zin in, ik heb graag m’n afspraken duidelijk. maar ik ga nog wel.
  • Heb ik daar niet meer zo’n zin in en ga ik ook niet meer.

0 stemmers

2 likes

Heb ik waarschijnlijk al andere plannen gemaakt. Vroeger ging ik zitten wachten met als gevolg dat dat regelmatig voor niks was en ik teleurgesteld werd. Nu vraag ik om duidelijkheid en als dat niet komt, ga ik er vanuit dat het niet meer door gaat. Alleen als ze zelf dan weer in de lucht komen, ik niks anders te doen heb, en ik er nog zin in heb dan ga ik.
Heb echt te vaak zitten janken omdat ik me vergeten voelde. Het is nu graag of niet

16 likes

Wel aandelen, geen crypto, er zit voor mij wel een groot verschil tussen die twee!

13 likes

Ik heb vrijwel nooit zin in een afspraak dus grijp mooi de mogelijkheid om niet te gaan. Beste plannen zijn gecancelde plannen

13 likes

Ik weet heel weinig van beleggen, maar ik gebruik al een tijdje de app Peaks en daar ben ik wel tevreden over. Het is een app waarmee je je wisselgeld belegt: elke pintransactie rond ie naar boven af en als je wilt kun je ook nog een vast bedrag per dag of maand inleggen. Ik doe wisselgeld + 1 euro per dag. Je kunt zelf kiezen tussen 4 portfolio’s wisselend in risico, die kun je verder niet zelf samenstellen welke fondsen oid maar dat vind ik dus wel chill eigenlijk haha. Ik gebruik het meer als een soort extra spaarpot, omdat het zulke kleine bedragen zijn heb ik bijna niet door dat ik spaar maar doe het nu 3 jaar ofzo dus tikt toch wel aan.

Daarnaast heb ik een klein beetje bitcoin, doe ik heel weinig mee. Heb m’n inleg opgenomen dus alles wat het nu waard is is winst, dus zo lang ik het niet nodig heb laat ik het staan en kijk ik er ook niet echt naar.

Financieel vast niet de gunstigste manier maar als je er echt geen moeite voor wil doen zelf vind ik het echt ideaal.

6 likes

Jaa precies. Ik snap je helemaal :heart:

2 likes

Jullie zitten in een vriendengroep met 5 koppels. Een koppel heeft het niet gemakkelijk gehad (groot leeftijdsverschil, dood moeder van de vrouw van het koppel, ouders van de man in het koppel hebben de relatie jarenlang niet geaccepteerd…) en nu besluit het koppel om te gaan trouwen. De datum die ze kiezen (met meerdere redenen) is een week nadat jij en je partner trouwen.

Wat vind je hiervan?

• Boeien, ik ben blij voor hen!
  • Kut dat het een week na mijn eigen trouwdatum is
  • Een beetje jammer dat het zo dicht bij onze trouwdatum is, maar okĆ©
  • Anders (wat?)

0 stemmers

Hoeveel Doppers heb jij?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 of meer

0 stemmers

3 likes

ik zit totaal niet in deze scene maar waarom zou dat een probleem kunnen zijn?

57 likes

Ik vraag het hier omdat ik het probleem ook niet zie. Ben benieuwd of ik hier alleen in ben.
Het koppel in het scenario is een van mijn beste vrienden, zij zitten nog in een andere vriendengroep en het koppel uit die andere vriendengroep maakt er zo’n drama van. Ik begrijp het echt niet. (En is voor mij weer een bevestiging waarom ik die andere vriendengroep zo kut vind :roll_eyes:) Toen ze me vertelden dat ze gingen trouwen kreeg ik tranen in mijn ogen van blijdschap voor hen. Ik kan me niet voorstellen dat je als vrienden anders reageert…

3 likes

nou wat een kutmensen, opbokken. klinkt niet als vrienden.

28 likes

Tot hoeveel dagen/weken/maanden willen ze een trouwdatum dan claimen? Zolang het niet precies dezelfde dag is zie ik het probleem echt totaal niet, leuk toch 2 feesten. Wat zijn hun redenen dan?

30 likes

Ik begrijp het ook niet, want inderdaad, hoe lang kan je een trouwdatum claimen? zeker nu, na corona, iedereen trouwt omdat het zolang uitgesteld moest worden.

5 likes

3, daarnaast 1 weggeven en 1 (cadeau bij sportschool) geweigerd. Je krijgt die dingen overal en niemand gebruikt toch zoveel doppers

2 likes

Inderdaad. Ik kijk wel tegen het vrijgezellenfeest op, geen zin om met hen te socializen :face_vomiting: maar zal het uiteraard doen voor de bruid.

1 like

Ik snap dat je het niet leuk vind zo dicht achter elkaar, maar om er een drama van te maken. Soms moet je gewoon slikken.

1 like

thats what she said

ik laat mezelf wel uit.

10 likes